eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczółkiDostawa oleju napędowego oraz zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 do pojazdów służbowych oraz maszyn i urządzeń silnikowych spółki Eco Probe Sp. z o.o. w terminie od 01.12.2021r. do 30.11.2022r."



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego oraz zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 do pojazdów służbowych oraz maszyn i urządzeń silnikowych spółki Eco Probe Sp. z o.o. w terminie od 01.12.2021r. do 30.11.2022r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Eco Probe Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387597564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ecoprobe@ecoprobe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecoprobe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ecoprobe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego oraz zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 do pojazdów służbowych oraz maszyn i urządzeń silnikowych spółki Eco Probe Sp. z o.o. w terminie od 01.12.2021r. do 30.11.2022r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70718d05-3c9b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256129/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-5/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263892,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1:
„Sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5000 l przez okres od 01.12.2021r. do 30.11.2022r.”
1) Sukcesywne dostawy oleju napędowego ON do zbiornika o poj. 5 tys. litrów zlokalizowanego w Pszczółkach przy ul. Pomorskiej 73, przez okres 12 miesięcy, w ilościach stosownie do potrzeb Zamawiającego, w łącznej ilości szacunkowej 54 m3.
Wykonawca będzie dostarczał własnym transportem, na swój koszt i ryzyko olej napędowy sukcesywnie do potrzeb Zamawiającego z częstotliwością zapewniającą ciągłość tankowań pojazdów Zamawiającego. Szacunkowa łączna ilość oleju napędowego wynosi 54.000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezamówienia pełnej szacowanej ilości lub zwiększenia ilości w razie potrzeb, a Wykonawcy nie będzie z tego tytułu przysługiwało prawo do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń poza wynagrodzenia za wielkości faktycznie zrealizowanych dostaw. Zmiana wielkości zrealizowanych dostaw nie będzie powodowało konieczności zmiany umowy. Ilość faktycznie zamówionego paliwa może się zmniejszyć lub zwiększyć maksymalnie o 9% w stosunku do ilości wskazanej w pkt. 1.
Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą Zamawiającego, a ich zakup będzie realizowany w terminie obowiązywania umowy i wg bieżących potrzeb – maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
2) Dostawy oleju napędowego do zbiornika zlokalizowanego w Pszczółkach przy ul. Pomorskiej 73 będą odbywać się w dni robocze w godzinach 7.00-14.00 w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę, (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uprzedzić Zamawiającego o planowanej dostawie, z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem. Zamówienia, powiadamianie oraz dostawy odbywać się będą w dni robocze. Każde tankowanie z cysterny Wykonawcy do zbiornika będzie odbywało się w obecności pracownika Zamawiającego. Jednorazowa dostaw będzie mieścić się w przedziale do 5m3.
3) Dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż w ciągu 24 godzin od momentu załadunku cysterny na magazynie Wykonawcy.
4) Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie bezpośrednio z pojazdu cysterny Wykonawcy do zbiornika Zamawiającego. Cysterna musi być wyposażona w zalegalizowany system dokonujący pomiaru ilości tankowanego do zbiornika paliwa, a po każdym tankowaniu Wykonawca zobowiązuje się do każdej dostawy oleju napędowego do zbiornika Zamawiającego, przekazać Zamawiającemu świadectwo jakości oraz list przewozowy wydany przez magazyn Wykonawcy, zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo. Ponadto dla każdej dostawy należy dostarczyć wydruk z przelicznika objętości paliwa w zależności od temperatury dostawy, nr referencyjny SENT oraz klucz autoryzacyjny.
5) Dostarczany olej napędowy musi odpowiadać swoją klasyfikacją, składem i jakością wymogom przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych, standardach jakościowych oraz normach. Zamawiający wymaga, aby dostarczany olej napędowy spełniał wymogi przewidziane dla tego rodzaju paliw, określone przez Polskie Normy i posiadał parametry nie gorsze niż określone w normie PN EN 590:2013-12, oraz wymagania jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680 z póź. zm.).
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia jakości dostarczonego paliwa w przypadku gdy uzna to za zasadne. Rozbieżność polegająca na niezgodności parametrów próbki paliwa z danej dostawy z parametrami wynikającymi z dostarczonego atestu jakościowego producenta potwierdzona badaniem laboratoryjnym, uważana będzie jako dostawa niezgodna z zamówieniem. Konsekwencją uznania dostawy jako niezgodnej z zamówieniem będzie natychmiastowy odbiór dostarczonego wadliwego paliwa przez Wykonawcę na jego koszt i niezwłoczne dostarczenie oleju napędowego wolnego od wad oraz pokrycie wszystkich kosztów i strat poniesionych przez Zamawiającego spowodowanych wadliwą dostawą.
7) Zamawiający ma prawo wykonać badanie jakości dostarczanego paliwa w Instytucie Nafty i Gazu przy ul. Lubicz 25 A w Krakowie. W przypadku negatywnego wyniku badania, tj. niespełnienia przez daną próbę paliwa normy określonej w umowie, wszelkie koszty badania pokrywa Dostawca. Koszt badania obejmuje: zakup pojemników na próbki, dostarczenie próby paliwa z bazy zamawiającego do instytutu oraz samo pełne badanie. Pobranie próbek musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 1 września 2009 r. w sprawie sposobu pobierania próbek paliw ciekłych i biopaliw (Dz.U.2014 poz.1035) oraz normy PN-EN ISO 3170. W przypadku spełnienia przez badaną próbę paliwa normy określonej w umowie, wszelkie koszty jej badania pokrywa Zamawiający.
8) Sposób rozliczenia dostaw będzie odbywał się na podstawie obowiązującej na dzień dostawy ceny hurtowej 1m3 producenta wskazanego w formularzu ofertowym pomniejszonej o wskazany w formularzu ofertowym rabat oraz pomnożone przez ilość faktycznie zatankowanego do zbiornika paliwa na podstawie wydruku z przelicznika objętości paliwa w zależności od temperatury dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 258146,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej Pb95 przez okres od 01.12.2021r. do 30.11.2022r.”
2) Przedmiotowe dostawy będą polegały na tankowaniu paliwa z legalizowanych dystrybutorów do zbiorników maszyn i kanistrów Zamawiającego bezpośrednio na stacji paliw, którą dysponuje Wykonawca, zlokalizowanej w promieniu do 10 km (licząc po drogach) od siedziby bazy eksploatacyjnej Zamawiającego tj. ul. Pomorska 73; 83-032 Pszczółki
3) Tankowanie odbywać się będzie na stacji paliw czynnej całodobowo, wyłącznie z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji przy użyciu elektronicznych kart obowiązujących na terenie całego kraju do zbiorników pojazdów mechanicznych oraz kanistrów Zamawiającego na stacji Wykonawcy.
4) Elektroniczne karta wystawione będą:
- jedna karta na tablice rejestracyjne urządzenia wskazanego przez zamawiającego
- dwie karty na okaziciela.
Karty służyć będą do zakupu benzyny bezołowiowej Pb95 oraz inne drobne samochodowe materiały eksploatacyjne takie jak dodatek np. AdBlue na Stacji Paliw Wykonawcy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdów i sprzętu Zamawiającego.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego utraty karty, Wykonawca zobowiązany jest do jej natychmiastowej blokady.
5) Szacunkowa ilość zakupu benzyny bezołowiowej w okresie od 01.12.2021r. do 30.11.2022r. wynosi 1200 litrów. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą Zamawiającego, a ich zakup będzie realizowany w terminie obowiązywania umowy i wg bieżących potrzeb – maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
6) Ilość faktycznego zakupu benzyny może się zmniejszyć lub zwiększyć maksymalnie o 9% w stosunku do ilości wskazanej w pkt. 5.
7) Zmiana ilości benzyny nie wymaga zawarcia aneksu i jest możliwa, gdy wynika to z potrzeb ekonomicznych Zamawiającego .
8) Szacunkowa ilość wskazana w pkt. 5 może ulec zmianie stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego. W tym przypadku nie przysługuje Wykonawcy prawo do jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliwa faktycznie zakupionego w trakcie trwania umowy.
9) Rozliczenie należności za pobrane paliwo będzie następowało na podstawie wystawionych faktur VAT w II okresach rozliczeniowych:
I okres rozliczeniowy: do 15 dnia każdego miesiąca,
II okres rozliczeniowy: do ostatniego dnia każdego miesiąca.
10) Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami.
- Wykonawca wyraża zgodę na II etapowy okres rozliczeniowy należności, o którym mowa w pkt. 9
- Wykonawca prowadzi sprzedaż paliwa w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych.
- Wykonawca zobowiązany jest do wydania i dostarczenia Zamawiającemu elektronicznych kart dla pojazdu służbowego Zamawiającego w ilości 3 szt. umożliwiających sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliwa u operatorów stacji paliw przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zamówienia dodatkowych kart do łącznej ilości 10szt.
- Każda transakcja na stacji musi zostać potwierdzona wydrukiem z terminala (dowodem wydania), którego jeden egzemplarz otrzyma przedstawiciel Zamawiającego dokonujący transakcji.
- Wykonawca zapewni rozliczenie bezgotówkowe fakturą zbiorczą z wyszczególnieniem w transakcji ewentualnego upustu cenowego i numeru rejestracyjnego pojazdu oraz numeru karty użytej przy każdej transakcji.
- Cena jednostkowa paliw będzie równa cenie obowiązującej na stacji paliw w chwili tankowania i pomniejszona o upust cenowy, jeżeli wykonawca takowy zastosuje.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
11) Wykonawca określi telefony kontaktowe oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
12) Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliwa zgodną z obowiązującymi normami spełniającymi wymagania jakościowe określone dla paliw ciekłych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zmianami).
13) Wykonawca zobowiązuje się na każde żądanie Zamawiającego do udostępnienia świadectwa jakości paliw.
14) Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w promieniu do 10 km (licząc po drogach) od bazy eksploatacyjnej Eco Probe Sp. z o.o. znajdującej się przy ul. Pomorskiej 73, 83-032 Pszczółki, stacja musi być otwartą całodobowo (24h) .
15) Dostarczone paliwa muszą spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w:
a)obwieszczeniu Marszałka Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 30 stycznia 2018r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2021, poz. 133),
b) Polskich Normach: PN-EN 228 (U) dla benzyn.
16) Termin realizacji zamówienia: zamówienie będzie realizowane w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego w terminie od 01.12.2021r. do 30.11.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 5746,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253974,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257108,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253974,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU SAD- OIL Janusz Sadecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-100-40-02

7.3.3) Ulica: ul. Kosynierów 19

7.3.4) Miejscowość: Rumia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312389,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 1 – „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty'' unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 2

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.