eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Budowa szybu windy wraz z windą przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 w Gnieźnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa szybu windy wraz z windą przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000248326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw2.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sosw2.gniezno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych w Gnieźnie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 385179710

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Papieża Jana Pawła II 9/10

1.11.4.) Miejscowość: Gniezno

1.11.5.) Kod pocztowy: 62-200

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: cuw@powiat-gniezno.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.cuw.powiat-gniezno.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa szybu windy wraz z windą przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c86ac71-157c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00277580/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 budowa szybu windy wraz z windą

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c86ac71-157c-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób (forma oraz postać) sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:
a) Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020r. poz. 2452)
b) Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy"
3. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. W przypadku załączników, które są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym
plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE DOT. KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ ZOSTAŁY OKREŚLONE W ROZDZIALE 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że Pani/Pana dane osobowe a także dane osobowe osób ujawnionych w ofercie, oświadczeniach i innych dokumentach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie art. 275 pkt 1 na robotę budowlaną polegającej na budowie szybu windy wraz z windą przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2, skrzydle Internatu zlokalizowanym na działce 16/10 art. 12 w Gnieźnie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16, nr postępowania CUW.231.73.2023 Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany do zapoznania się z pełną treścią klauzul informacyjnych stanowiącymi załącznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.231.73.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windy wraz z windą przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2, skrzydle Internatu zlokalizowanym na działce 16/10 art. 12 w Gnieźnie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16.

2. Projektowany szyb wraz z windą będzie służył do obsługi istniejącego budynku, wysokością będzie nawiązywała do budynku istniejącego. Projektowany szyb dźwigowy będzie przylegał do istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 – internatu.
Zaprojektowano szyb windowy na rzucie prostokąta. Szyb windowy prosty w formie – forma przestrzenna prostopadłościenna z przeszkloną ścianą frontową szybu. Boczne ściany wykończone płytą warstwową w układzie poziomym w kolorze RAL 7032. Nad wejściem do dźwigu zaprojektowano systemowy daszek szklany montowany do konstrukcji dźwigu. Wysokością szyb nawiązuje do istniejącego budynku, który będzie obsługiwał kondygnację, podziemną (piwnicę) oraz od poziomu terenu do najwyższego punktu dachu 13,5 m. Szyb przykryty dachem płaskim. Kąt nachylenia połaci dachu 3% w kierunku istniejącego budynku. Wodę opadową należy odprowadzić do istniejącego systemu rynien. Konstrukcja; szyb windowy został zaprojektowany jako przestrzenna konstrukcja stalowa, utwierdzona w płycie fundamentowej oraz zamocowana do żelbetowych wieńców na poziomach ±0,000 / +3,085 / +6.085 i +9,065.
Szczegółowy zakres, wymagania techniczne, oraz inne dokumenty niezbędne do sporządzenia oferty znajdują się w załącznikach nr 8, 9 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 3 lat. Przedłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez uwag.
Gwarancja na wykonane zamówienie obejmuje w szczególności zamontowane materiały
i urządzenia oraz wykonane roboty budowlane i instalacyjne. Szczegółowe warunki gwarancji
zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ.

4. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace nad realizacją zamówienia tak, aby nie zakłócały działalności Szkoły.

5. Wizja lokalna: Zamawiający informuje, że odbycie wizji lokalnej jest możliwe po wcześniejszym skontaktowaniu się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z wykonawcami. Odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.
6. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 p.z.p wymaga, aby osoby wykonujące czynności
w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
7. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem osób, sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób szczegółowo opisane zostały w projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ
8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
9. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie pięciu miesięcy. Termin liczony będzie od dnia podpisania umowy. Wprowadzenie Wykonawcy na teren robót nastąpi w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od dnia podpisania Umowy. Z wprowadzenia Wykonawcy na teren robót będzie sporządzony protokół wprowadzenia z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
Za datę zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia uznaje się faktyczne zakończenie robót, zgłoszone przez wykonawcę i potwierdzone przez nadzór inwestorski oraz przedstawienie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.
Szczegółowe informacje dotyczące terminu realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty i zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez „zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia”, należy rozumieć budowę lub przebudowę szybu windy wraz z windą zewnętrznej lub wewnętrznej o wartości robót budowalnych min. 500 000,00 zł brutto (każde zadanie).
Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla wykonawców, którzy wspólnie realizowali zamówienie (np. konsorcjum), w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.
b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia m.in.
- Kierownika budowy w specjalności budowalnej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy posiadający co najmniej wykształcenie wyższe lub średnie oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
- Kierownika robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności sanitarnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
- Kierownika robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.

2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zmówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2 SWZ, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty (forma pełnomocnictwa została opisana w Rozdziale 13 SWZ).
2. W przypadku gdy po stronie Wykonawcy występuje więcej niż jeden podmiot to odpowiedzialność tych podmiotów względem Zamawiającego jest solidarna.
3. W sytuacji określonej w ust. 2 podmioty występujące po stronie Wykonawcy wskazują Zamawiającemu jeden z nich, z którym będzie dokonana całość rozliczeń. Ten wskazany podmiot ponosi odpowiedzialność za rozliczenie się z innymi podmiotami po stronie Wykonawcy.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale 14 pkt 4 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zmówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy (niezależnie od możliwości zmian przewidzianych w ustawie Pzp) w zakresie:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia;
2)zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia;
3) zmiany terminów wykonania Umowy;
4) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp;
5) zmiany osoby sprawującej samodzielną funkcję techniczną (kierownika budowy)/Kierownika robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności sanitarnej /Kierownika robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, pod warunkiem, że osoba wskazana do przejęcia tych obowiązków będzie posiadała przygotowanie i kwalifikacje co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w SWZ. Zmiana może nastąpić w przypadku niespodziewanych zdarzeń losowych, w szczególności takich jak: śmierć, choroba, jak również w przypadku ustania stosunku pracy, zmiany zakresu obowiązków, nienależytego wykonywania obowiązków, a także okoliczności związanych z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu Umowy, jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, utraty uprawnień itp.).
Szczegółowy zakres i warunki zmiany umowy określone w punkcie 1 w podpunktach od 1)-5) zostały określone we wzorze umowy zał. nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składa się za pośrednictwem platformy e-Zamówienia. Opis sposobu składania ofert został okreśłony w Rozdziale 12 SWZ - II Opis sposobu przygotowania i składania ofert

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.