eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowiny"Wykonanie toru "pumptrack" w m. Nowiny".



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie toru "pumptrack" w m. Nowiny”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25

1.5.2.) Miejscowość: Nowiny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 041 347 50 00

1.5.8.) Numer faksu: 041 347 50 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sitkowka-nowiny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie toru "pumptrack" w m. Nowiny”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f0df6c-cf1d-4a91-98dd-85f1ee75c70a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043876/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonanie toru "pumptrack" w m.Nowiny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217201

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBI.271.40.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu małej architektury – toru rowerowego typu „pumptrack” polegająca na ukształtowaniu geometrii toru wraz z ułożeniem nawierzchni i zagospodarowaniem skarp toru trawnikiem wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Parametry toru:
Powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 1889m2
Powierzchnia całkowita toru rowerowego - 1226m2
Powierzchnia utwardzonych pasm jezdnych - 497m2
Powierzchnia trawników - 729m2
Długość jezdna torów - 230mb
Powierzchnia plac wypoczynku - 81m2
Projektowany tor to konstrukcja ziemna nasypowa profilowana składająca się z warstwy mrozoodpornej mineralno-piaszczystej konstrukcji/geometrii nasypów, konstrukcji właściwej profilującej i wyrównującej trasę toru oraz nawierzchni bitumicznej. Podbudowę stanowi grunt rodzimy na którym po jego mechanicznym zagęszczeniu zostanie ułożona konstrukcja ziemna nasypowa profilowana w przekroju pionowym i poziomym z muldami i skarpowaniem. Warstwę jezdną stanowi warstwa z betonu asfaltowego ułożona na warstwie podbudowy z kruszywa zagęszczonego mechanicznie.
Rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne
Pod projektowany tor należy wykonać niwelację skarp w północnej i południowej części terenu; po zebraniu warstwy darni i warstwy urodzajnej północną i pd część terenu obniżyć o ok 1,0 - 1,2m umożliwiając wkomponowanie tych fragmentów toru w skarpę. Nadmiar materiału mineralno - piaszczystego zachować do wykorzystania jako oporowanie skarp toru. Całość zagęścić mechanicznie warstwami do wartości min. Is=0.98.
W obrysie projektowanych pasm jezdnych należy zastosować przekładkę z geowłókniny 150-200g/m2, następnie wykonać warstwę odcinającą o szerokości min. 3,6m i o grubości 20-40 cm z kruszywa przepuszczalnego 31,6-63,0. Całość zagęścić mechanicznie warstwami do wartości min. Is=0,97.
Konstrukcja i geometria toru
Konstrukcję toru tworzy nasyp gruntowy o szerokości u podstawy ok 5,0 [m] i szerokości w poziomie korony ok 2,6 [m] w pasie muld oraz o szerokości u podstawy 4,5 [m] i szerokości w poziomie korony ok 1,0 [m] w pasach band i wysokości nie przekraczającej 1,0 m. Konstrukcję ziemną o grubości 0,2-1,3[m] należy wykonać z mieszanki mineralno - piaszczystej (grunty niewysadzinowe, grunty skaliste, piaski gliniaste z domieszką frakcji żwirowej i kamienistej) bądź destruktu betonowego o odpowiednim uziarnieniu i spoistości. Dopuszcza się zastosowanie innego materiału budowlanego z wyjątkiem materiałów pochodzenia organicznego, utworów spoistych miękko - plastycznych i płynnych oraz materiałów mono frakcyjnych nie dających się zagęścić. Materiał może zawierać gruz ceglany/betonowy w ilości nie większej niż 30% objętości. Konstrukcję właściwą pod ułożenie nawierzchni asfaltowej wykonać z min. 10cm warstwy tłucznia kamiennego frakcji 0-16, 0-22 lub 0-31,5 zagęszczonej mechanicznie. Poszczególne muldy i zakręty wymagają kontrolowania geometrii i profilowania podczas układania i zagęszczania poszczególnych warstw i po zakończeniu formowania nasypu ziemnego. Skarpy profilować z nachyleniem min. 1:1,5. Powierzchnię skarp wykończyć trawą z rolki lub poprzez wysianie nasion.
Dokładna lokalizacja, wysokość i charakter profilowanych przeszkód może ulec modyfikacjom na podstawie przeprowadzonych i wymaganych testów jezdnych. Modyfikacja może nastąpić ze względu na bezpieczeństwo i poprawienie warunków płynnego i rytmicznego użytkowania toru.
Nawierzchnia
Nawierzchnię toru stanowi warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego typu AC8S o grubości 0,05-0,07[m] na bazie asfaltu drogowego D50/70 dla KR1-2. Krawędzie toru powinny być zagęszczone i fazowane podczas układania mieszanki. Łączenia odcinków powinny odbywać się na gorąco. Odcinki zimne powinny być łączone z ciepłymi przy użyciu taśm bitumicznych.
Nawierzchnia placu
Plac wypoczynku o powierzchni 81m2, utwardzony kostką betonową gr. 6 cm, zaoporowanej obrzeżem betonowym 6x20x100 układane na podsypce piaskowo-cementowej lub miale kamiennym. Warstwa podbudowy wykonana z kruszywa drogowego frakcji 0-31,5 mm zawartość kruszywa łamanego min. 30%; warstwa odsączająca gr. 10 cm z piasku. Na placu należy wykonać schody terenowe od strony wiaty, oraz opór z płyt betonowych 15x60x100 w strefie granicy różnicy wysokości. Poziomy placu połączyć pochylnią wykonana z kostki brukowej.
Infrastruktura towarzysząca
Utwardzony plac odpoczynku wyposażony w ławki bezoparciowe typu ława, tablicę informacyjną, stojaki rowerowe oraz kosze parkowe.
2.
Po ukształtowaniu geometrii toru, a przed przystąpieniem do ułożenia warstwy asfaltowej, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testów jezdnych toru oraz pozytywnej konsultacji toru z zespołem testującym, co należy uwzględnić w cenie oferty.
1.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a)
dokumentacji projektowej. Dokumentacja, stanowiąca załącznik do SWZ, zawiera:

projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany

projekt techniczny

specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ. Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
2.
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
3.
Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
4.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Zamawiający nie może udzielić niniejszego zamówienia w częściach, z których każda stanowiłaby odrębny przedmiot zamówienia, ponieważ w tej postaci zamówienie jest niepodzielne na części ze względów organizacyjnych i tworzy nierozerwalną całość. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45232452-5 Roboty odwadniające
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45212140-9 Obiekty rekreacyjne
6.
W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510088,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510088,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROW sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1182278769

7.3.3) Ulica: Ul. Warszawska 95a/7

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510088,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.