Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wsparcia technicznego i serwisu elementów brzegu sieci UTM Fortinet oraz dostawę licencji czasowych na oprogramowanie na terenie Miasta Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi wsparcia technicznego i serwisu elementów brzegu sieci UTM Fortinet oraz dostawę licencji czasowych na oprogramowanie na terenie Miasta Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0990c7f4-f396-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222782/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z przeprowadzonym postępowaniem nie złożono żadnej oferty z uwagi na kończący się okres wsparcia technicznego dla urządzeń FORTINET. Zamawiający podjąć o wyborze wykonawcy w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.110.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi wsparcia technicznego i serwisu elementów brzegu sieci UTM Fortinet oraz dostawę licencji czasowych na oprogramowanie na terenie Miasta Stalowa Wola.
2. Usługi będą świadczone w Lokalizacji zainstalowania Urządzeń, na terenie miasta Stalowa Wola.
3. W ramach realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca będzie świadczył w szczególności następujące Usługi:
1). utrzymywanie Urządzeń w stanie przydatnym do używania zgodnie z ich przeznaczeniem przy zachowaniu parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta;
2). świadczenie usługi wsparcia technicznego i serwisu w zakresie Urządzeń oraz Oprogramowania na warunkach określonych w § 8 Umowy do SWZ;
3).dostarczanie nowych wersji Oprogramowania, w tym poprawek, aktualnych firmware'ów, sterowników i aktualizacji polityk bezpieczeństwa.
4. Wykonawca oświadcza, że:
1). nie są mu znane przeszkody prawne ani faktyczne dotyczące realizacji Umowy;
2). posiada zasoby, kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonywania Umowy;
3). osoby realizujące Umowę posiadają niezbędną wiedzę i umiejętności konieczne do właściwego wykonania Umowy;
4). wszelkie zainstalowane na Urządzeniach Oprogramowanie będzie zgodne z prawem oraz że dokumentacja przekazana Zamawiającemu w ramach Umowy będzie wystarczająca do zgodnego z prawem korzystania z Oprogramowania;
5). posiada przyznawany przez producenta Urządzeń status partnerstwa potwierdzony poświadczeniem producenta.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu Umowy, w tym za działania lub zaniechania osób, którymi będzie się posługiwał przy realizacji Umowy również podwykonawców.
6. Wykonawca zobowiązuje się realizować Umowę z dochowaniem najwyższej staranności, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia, z uwzględnieniem zasad aktualnej wiedzy technicznej, najlepszych praktyk i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami.
7. Wykonawca zobowiązuje się, w szczególności:
1). działać jedynie w zakresie swoich uprawnień i przestrzegać wskazówek Zamawiającego;
2). zrealizować Umowę w sposób niepowodujący zaprzestania lub zakłócenia pracy urządzeń wchodzących w skład infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
3). udostępniać na każde żądanie Zamawiającego dokumentację związaną z realizacją przedmiotu Umowy;
4). przekazywać na żądanie Zamawiającego informacje związane z realizacją Umowy, w tym dotyczące nienależytego wykonywania Umowy;
5). poddawać się prowadzonej przez Zamawiającego kontroli wykonywania Umowy, w tym w szczególności w zakresie bezpieczeństwa;
6). wykonywać Umowę w sposób, który nie będzie prowadził do powstania roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia ich praw, w szczególności praw autorskich oraz praw pokrewnych, patentów, zarejestrowanych znaków towarowych i wzorów związanych z przedmiotem Umowy.
8. Wykonawca zapewnia i gwarantuje, że w wyniku zawarcia i wykonania Umowy nie dojdzie do naruszenia praw osób trzecich. W przypadku zgłoszenia wobec Zamawiającego roszczeń dotyczących naruszenia praw osób trzecich objętych powyższym zapewnieniem, Wykonawca podejmie na swój koszt wszelkie środki obrony Zamawiającego przed takimi roszczeniami lub zarzutami i spowoduje, że Zamawiający będzie od nich zwolniony, a także pokryje wszelkie koszty i straty, jakie poniesie Zamawiający z tego tytułu. W przypadku zapłaty przez Zamawiającego jakiejkolwiek kwoty tytułem zaspokojenia roszczenia osoby trzeciej, Zamawiającemu przysługuje roszczenie regresowe względem Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązuje się nie podejmować jakichkolwiek działań mogących naruszać dobra osobiste Zamawiającego, a w szczególności zobowiązuje się nie udostępniać osobom trzecim, tak w trakcie obowiązywania Umowy, jak i po jej rozwiązaniu, jakichkolwiek informacji o treści i sposobie realizacji Umowy.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Systems and Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272605731
7.3.3) Ulica: Syta 68A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-993
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IT SYSTEMS AND SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IT SYSTEMS AND SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-27 do 2025-06-28INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
- Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 - wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa systemu instalacji uzdatniania wody basenowej w "AQUA Toruń" przy ul. Bażyńskich 9/17 w Toruniu.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Prace konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- "Serwisowanie Miejskiego Systemu Alarmowania i Ostrzegania w Łodzi w latach 2025 - 2028"
- Wykonanie prac związanych z konserwacją czterech fontann, trzech sieci zraszających, czterech pomp zdrojowych, jednego hydrantu oraz instalacji wodno-kanalizacyjnych, będących w administrowaniu ZTP
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.