Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00262737/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00263619/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00273017/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu RTG wraz z dostosowaniem pomieszczeń pracowni RTG dla SPZOZ w Przedborzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRZEDBORZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590356553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Przedbórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-570
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 781 51 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozprzedborz@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedborz.pl/m,2986,zdrowie.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c108a4df-0c20-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu RTG wraz z dostosowaniem pomieszczeń pracowni RTG dla SPZOZ w Przedborzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c108a4df-0c20-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00262538/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa aparatu RTG wraz z dostosowaniem pomieszczeń pracowni RTG dla SPZOZ w Przedborzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ. 271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu RTG („sprzęt medyczny”) wraz z dostosowaniem pomieszczeń pracowni RTG dla SPZOZ w Przedborzu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę sprzętu medycznego wraz z wymaganymi dokumentami (atestami, certyfikatami, instrukcjami obsługi, paszportami technicznymi etc.) do miejsca przeznaczenia, potwierdzoną „Protokołem zdawczo-odbiorczym”
2) adaptację pomieszczenia w zakresie niezbędnym do uruchomienia i prawidłowego działania sprzętu medycznego, tj. malowanie ścian, wymiana podłogi (antyelektrostatyczna/elektroprzewodząca/z powłoką ołowianą do pracowni RTG), wymiana drzwi RTG, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,
3) montaż i instalację sprzętu medycznego, w tym podłączenie go do dostarczonego przez wykonawcę systemu PACS.
4) uruchomienie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający rozumie jako możliwość udzielania świadczeń zdrowotnych z wykorzystaniem przedmiotu zamówienia zakończone podpisaniem „Protokołu instalacji i uruchomienia”,
5) instruktaż personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu medycznego, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem „Protokołu odbycia szkoleń”,
6) 24-miesięczną gwarancję liczoną od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu instalacji i uruchomienia” oraz min. 10-letni serwis pogwarancyjny liczony od momentu upływu okresu gwarancji, zgodnie z dostępnością oryginalnych części zamiennych oraz dedykowanego wyposażenia eksploatacyjnego min. 10 lat, w ramach których Wykonawca, zgodnie z ofertą, zapewnia sprawność sprzętu medycznego, w tym:
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu medycznego,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu medycznego, w przypadku napraw gwarancyjnych,
e) zapewnienia, że łączna niesprawność sprzętu medycznego (w przypadku awarii) nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych, przy czym niesprawność to brak sprawności sprzętu medycznego uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem,
10) dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu medycznego, z rokiem produkcji 2023,
11) wykonanie projektu osłon stałych,
12) demontaż oraz utylizację dotychczas używanego aparatu rtg analogowego, potwierdzone protokołem oraz zgłoszeniem do odpowiednich instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają: Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488740,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488740,40 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia
- "Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach SOR oraz adaptacja pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej ZOZ we Włoszczowie wraz z dostawą i montażem aparatu RTG oraz przeniesieniem aparatu TK"
- Dostawa aparatu RTG do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.