eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzikówUsługa informatyczna w siedzibie IHAR-PIB, Oddział w Boninie



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa informatyczna w siedzibie IHAR-PIB, Oddział w Boninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy, Radzików 05-870 Błonie

1.5.2.) Miejscowość: Radzików

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ihar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ihar.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ihar.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa informatyczna w siedzibie IHAR-PIB, Oddział w Boninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19832037-5622-49d4-8c1a-dd57561be2ad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220753

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/ZP/Ra/Bo/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania systemem informatycznym w ramach miesięcznego abonamentu, obejmującego 8 godzin pracy w przedziale godzinowym 8:00-16:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj.: do dnia 15.05.2025 r. do godz. 9:00 złożono pięć ofert. Przed otwarciem ofert Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4
ustawy, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 12 233,09 zł brutto. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający
dokonał odrzucenia ofert wykonawców:
1) Meta Solution Sp. z o.o., Ul. Bohaterów Warszawy 2, 75 – 211 Koszalin – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2
lit. c ustawy, oraz art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy
2) We’Support Sp. z o.o., Ul. Zwoleńska 23, 04 – 761 Warszawa – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy w
zw. z art. 224 ust. 6 ustawy.
W związku z powyższym, po ponownym badaniu i ocenie ofert Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, z uwagi na fakt iż oferta najkorzystniejsza znacząco przewyższa kwotę na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał czynności mające na celu sprawdzenie możliwości zwiększenia kwoty, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej. Na podstawie przeprowadzonej analizy oraz stanu faktycznego zaangażowania środków i zobowiązań, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie ma możliwości zwiększenia kwoty na finansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez wyboru najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający
unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.