eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piecki › Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki



Ogłoszenie z dnia 2021-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34

1.5.2.) Miejscowość: Piecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36e59e82-1480-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003700/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178952/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZK.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 567237,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, wskazaną w pkt 8 SWZ.
Dokumentacja Projektowa w poszczególnych zadaniach zawiera następujące miejsca budowy:

CZĘŚĆ 1:
a) Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-62/2, 14-294, 14-295 Gmina. Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 103/119
- ilość oświetleniowych słupów szt. 2
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa nr 14/P-9
- Pozwolenie na budowę nr 532/2019/Pki z dnia 09.12.2019 r.
b) Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-128/12, 14-294 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 139/162
- ilość oświetleniowych słupów szt. 4
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 17/RN-9
- Pozwolenie na budowę 521/2019/Pki z dnia 02.12.2019 r.
c) Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-179/3, 14-308 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 148/168
- ilość oświetleniowych słupów szt. 3
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 33/RR-10
- Pozwolenie na budowę 533/2019/Pki z dnia 09.12.2019 r.
2. wykonanie badań i pomiarów,
3. włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
4. inwentaryzację powykonawczą dla wszystkich nowych punktów oświetleniowych, poprzez wypełnienie Załącznika nr 9 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
5. wykonanie kosztorysów powykonawczych (2 egzempl.).
6. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej z lokalizacji oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
7. inwestycja w zakresie wykonania prac objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, zawiera :
Dla części 1:
1) projekt Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-62/2, 14-294, 14-295 Gmina. Piecki,
realizowany na podstawie pozwolenie na budowę nr 532/2019/Pki z dnia 09.12.2019 r.
2) projekt Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-128/12, 14-294 Gmina Piecki realizowany będzie na podstawie pozwolenia na budowę nr 521/2019/Pki z dnia 02.12.2019 r.
3) projekt Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-179/3, 14-308 Gmina Piecki realizowany będzie na podstawie pozwolenie na budowę 533/2019/Pki z dnia 09.12.2019 r.
Szczegółowy opis wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących konkretną część przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej składającej się z :

1) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projektów Budowlanych wraz z przedmiarami i STWiORB (odrębnie dla każdego zadania), stanowiące załącznik nr 8 do SWZ
Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 103596,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, polegających na budowie oświetlenia drogowego we wskazanych miejscowościach na terenie Gminy Piecki i w każdej części obejmuje : 1. Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, wskazaną w pkt 8 SWZ.
Dokumentacja Projektowa w poszczególnych zadaniach zawiera następujące miejsca budowy:
CZĘŚĆ 2:
a) Dłużec obr. Dłużec dz. nr ew. 5-157/1 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 264/278
- ilość oświetleniowych słupów szt. 6
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 23/RK-12
- Zgłoszenie nr AB.6743.6.7.2019 z dn. 26.02.2019 r.
2. wykonanie badań i pomiarów,
3. włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
4. inwentaryzację powykonawczą dla wszystkich nowych punktów oświetleniowych, poprzez wypełnienie Załącznika nr 9 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
5. wykonanie kosztorysów powykonawczych (2 egzempl.).
6. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej z lokalizacji oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
7. inwestycja w zakresie wykonania prac objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, zawiera :
Dla części 2:
1) projekt Dłużec obr. Dłużec dz. nr ew. 5-157/1 Gmina Piecki realizowany będzie na podstawie zgłoszenie nr AB.6743.6.7.2019 z dn. 26.02.2019 r.
Szczegółowy opis wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących konkretną część przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej składającej się z :

1) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projektów Budowlanych wraz z przedmiarami i STWiORB. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 63326,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, polegających na budowie oświetlenia drogowego we wskazanych miejscowościach na terenie Gminy Piecki i w każdej części obejmuje :

1. Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, wskazaną w pkt 8 SWZ.
Dokumentacja Projektowa w poszczególnych zadaniach zawiera następujące miejsca budowy:
CZĘŚĆ 3:
a) Babięta obr. Babięta dz. nr ew. 1-79/2, 1-243, 1-251/9, 1-75/1 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 185/205
- ilość oświetleniowych słupów szt. 3
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 33/BN-9.
- Pozwolenie na budowę 130/2020/Pki z dnia 14.04.2020 r.
2. wykonanie badań i pomiarów,
3. włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
4. inwentaryzację powykonawczą dla wszystkich nowych punktów oświetleniowych, poprzez wypełnienie Załącznika nr 9 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
5. wykonanie kosztorysów powykonawczych (2 egzempl.).
6. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej z lokalizacji oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
7. inwestycja w zakresie wykonania prac objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, zawiera :
Dla części 3:
1) projekt Babięta obr. Babięta dz. nr ew. 1-79/2, 1-243, 1-251/9, 1-75/1 Gmina Piecki realizowany będzie na podstawie pozwolenie na budowę nr 130/2020/Pki z dnia 14.04.2020 r.
Szczegółowy opis wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących konkretną część przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej składającej się z :

1) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projektów Budowlanych wraz z przedmiarami i STWiORB
Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 39761,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, polegających na budowie oświetlenia drogowego we wskazanych miejscowościach na terenie Gminy Piecki i w każdej części obejmuje :

1. Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, wskazaną w pkt 8 SWZ.
Dokumentacja Projektowa w poszczególnych zadaniach zawiera następujące miejsca budowy:
CZĘŚĆ 4:
a) Brejdyny obr. Brejdyny dz. nr ew. 3-455 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb.212/238
- ilość oświetleniowych słupów szt. 5
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 15/RK-9.
- Zgłoszenie nr AB.6743.6.9.2019 z dn. 26.02.2019 r.
2. wykonanie badań i pomiarów,
3. włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
4. inwentaryzację powykonawczą dla wszystkich nowych punktów oświetleniowych, poprzez wypełnienie Załącznika nr 9 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
5. wykonanie kosztorysów powykonawczych (2 egzempl.).
6. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej z lokalizacji oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
7. inwestycja w zakresie wykonania prac objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, zawiera :
Dla części 4:
1) projekt Brejdyny obr. Brejdyny dz. nr ew. 3-455 Gmina Piecki realizowany będzie na podstawie zgłoszenia nr AB.6743.6.9.2019 z dn. 26.02.2019 r.
Szczegółowy opis wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących konkretną część przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej składającej się z :

1) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projektów Budowlanych wraz z przedmiarami i STWiORB

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 23912,71 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, polegających na budowie oświetlenia drogowego we wskazanych miejscowościach na terenie Gminy Piecki i w każdej części obejmuje :

1. Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, wskazaną w pkt 8 SWZ.
Dokumentacja Projektowa w poszczególnych zadaniach zawiera następujące miejsca budowy:
CZĘŚĆ 5:
a) Piecki, obr. Piecki (tor rowerowy) dz. nr ew. 18-1154/1, 18-1155, 18-643/45 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 197/228
- ilość oświetleniowych słupów szt. 6, w tym:
- 4 słupy na których zamontowane będą po 2 szt. projektorów,
- 2 słupy z wysięgnikiem dla opraw oświetleniowych.
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa nr 04/Nr-9.
- Pozwolenie na budowę nr 92/2021/Pki z dnia 18.03.2021 r.
b) Piecki Pl. 1 Maja obr. Piecki dz. nr ew. 18-133/9, 18-661/9, 18-660/1 Gmina Piecki
o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 121/139
- ilość oświetleniowych słupów szt. 3
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 45/RK-9
- Pozwolenie na budowę 82/2021/Pki z dnia 12.03.2021 r.
2. wykonanie badań i pomiarów,
3. włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
4. inwentaryzację powykonawczą dla wszystkich nowych punktów oświetleniowych, poprzez wypełnienie Załącznika nr 9 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
5. wykonanie kosztorysów powykonawczych (2 egzempl.).
6. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej z lokalizacji oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
7. inwestycja w zakresie wykonania prac objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, zawiera :
Dla części 5:
1) Projekt Piecki, obr. Piecki (tor rowerowy) dz. nr ew. 18-1154/1, 18-1155, 18-643/45 Gmina Piecki , realizowany na podstawie pozwolenie na budowę nr 92/2021/Pki z dnia 18.03.2021 r.
2) projekt Piecki Pl. 1 Maja obr. Piecki dz. nr ew. 18-133/9, 18-661/9, 18-660/1 Gmina Piecki realizowany będzie na podstawie pozwolenie na budowę 82/2021/Pki z dnia 12.03.2021 r.
Szczegółowy opis wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących konkretną część przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej składającej się z :

1) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projektów Budowlanych wraz z przedmiarami i STWiORB

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 67646,84 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, polegających na budowie oświetlenia drogowego we wskazanych miejscowościach na terenie Gminy Piecki i w każdej części obejmuje :

1. Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, wskazaną w pkt 8 SWZ.
Dokumentacja Projektowa w poszczególnych zadaniach zawiera następujące miejsca budowy:
CZĘŚĆ 6:
a) Piecki ul. Przemysłowa, obr. Piecki dz. nr ew. 18-844/17, 18-864/1, 18-872 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 957/1070
- ilość oświetleniowych słupów szt. 16
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 3/RNKr-12.
- pozwolenie na budowę - po uzyskaniu przez Zamawiającego stosownego zezwolenia wynikającego z Prawa budowlanego.
2. wykonanie badań i pomiarów,
3. włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
4. inwentaryzację powykonawczą dla wszystkich nowych punktów oświetleniowych, poprzez wypełnienie Załącznika nr 9 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
5. wykonanie kosztorysów powykonawczych (2 egzempl.).
6. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej z lokalizacji oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
7. inwestycja w zakresie wykonania prac objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, zawiera :
Dla części 6:
1) projekt Piecki ul. Przemysłowa, obr. Piecki dz. nr ew. 18-844/17, 18-864/1, 18-872 Gmina Piecki realizowany będzie po uzyskaniu przez Zamawiającego stosownego zezwolenia wynikającego z Prawa budowlanego.
Szczegółowy opis wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących konkretną część przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej składającej się z :

1) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projektów Budowlanych wraz z przedmiarami i STWiORB

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 177370,03 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, polegających na budowie oświetlenia drogowego we wskazanych miejscowościach na terenie Gminy Piecki i w każdej części obejmuje :

1. Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, wskazaną w pkt 8 SWZ.
Dokumentacja Projektowa w poszczególnych zadaniach zawiera następujące miejsca budowy:
CZĘŚĆ 7:
a) Zyzdrojowy Piecek obr. Zyzdrojowy Piecek dz. nr ew. 24-177, 24-137 Gmina Piecki
o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 51/62
- ilość oświetleniowych słupów szt. 1
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 01/NR-9.
- Pozwolenie na budowę73/2021/Pki z dnia 05.03.2021 r.
b) Zyzdrojowa Wola obr. Zyzdrojowy Piecek dz. nr ew. 24-110/1, 24-132/4 Gmina Piecki
o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 66/80
- ilość oświetleniowych słupów szt. 1
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 02/N-12/E/12
- Pozwolenie na budowę 99/2019/Pki z dnia 24.03.2021 r.
2. wykonanie badań i pomiarów,
3. włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
4. inwentaryzację powykonawczą dla wszystkich nowych punktów oświetleniowych, poprzez wypełnienie Załącznika nr 9 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
5. wykonanie kosztorysów powykonawczych (2 egzempl.).
6. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej z lokalizacji oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
7. inwestycja w zakresie wykonania prac objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, zawiera :
Dla części 7:
1) projekt Zyzdrojowy Piecek obr. Zyzdrojowy Piecek dz. nr ew. 24-177, 24-137 Gmina Piecki realizowany będzie na podstawie pozwolenie na budowę73/2021/Pki z dnia 05.03.2021 r.
2) projekt Zyzdrojowa Wola obr. Zyzdrojowy Piecek dz. nr ew. 24-110/1, 24-132/4 Gmina Piecki realizowany będzie na podstawie Pozwolenie na budowę 99/2019/Pki z dnia 24.03.2021 r.
Szczegółowy opis wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących konkretną część przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej składającej się z :

1) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projektów Budowlanych wraz z przedmiarami i STWiORB

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 21263,48 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, polegających na budowie oświetlenia drogowego we wskazanych miejscowościach na terenie Gminy Piecki i w każdej części obejmuje :

1. Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, wskazaną w pkt 8 SWZ.
Dokumentacja Projektowa w poszczególnych zadaniach zawiera następujące miejsca budowy:
CZĘŚĆ 8:
a) Czaszkowo obr. Piecki dz. nr ew. 18-892/20 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 88/104
- ilość oświetleniowych słupów szt. 2
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 30/RK-9.
- Pozwolenie na budowę 91/2019/Pki z dnia 18.03.2021 r.
2. wykonanie badań i pomiarów,
3. włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
4. inwentaryzację powykonawczą dla wszystkich nowych punktów oświetleniowych, poprzez wypełnienie Załącznika nr 9 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
5. wykonanie kosztorysów powykonawczych (2 egzempl.).
6. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej z lokalizacji oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
7. inwestycja w zakresie wykonania prac objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, zawiera :
Dla części 8:
1) projekt Czaszkowo obr. Piecki dz. nr ew. 18-892/20 Gmina Piecki realizowany będzie na podstawie pozwolenie na budowę 91/2019/Pki z dnia 18.03.2021 r.
Szczegółowy opis wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących konkretną część przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej składającej się z :

1) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projektów Budowlanych wraz z przedmiarami i STWiORB

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 18248,99 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, polegających na budowie oświetlenia drogowego we wskazanych miejscowościach na terenie Gminy Piecki i w każdej części obejmuje :

1. Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, wskazaną w pkt 8 SWZ.
Dokumentacja Projektowa w poszczególnych zadaniach zawiera następujące miejsca budowy:
CZĘŚĆ 9:
a) Cierzpięty obr. Cierzpięty dz. nr ew. 4-179, 4-212/2, 4-214 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 257/292
- ilość oświetleniowych słupów szt.4
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 16/RNr-9.
- Pozwolenie na budowę - po uzyskaniu przez Zamawiającego stosownego zezwolenia wynikającego z Prawa budowlanego.

2. wykonanie badań i pomiarów,
3. włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
4. inwentaryzację powykonawczą dla wszystkich nowych punktów oświetleniowych, poprzez wypełnienie Załącznika nr 9 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
5. wykonanie kosztorysów powykonawczych (2 egzempl.).
6. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej z lokalizacji oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
7. inwestycja w zakresie wykonania prac objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, zawiera :
Dla części 9:
1) projekt Cierzpięty obr. Cierzpięty dz. nr ew. 4-179, 4-212/2, 4-214 Gmina Piecki, realizowany będzie po uzyskaniu przez Zamawiającego stosownego zezwolenia wynikającego z Prawa budowlanego.
Szczegółowy opis wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących konkretną część przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej składającej się z :

1) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projektów Budowlanych wraz z przedmiarami i STWiORB

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 52110,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MADO" Andrzej Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Leśna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe "Mado" Andrzej Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Lesna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe "Mado" Andrzej Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Leśna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe "Mado" Andrzej Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Lesna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę 80 000, 00 zł. Do upływu terminu
składania ofert, tj. do dnia 27 .09 .2021 r. do godz. 10 :30 na realizację części 5 wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu z ceną 166 050, 00 zł
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty
przeznaczonej na realizację przed miotu zamówienia w te j części ,wobec tego należało unieważnić niniejsze postepowanie w tym zakresie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208607,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208607,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208607,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe "MADO" Andrzej Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Lesna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208607,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe "Mado" Andrzej Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Leśna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48585,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Mado" Andrzej Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Lesna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MADO" Andrzej Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Lesna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.