Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233983/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Nosalewice oraz budynku administracyjno – biurowego Nadleśnictwa Przedbórz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przedbórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 50
1.5.2.) Miejscowość: Przedbórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-570
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446854010
1.5.8.) Numer faksu: 446854012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedborz@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedborz.lodz.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-przedborz/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Nosalewice oraz budynku administracyjno – biurowego Nadleśnictwa Przedbórz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-716c17a2-f903-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090322/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Przedbórz
1.1.8 Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Nosalewice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 329577,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części I jest remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego, jednokondygnacyjnego z poddaszem użytkowym, w częściowym podpiwniczeniem i dachem dwuspadowym, zlokalizowanego w miejscowości Nosalewice, gm. Przedbórz.W ramach zadania planuje się przeprowadzenia m.in. niżej wymienionych prac budowlanych:
1) wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej oraz konserwacje okien istniejących,
2) wymianę posadzek w części pomieszczeń oraz cyklinowane posadzek drewnianych,
3) wymianę glazury w pomieszczeniach kuchni
4) zdemontowanie istniejącej boazerii w pomieszczeniach na poddaszu
5) zamontowanie schodów strychowych i docieplenie stropu,
6) wymianę 5- grzejników,
7) wymianę sanitariatów,
8) malowanie cz. pomieszczeń,
9) wykonanie posadzek cementowych,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 91437,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części II jest remont budynku administracyjno - biurowego siedziby Nadleśnictwa Przedbórz zlokalizowanego w Przedborzu przy ul. Koneckiej 50, dwukondygnacyjnego z poddaszem użytkowym, z podpiwniczeniem i dachem wielospadowym.W ramach zadania planuje się przeprowadzenia m.in. niżej wymienionych prac budowlanych:
1) wymianę części stolarki okiennej drewnianej w tym drzwi balkonowych drewnianych wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
2) wymianę posadzek w części pomieszczeń oraz cyklinowanie posadzek drewnianych,
3) montaż klimatyzatora typu split,
4) remont balkonu i balustrady balkonowej
5) malowanie pomieszczeń budynku,
6) konserwację drewnianych elementów elewacji budynku,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 238140,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia dla części I zamówienia, zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w prowadzonym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt ustawy - oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny.
Wykonawca w złożonej ofercie dokonał błędnego wyliczenia ceny oferty poprzez zastosowanie dla całości zakresu prac objętych zamówieniem wyłącznie jednej stawki VAT w wysokości 8 % (zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym). Według wiedzy Zamawiającego do zakresu prac przewidzianych w ramach zamówienia mają zastosowanie 2 stawki VAT tj. prace wykonywane wewnątrz budynku mieszkalnego ze stawką VAT 8% oraz prace wykonywane poza budynek mieszkalnym ze stawką VAT 23%. Przedmiotowe stawki VAT zostały uwzględnione przez Zamawiającego we wzorze kosztorysu ofertowego, który stanowił załącznik nr 2a do SWZ. Pomimo, to kosztorys ofertowy złożony przez Wykonawcę wyliczony został z uwzględnieniem jedynie stawki VAT 8%.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120548,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120548,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Do terminu składania ofert, który upłynął w dniu 18.07.2022 r. o godz. 10:00 dla części II zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. Powyższa informacja została zamieszczona w dniu 18.07.2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania z informacji z otwarcia ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





