Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00206484/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00269633/01 - Wynik z dnia 2025-06-09
- 2025/BZP 00299541/01 - Wynik z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00380040/01 - Wynik z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525835400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10924621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ccd275-57f9-4dbd-af28-88c3ce1c6d93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022595/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 518582,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 199392,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 56287,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 10242,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 22691,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 22723,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 30092,16 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 2749,86 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 1864,48 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 11868,30 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 2173,58 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 4838,95 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 153658,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 09 maja 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Ofertę w zakresie części nr III złożyło dwóch Wykonawców.
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
Ofertę nr 10 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5.
Ofertę nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) (…) „wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 09 maja 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Ofertę w zakresie części nr IV złożyło dwóch Wykonawców.
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
Ofertę nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 2) c
Ofertę nr 11 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 w zw. z art. 224 ust. 6
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) (…) „wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 09 maja 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Ofertę w zakresie części nr VI złożyło czterech Wykonawców.
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty
Ofertę nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5.
Ofertę nr 4 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5
Ofertę nr 7 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5.
Ofertę nr 10 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) (…) „wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku matematyka studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Przebudowa pomieszczeń Kliniki Otolaryngologii, Onkologii Laryngologicznej i Chirurgii Szczękowo-Twarzowej - Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr. Jana Biziela w Bydgoszczy - tryb zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana sprzętu komputerowego
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania - komputery stacjonarne z oprogramowaniem
- Odnowa nawierzchni DW 240 na odc. Plewno - Przysiersk od km 58+860 do km 59+710, dł. 0,850 km
- Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie RDW Wąbrzeźno - II ETAP
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej.
- "Dostawa urządzeń, sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów w ramach projektu "Młodzi kreatywni""
- Dostawa systemu kontroli i analizy warunków środowiskowych wraz z rejestratorami oraz zestawu osuszaczy i nawilżaczy
- WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU E-USŁUG PUBLICZNYCH DLA MIESZKAŃCÓW MOF ŁUKOWA
- Odnowienie subskrypcji i usług utrzymania licencji wraz ze wsparciem w zakresie systemu Symfonii ERP oraz wdrożenie KSeF
- Dostawa rozwiązań informatycznych w obszarze cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego pn: "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.