eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa pawilonu pingwinów przylądkowych w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich".



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pawilonu pingwinów przylądkowych w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szrm.ezamawiajacy.pl/pn/szrm/demand/194913/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pawilonu pingwinów przylądkowych w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ed4ea5f-9f7c-439c-96bc-4e793aa79686

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00077875/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa pawilonu pingwinów przylądkowych w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095366

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP/PW/3/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pawilonu pingwinów przylądkowych w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich”.
2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych w tym m.in.: 1) przygotowanie terenu pod budowę, m.in. zagospodarowanie placu budowy, 2) wykonanie robót wyburzeniowych i demontażowych, w tym rozbiórki: budynku inwentarskiego, basenu zewnętrznego oraz fragmentów instalacji wewnętrznych w terenie; 3) wykonanie robót budowlanych w zakresie konstrukcji; 4) wykonanie robót budowlanych w zakresie architektury;5) wykonanie robót związanych z wykonaniem zagospodarowania terenu;6) Wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych;7) wykonanie instalacji sanitarnych i mechanicznych;8) wykonanie przyłącza elektrycznego i teletechnicznego;
9) wykonanie robót związanych z zewnętrznymi instalacjami sanitarnymi i przyłączeniem obiektu do przyłączy wodno-kanalizacyjnych;
10) wykonanie technologii basenowej oraz technologii przepompowni;
11) dostawę i montaż wyposażenia wymienionego w dokumentacji projektowej; 12) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
3. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty stanowiące integralną część umowy:
1) decyzja Prezydenta m.st. Warszawy nr 41/PPN/PB/2024 z 30 kwietnia 2024 r. udzielająca pozwolenia na rozbiórkę oraz zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych;
2) decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (dalej: MWKZ) z 26 marca 2024 r. (znak: WZWP.5142.165.2024.MW), udzielająca pozwolenia na realizację przedmiotowej inwestycji pod określonymi warunkami;
3) decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (dalej: MWKZ) z 6 lutego 2025 r. (znak: WZWP.5142.165.2024.E.Sz), zmieniająca decyzję własną z dnia 26.03.2024 r. znak: WZWP.5142.165.2024.MW;
4) zgłoszenie wodnoprawne z 6 marca 2024 r., przyjęte bez sprzeciwu zgodnie z postanowieniem Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie nr 83/2024 z 24 kwietnia 2024 r. (znak: WWW.4200.64.2024.DM);
5) decyzja Prezydenta m.st. Warszawy nr 138/OŚ/2024 z 3 kwietnia 2024 r. (znak sprawy: OŚ III Geo.6541.34.2024.AMI) zatwierdzająca dokumentację geologiczno-inżynierską
6) projekt budowlany;
7) projekty wykonawcze;
8) dokumentacja geologiczno-inżynierska;
9) dokumentacja badań podłoża gruntowego wraz z projektem geotechnicznym;
10) projekt robót geologicznych;
11) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR);
12) przedmiary robót.

Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU), Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej: OPZ) oraz dokumenty wymienione w ust. 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13371808,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14498248,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14498248,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARCO Tomasz Jezutek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6621471590

7.3.3) Ulica: Freta 2/8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-227

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót budowlano-instalacyjnych -MILIMEX S.A.; Część robót budowlano-instalacyjnych - PPU-H TRANSCOM Sp. z o.o.; roboty związane z instalacjami sanitarnymi - nieznani na obecnym etapie; roboty związane z instalacjami elektrycznymi - nieznani na obecnym etapie.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14498248,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.