Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215604/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00285600/01 - Wynik z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn zs. w Przemyślu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017112
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 29 Listopada 12
1.4.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218375
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00215604/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Część 1: „Remont drogi leśnej „Błotnista” nr inw. 713/242 na odcinku od km 1+577 do km 4+335”,
Zakres prac obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze:
- karczowanie krzaków – 0,15 ha
- karczowanie pni - 20,0 szt.
b) Odwodnienie korpusu drogowego:
- oczyszczenie rowów z namułu – 5 516,00 m
- rozebranie przepustów Fi 600 – 30,0 m
- wykonanie części przelotowej przepustu z rur PEHD fi 600 – 42,0 m
- wykonanie części przelotowej przepustu z rur PEHD fi 500 – 78,0 m
- montaż ścianek czołowych dla rur fi 600 – szt. 10
- montaż ścianek czołowych dla rur fi 500 – szt. 18
c) Wykonanie podbudowy:
- profilowanie I zagęszczanie podłoża - 15 532,00 m2
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o wytrzymałości 4-5 MPa – 8.585,00m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 gr. 20 cm (warstwa dolna) – 8 585,00 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 (warstwa górna) – 11 197,00 m2
d) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych:
- wykonanie nawierzchni z płyt drogowych – 333,00 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.1 do SWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W
odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą
działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.
Po zmianie:
Część 1: „Remont drogi leśnej „Błotnista” nr inw. 713/220 na odcinku od km 1+577 do km 4+335”,
Zakres prac obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze:
- karczowanie krzaków – 0,15 ha
- karczowanie pni - 20,0 szt.
b) Odwodnienie korpusu drogowego:
- oczyszczenie rowów z namułu – 5 516,00 m
- rozebranie przepustów Fi 600 – 30,0 m
- wykonanie części przelotowej przepustu z rur PEHD fi 600 – 42,0 m
- wykonanie części przelotowej przepustu z rur PEHD fi 500 – 78,0 m
- montaż ścianek czołowych dla rur fi 600 – szt. 10
- montaż ścianek czołowych dla rur fi 500 – szt. 18
c) Wykonanie podbudowy:
- profilowanie I zagęszczanie podłoża - 15 532,00 m2
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o wytrzymałości 4-5 MPa – 8.585,00m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 gr. 20 cm (warstwa dolna) – 8 585,00 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 (warstwa górna) – 11 197,00 m2
d) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych:
- wykonanie nawierzchni z płyt drogowych – 333,00 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.1 do SWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W
odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą
działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Część 2: „Remont drogi leśnej nr inw. 713/242 w Leśnictwie Cisowa na odcinku od km 0+000 do km 3+200”,
Zakres prac obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze:
- mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy – 3 200,0 m2
b) Wykonanie podbudowy:
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym (uzupełnienie ubytków) – 135,75 m3
- spulchnienie istniejącej podbudowy gruntofrezarką - 5 430,0 m2
- profilowanie podbudowy równiarką – 5 430,0 m2
- zagęszczenie podbudowy – 5 430,0 m2
- zaklinowanie i miałowanie podbudowy wraz z zagęszczeniem – 5430,0 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.2 do SWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W
odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą
działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.
Po zmianie:
Część 2: „Remont drogi leśnej nr inw. 731/242 w Leśnictwie Cisowa na odcinku od km 0+000 do km 3+200”,
Zakres prac obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze:
- mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy – 3 200,0 m2
b) Wykonanie podbudowy:
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym (uzupełnienie ubytków) – 135,75 m3
- spulchnienie istniejącej podbudowy gruntofrezarką - 5 430,0 m2
- profilowanie podbudowy równiarką – 5 430,0 m2
- zagęszczenie podbudowy – 5 430,0 m2
- zaklinowanie i miałowanie podbudowy wraz z zagęszczeniem – 5430,0 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.2 do SWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W
odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy
wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących
obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy
o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą
działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na
podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach
dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek
zatrudnienia”.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- "Zabezpieczenie zabytkowego przyziemia w budynku b. klasztoru oo. Dominikanów w Przemyślu" w ramach Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków....
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZK W PRZEMYŚLU I OZ W MEDYCE
- Prace remontowo - konserwatorskie związane z rekonstrukcją cmentarza wojennego w Chałupkach Bełwińskich
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.