eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powroźniku, gm. Muszyna"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powroźniku, gm. Muszyna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471 40 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powroźniku, gm. Muszyna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6472c3e5-eaf6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021901/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powroźniku, gmina Muszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207803/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4793348,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących:
Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Przedszkola w Powroźniku
(Powroźnik 38, 33-370 Muszyna),
1. Zakres planowanych prac termomodernizacyjnych obejmuje:
a) w ramach zadania nr 1 (Termomodernizacja budynku Przedszkola w Powroźniku):
- docieplenie ścian przy gruncie,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie podłogi na gruncie,
- docieplenie dachu,
- wymianę drzwi zewnętrznych,
- wymianę okien zewnętrznych,
- modernizację systemu c.o. i c.w.u.,
- instalację wentylacji mechanicznej,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego na technologię LED,
- wymianę oświetlenia zewnętrznego na technologię LED,
2. Szczegółowy zakres prac w ramach:
a) Zadania nr 1: Termomodernizacja budynku Przedszkola w Powroźniku (Powroźnik 38, 33-370 Muszyna) został określony w:
- projekcie budowlanym, dla inwestycji pn.: „Budowa instalacji wentylacji mechanicznej, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z przebudową kotłowni gazowej budynku Przedszkola w Powroźniku”, objęty decyzją Starosty Nowosądeckiego znak: BUD.6740.3151.2019 z dnia 12.03.2020r.,
- załączniku do zgłoszenia o zamiarze budowy oraz wykonania robót budowlanych polegających na „Termomodernizacji budynku Przedszkola w Powroźniku w zakresie docieplenia ścian, stropodachów, wymiany okien, drzwi zewnętrznych oraz przełożenia opaski wokół budynku” z dnia 22.10.2019r. objętych Postanowieniem Starosty Nowosądeckiego znak: BUD.6743.2453.2019 z dnia 10.12.2019r.
- Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie robót budowlanych objętą decyzją Starosty Nowosądeckiego 452/2020 znak: BUD.6740.3151.2019 z dnia 12.03.2020 r.
3. Roboty budowlane wymagające pracy wewnątrz budynku należy prowadzić w okresie wakacyjnym podczas przerwy w prowadzeniu zajęć szkolnych.
4. Wszelkie prace należy prowadzić w sposób minimalizujący hałas oraz utrudnienia w prowadzeniu zajęć szkolnych oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników obiektu Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola.
5. Harmonogram prowadzenia prac budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym oraz Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powroźniku.
6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
7. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
9. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
10. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
11. Wykonawca nie później niż na dzień podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego.
12. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
13. Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 13 (Rękojmia za wady, gwarancja) projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
- Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
- Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 36 miesięcy - max. 60 miesięcy.
14. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Przedszkola w Powroźniku (Powroźnik 38, 33-370 Muszyna)
Wykonawca do realizacji następujących czynności:
- roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
- roboty elewacyjne,
- roboty w zakresie stolarki budowlanej.
zatrudni osoby wykonujące te czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – zatrudnienie na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

31712331-9 - Fotoogniwa

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 674796,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących:
Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Powroźniku (Powroźnik 42, 33-370 Muszyna).
1. Zakres planowanych prac termomodernizacyjnych obejmuje:
w ramach zadania nr 2 (Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Powroźniku):
- docieplenie ścian przy gruncie,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie dachu,
- docieplenie stropu wewnętrznego,
- wymianę drzwi zewnętrznych,
- wymianę okien zewnętrznych,
- modernizację systemu c.o. i c.w.u.,
- instalację wentylacji mechanicznej,
- instalację regulacji prognozowanej,
- zapewnienie rocznego abonamentu za regulację prognozową,
- instalację programu do zarządzania energią,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego na technologię LED,
- wymianę oświetlenia zewnętrznego na technologię LED,
- instalację systemu PV.
2. Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Powroźniku (Powroźnik 42, 33-370 Muszyna) został określony w:
- projekcie budowlanym, dla inwestycji pn.: „Budowa instalacji wentylacji mechanicznej, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z rozbudową kotłowni gazowej budynku Szkoły Podstawowej w Powroźniku”, objęty decyzją Starosty Nowosądeckiego znak: BUD.6740.3150.2019 z dnia 12.03.2020r.,
- załączniku do zgłoszenia o zamiarze budowy oraz wykonania robót budowlanych polegających na „Termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Powroźniku w zakresie docieplenia ścian, stropodachów, wymiany okien, drzwi zewnętrznych oraz przełożenia opaski wokół budynku” z dnia 22.10.2019r. objętych Postanowieniem Starosty Nowosądeckiego znak: BUD.6743.2452.2019 z dnia 10.12.2019 r.
- Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie robót budowlanych objętą decyzją Starosty Nowosądeckiego: Nr 451/2020 znak: BUD.6740.315.2019 z dnia 12.03.2020 r.
3. Roboty budowlane wymagające pracy wewnątrz budynku należy prowadzić w okresie wakacyjnym podczas przerwy w prowadzeniu zajęć szkolnych.
4. Wszelkie prace należy prowadzić w sposób minimalizujący hałas oraz utrudnienia w prowadzeniu zajęć szkolnych oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników obiektu Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola.
5. Harmonogram prowadzenia prac budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym oraz Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powroźniku.
6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
7. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
9. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
10. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
11. Wykonawca nie później niż na dzień podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego.
12. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
13. Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 13 (Rękojmia za wady, gwarancja) projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
- Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
- Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 36 miesięcy - max. 60 miesięcy.
14. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
- roboty elewacyjne;
- roboty w zakresie stolarki budowalnej;
- instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych,
- instalowanie fotoogniw,
- instalacyjne roboty elektrotechniczne,
- roboty instalacyjne gazowe,
- instalowanie centralnego ogrzewania,
- instalowanie wentylacji,
- roboty w zakresie okablowania elektrycznego
zatrudni osoby wykonujące te czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – zatrudnienie na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

31712331-9 - Fotoogniwa

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 4118552,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 824100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 824100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane „SARATA” Jan Sarata, Złockie 88, 33-370 Muszyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 734-118-31-23

7.3.4) Miejscowość: Złockie 88

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca oświadcza, że:
- Zakład Usług Elektrycznych Krzysztof Łęczycki, ul. Kraszewskiego 181 33-380 Krynica Zdrój, NIP: 7341752288, REGON: 492962284, będzie realizował przedmiot umowy w zakresie robót elektrycznych,
- ADIMET SYSTEMY GRZEWCZE I SANITARNE Adrian Aleksander, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 67, 33-380 Krynica Zdrój, NIP: 7342485317, REGON: 492922818 będzie realizował przedmiot umowy w zakresie robót sanitarnych,
- FHU EKO-WENT Roman Michasiewicz, ul. Jana Pawła II 42, 33-300 Nowy Sącz, NIP: 7341004238, REGON: 490507848 będzie realizował przedmiot umowy w zakresie robót
wentylacyjno-klimatyzacyjnych.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 824100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5061450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5061450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5061450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane „SARATA” Jan Sarata, Złockie 88, 33-370 Muszyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 734-118-31-23

7.3.4) Miejscowość: Złockie 88

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca oświadcza, że:
- Zakład Usług Elektrycznych Krzysztof Łęczycki, ul. Kraszewskiego 181 33-380 Krynica Zdrój, NIP: 7341752288, REGON: 492962284, będzie realizował przedmiot umowy w zakresie robót elektrycznych,
- ADIMET SYSTEMY GRZEWCZE I SANITARNE Adrian Aleksander, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 67, 33-380 Krynica Zdrój, NIP: 7342485317, REGON: 492922818 będzie realizował przedmiot umowy w zakresie robót sanitarnych,
- FHU EKO-WENT Roman Michasiewicz, ul. Jana Pawła II 42, 33-300 Nowy Sącz, NIP: 7341004238, REGON: 490507848 będzie realizował przedmiot umowy w zakresie robót wentylacyjno-klimatyzacyjnych.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5061450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.