eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn zs. w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 12

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/nadlesnictwo

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-652d63d5-ec8d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00248653/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215604/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1645598,93 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1097065,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Remont drogi leśnej „Błotnista” nr inw. 713/242 na odcinku od km 1+577 do km 4+335”,
Zakres prac obejmuje:

a) Roboty przygotowawcze:
- karczowanie krzaków – 0,15 ha
- karczowanie pni - 20,0 szt.

b) Odwodnienie korpusu drogowego:
- oczyszczenie rowów z namułu – 5 516,00 m
- rozebranie przepustów Fi 600 – 30,0 m
- wykonanie części przelotowej przepustu z rur PEHD fi 600 – 42,0 m
- wykonanie części przelotowej przepustu z rur PEHD fi 500 – 78,0 m
- montaż ścianek czołowych dla rur fi 600 – szt. 10
- montaż ścianek czołowych dla rur fi 500 – szt. 18

c) Wykonanie podbudowy:
- profilowanie I zagęszczanie podłoża - 15 532,00 m2
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o wytrzymałości 4-5 MPa – 8.585,00m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 gr. 20 cm (warstwa dolna) – 8 585,00 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 (warstwa górna) – 11 197,00 m2

d) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych:
- wykonanie nawierzchni z płyt drogowych – 333,00 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.1 do SWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W
odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą
działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1021675,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Remont drogi leśnej nr inw. 713/242 w Leśnictwie Cisowa na odcinku od km 0+000 do km 3+200”,
Zakres prac obejmuje:

a) Roboty przygotowawcze:
- mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy – 3 200,0 m2

b) Wykonanie podbudowy:
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym (uzupełnienie ubytków) – 135,75 m3
- spulchnienie istniejącej podbudowy gruntofrezarką - 5 430,0 m2
- profilowanie podbudowy równiarką – 5 430,0 m2
- zagęszczenie podbudowy – 5 430,0 m2
- zaklinowanie i miałowanie podbudowy wraz z zagęszczeniem – 5430,0 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.2 do SWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W
odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą
działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 75390,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1250588,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1956192,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1250588,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753

7.3.3) Ulica: Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1250588,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91429,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271928,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91429,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753

7.3.3) Ulica: Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91429,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.