eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Budowa szybu windy wraz z windą przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 w Gnieźnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa szybu windy wraz z windą przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000248326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw2.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sosw2.gniezno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c86ac71-157c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa szybu windy wraz z windą przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c86ac71-157c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00277580/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 budowa szybu windy wraz z windą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284347

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.231.73.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 856239,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windy wraz z windą przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2, skrzydle Internatu zlokalizowanym na działce 16/10 art. 12 w Gnieźnie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16.

2. Projektowany szyb wraz z windą będzie służył do obsługi istniejącego budynku, wysokością będzie nawiązywała do budynku istniejącego. Projektowany szyb dźwigowy będzie przylegał do istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 – internatu.
Zaprojektowano szyb windowy na rzucie prostokąta. Szyb windowy prosty w formie – forma przestrzenna prostopadłościenna z przeszkloną ścianą frontową szybu. Boczne ściany wykończone płytą warstwową w układzie poziomym w kolorze RAL 7032. Nad wejściem do dźwigu zaprojektowano systemowy daszek szklany montowany do konstrukcji dźwigu. Wysokością szyb nawiązuje do istniejącego budynku, który będzie obsługiwał kondygnację, podziemną (piwnicę) oraz od poziomu terenu do najwyższego punktu dachu 13,5 m. Szyb przykryty dachem płaskim. Kąt nachylenia połaci dachu 3% w kierunku istniejącego budynku. Wodę opadową należy odprowadzić do istniejącego systemu rynien. Konstrukcja; szyb windowy został zaprojektowany jako przestrzenna konstrukcja stalowa, utwierdzona w płycie fundamentowej oraz zamocowana do żelbetowych wieńców na poziomach ±0,000 / +3,085 / +6.085 i +9,065.
Szczegółowy zakres, wymagania techniczne, oraz inne dokumenty niezbędne do sporządzenia oferty znajdują się w załącznikach nr 8, 9 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 3 lat. Przedłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez uwag.
Gwarancja na wykonane zamówienie obejmuje w szczególności zamontowane materiały
i urządzenia oraz wykonane roboty budowlane i instalacyjne. Szczegółowe warunki gwarancji
zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ.

4. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace nad realizacją zamówienia tak, aby nie zakłócały działalności Szkoły.

5. Wizja lokalna: Zamawiający informuje, że odbycie wizji lokalnej jest możliwe po wcześniejszym skontaktowaniu się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z wykonawcami. Odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.
6. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 p.z.p wymaga, aby osoby wykonujące czynności
w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
7. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem osób, sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób szczegółowo opisane zostały w projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ
8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
9. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie pięciu miesięcy. Termin liczony będzie od dnia podpisania umowy. Wprowadzenie Wykonawcy na teren robót nastąpi w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od dnia podpisania Umowy. Z wprowadzenia Wykonawcy na teren robót będzie sporządzony protokół wprowadzenia z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
Za datę zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia uznaje się faktyczne zakończenie robót, zgłoszone przez wykonawcę i potwierdzone przez nadzór inwestorski oraz przedstawienie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.
Szczegółowe informacje dotyczące terminu realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1039000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856239,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Jan Derkacz-Duchewicz Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842493515

7.3.3) Ulica: Pocztowa

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856239,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.