eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDEMONTAŻ ISTNIEJĄCEGO, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO KANAŁOWEGO PRZENOŚNIKA ŁAŃCUCHOWEGO W REGIONALNYM ZAKŁADZIE ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W DĘBOWCU



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEGO, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO KANAŁOWEGO PRZENOŚNIKA ŁAŃCUCHOWEGO W REGIONALNYM ZAKŁADZIE ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W DĘBOWCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950242408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucza 10

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84-638-12-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zz@pgk.zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zamosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efb1b574-def9-4e1d-b618-57ed6896850d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEGO, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO KANAŁOWEGO PRZENOŚNIKA ŁAŃCUCHOWEGO W REGIONALNYM ZAKŁADZIE ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W DĘBOWCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efb1b574-def9-4e1d-b618-57ed6896850d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP/076/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 437000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie zamówienia dotyczy w szczególności:
- wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej,
- wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania terenu robót oraz późniejszej likwidacji zaplecza budowy,
- demontażu istniejącego, dostawy, montażu oraz uruchomienia nowego przenośnika kanałowego,
- przeprowadzenia wszelkich niezbędnych prób oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi oraz konserwacji przenośnika,
- zagospodarowanie i wywóz odpadów - we własnym zakresie, poza częściami metalowymi ze zdemontowanego przenośnik
- właściwe postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy; Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego (Ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz. U. z 2013 r. poz. 21, ze zm.) oraz ustawa z dnia 26 sierpnia 2013 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232, ze zm.),
- doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego (z uwzględnieniem stanu wynikającego z wykonanych robót budowlanych) po zakończeniu realizacji robót,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej (o ile będzie taka potrzeba),

4.5.3.) Główny kod CPV: 42417200-4 - Przenośniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463341,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793227,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 592023,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEST Krapkowice Sp. z o . o. – Lider konsorcjum ul. Opolska 79, 47-300 Krapkowice - TEST Krapkowice Piotr Staszewski – Konsorcjant

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990112803

7.3.3) Ulica: ul. Opolska 79

7.3.4) Miejscowość: Krapkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 592023,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.