Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00203650/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunków
drogowych i budowę infrastruktury” z podziałem na 3 części:(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8154100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunkówdrogowych i budowę infrastruktury” z podziałem na 3 części:(...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a431e0b6-a310-4ab9-83ea-d7369b5f8b21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004267/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunków drogowych i budowę infrastruktury (2024-2026)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.8.2025.WSL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pt.: „Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunków drogowych i budowę infrastruktury”. Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie zadań wchodzących w skład poszczególnych części.Zadanie zostało podzielone na 3 części.
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia składanych przez jednego wykonawcę. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolną liczbę jego części. Ocenie będzie podlegać oddzielnie każda część zamówienia.
Część I pn.:
Realizacja zadania pn. „Przebudowa ulicy Portowej w Sandomierzu”.
Realizacja zadania pn. "Przebudowa i remont ulicy Zaleśnej w Sandomierzu".
Realizacja zadania pn. „Budowa dróg wewnętrznych wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego na osiedlu Piaski”.
Realizacja zadania pn. „Przebudowa ul. Brzeskiego w Sandomierzu - budowa chodników i odwodnienia”.
Opis części zamówienia - dot.część I:
Realizacja zadań z zakresu budowy i przebudowy dróg gminnych wraz z przebudową, budową i zabezpieczeniem infrastruktury technicznej związanej i nie związanej z drogami.
W ramach części I zamówienia Zamawiający oczekuje wykonania zadań pn.:
„Przebudowa ulicy Portowej w Sandomierzu”.
„Przebudowa i remont ulicy Zaleśnej w Sandomierzu”.
Realizacja zadania pn. „Budowa dróg wewnętrznych wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego na osiedlu Piaski”.
Realizacja zadania pn. „Przebudowa ul. Brzeskiego w Sandomierzu - budowa chodników i odwodnienia”.
Szczegóły i wymagania dotyczące wykonania robót przedstawiono w dokumentacjach technicznych właściwych dla tych zadań.
W ramach części 1 zamówienia wykonane zostaną prace w zakresie m.in. :
- robót rozbiórkowych;
- przebudowy, budowy i zabezpieczenia istniejącej i projektowanej infrastruktury technicznej podziemnej;
- robót przygotowawczych do realizacji przebudowy, budowy i remontów dróg, w zakresie m.in. jezdni, zjazdów i chodników;
- wbudowania nowego materiału warstw konstrukcji drogowej oraz warstwy ścieralnej / wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej;
-wykonania oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
Zadanie uzyskało dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 określa: dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych właściwa dla każdego zadania – stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ (dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót – stanowiących załącznik nr 9 do SWZ (dokumentacja techniczna).
UWAGA: Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
W ramach przedmiotu zamówienia (dot. części I zamówienia) należy:
1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2) wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji,
3) wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. cz. I zamówienia):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Roboty budowlane związane z budową rurociągów;
4) Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
5) Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych;
6) Roboty budowlane w zakresie fundamentowania dróg;
7) Roboty w zakresie nawierzchni dróg;
8) Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych;
9) Oznakowanie pionowe, poziome.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części I zamówienia:
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
15 789 473,68 zł oraz kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części I zamówienia jn.: 10 489 473,68 zł brutto.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1 zamówienia ). Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. w § 13 projektu umowy stanowiącym zał. nr 8 ( dot. część I) do SWZ.
Wykonawca dla części I zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy – zgodnie z § 1 ust. 8 projektu umowy stanowiącej zał. nr 8 do SWZ ( dot. I zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 9668522,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pt.: „Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunków drogowych i budowę infrastruktury”. Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie zadań wchodzących w skład poszczególnych części.Zadanie zostało podzielone na 3 części.
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia składanych przez jednego wykonawcę. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolną liczbę jego części. Ocenie będzie podlegać oddzielnie każda część zamówienia.
Część II zamówienia pn.:
Realizacja zadania pn. "Modernizacja (remont) ulicy Holowniczej_bocznej - 2,5T”.
Realizacja zadania pn. „Modernizacja (remont) ulicy Holowniczej (głównej) w Sandomierzu”.
Realizacja zadania pn. "Modernizacja (remont) ulicy Ostrówek w Sandomierzu".
Opis części zamówienia - dot.część II:
Realizacja zadań z zakresu remontu dróg gminnych wraz z zabezpieczeniem infrastruktury technicznej związanej i nie związanej z drogami. W ramach Części II zamówienia Zamawiający oczekuje wykonania zadań pn.:
„Modernizacja (remont) ulicy Holowniczej_bocznej - 2,5T”.
„Modernizacja (remont) ulicy Holowniczej” (głównej) w Sandomierzu”.
„Modernizacja (remont) ulicy Ostrówek w Sandomierzu".
Szczegóły i wymagania dotyczące wykonania robót przedstawiono w dokumentacjach technicznych właściwych dla tych zadań.
W ramach części II zamówienia wykonane zostaną prace w zakresie m.in. :
- robót rozbiórkowych;
- przebudowy, budowy i zabezpieczenia istniejącej i projektowanej infrastruktury technicznej podziemnej;
- robót przygotowawczych do realizacji przebudowy, budowy i remontów dróg, w zakresie m.in. jezdni, zjazdów i chodników;
- wbudowania nowego materiału warstw konstrukcji drogowej oraz warstwy ścieralnej / wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej;
-wykonania oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
Zadanie uzyskało dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określa: dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych właściwa dla każdego zadania – stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ (dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót – stanowiących załącznik nr 9 do SWZ (dokumentacja techniczna).
UWAGA: Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
W ramach przedmiotu zamówienia (dot. części II zamówienia) należy:
1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2) wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji,
3) wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. cz. II zamówienia):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Roboty budowlane związane z budową rurociągów;
4) Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
5) Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych;
6) Roboty budowlane w zakresie fundamentowania dróg;
7) Roboty w zakresie nawierzchni dróg;
8) Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych;
9) Oznakowanie pionowe, poziome.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części II zamówienia:
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
15 789 473,68 zł oraz kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia jn.:
2 300 000,00 zł brutto;
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części II zamówienia ). Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. w § 13 projektu umowy stanowiącym zał. nr 8 ( dot. część II ) do SWZ.
Wykonawca dla części II zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy – zgodnie z § 1 ust. 8 projektu umowy stanowiącej zał. nr 8 do SWZ ( dot. II zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 2055943,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pt.: „Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunków drogowych i budowę infrastruktury”. Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie zadań wchodzących w skład poszczególnych części.Zadanie zostało podzielone na 3 części.
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia składanych przez jednego wykonawcę. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolną liczbę jego części. Ocenie będzie podlegać oddzielnie każda część zamówienia.
Część III pn.:
Realizacja zadania pn. „Uzbrojenie nieruchomości nr ewid. 2277/2 obr. S-rz Prawobrzeżny" (uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy ul. Holowniczej)”
Realizacja zadania pn. „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy ul. Wielowiejskiej wraz z przebudową drogi”.
Opis części zamówienia - dot.część III:
Realizacja zadań z zakresu budowy sieci uzbrojenia podziemnego oraz przebudowy dróg gminnych wraz z przebudową/zabezpieczeniem infrastruktury technicznej związanej i nie związanej z drogami. W ramach Części III zamówienia Zamawiający oczekuje wykonania zadań pn.:
„Uzbrojenie nieruchomości nr ewid. 2277/2 obr. S-rz Prawobrzeżny" (uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy ul. Holowniczej)”;
„Uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy ul. Wielowiejskiej wraz z przebudową drogi”;
Szczegóły i wymagania dotyczące wykonania robót przedstawiono w dokumentacjach technicznych właściwych dla tych zadań.
W ramach części III zamówienia wykonane zostaną prace w zakresie m.in. :
- robót rozbiórkowych;
- przebudowy, budowy i zabezpieczenia istniejącej i projektowanej infrastruktury technicznej podziemnej;
- robót przygotowawczych do realizacji przebudowy, budowy i remontów dróg, w zakresie m.in. jezdni, zjazdów i chodników;
- wbudowania nowego materiału warstw konstrukcji drogowej oraz warstwy ścieralnej / wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej;
-wykonania oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
Zadanie uzyskało dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określa: dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych właściwa dla każdego zadania – stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ (dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót – stanowiących załącznik nr 9 do SWZ (dokumentacja techniczna).
UWAGA: Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
W ramach przedmiotu zamówienia (dot. części III zamówienia) należy:
1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2) wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji,
3) wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. cz. III zamówienia):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Roboty budowlane związane z budową rurociągów;
4) Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
5) Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych;
6) Roboty budowlane w zakresie fundamentowania dróg;
7) Roboty w zakresie nawierzchni dróg;
8) Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych;
9) Oznakowanie pionowe, poziome.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części III zamówienia:
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
15 789 473,68 zł oraz kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części III zamówienia jn.:
3 000 000,00 zł brutto;
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części III zamówienia ). Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. w § 13 projektu umowy stanowiącym zał. nr 8 ( dot. część III) do SWZ.
Wykonawca dla części III zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy – zgodnie z § 1 ust. 8 projektu umowy stanowiącej zał. nr 8 do SWZ ( dot. III zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 2630692,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7079425,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7332495,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7079425,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROKAM” Tomasz Wojtas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641184156
7.3.3) Ulica: Piaseczno 44
7.3.4) Miejscowość: Łoniów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-670
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7079425,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1413700,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1992633,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1413700,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROKAM” Tomasz Wojtas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641184156
7.3.3) Ulica: Piaseczno 44
7.3.4) Miejscowość: Łoniów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-670
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1413700,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1994984,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2969164,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1994984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBSON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641952750
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 3
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1994984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz dodatkowego dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie - Zakup wyposażenia budynku.
- "Zakup i dostawa 1 sztuki mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony Cywilnej (OLiOC) na lata 2025 - 2026. (...)"
- Sukcesywne dostawy środków czystości na 2026 rok
- Realizacja robót budowlanych pn.: "Remont drogi gminnej nr 374011T ulicy W. Burka w Sandomierzu od km 0+000 do km 0+450".
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1885T na odcinku Bałków - Dzierzgów długości 400 mb
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





