Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00206484/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00284036/01 - Wynik z dnia 2025-06-18
- 2025/BZP 00299541/01 - Wynik z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00380040/01 - Wynik z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525835400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10924621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ccd275-57f9-4dbd-af28-88c3ce1c6d93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022595/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 518582,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 199392,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 56287,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 10242,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 22691,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 22723,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 30092,16 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 2749,86 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 1864,48 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 11868,30 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 2173,58 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 4838,95 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr od 2-1 do 2-12 Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 153658,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE
Dnia 25 kwietnia 2025 roku Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy na Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania.
Dnia 09 maja 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Ofertę w zakresie części nr VII, nr VIII, X złożył jeden Wykonawca.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką, Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj.
dla części nr VII 3 382,33 brutto
dla części nr VIII 2 673,50 brutto
dla części nr X 2 673,50 brutto
Zaoferowane ceny w złożonej ofercie dla poszczególnych części nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ma możliwości zmiany limitu przeznaczonego na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części nr VII, części nr VIII, części nr X.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania dla części nr VII, części nr VIII części nr X – nr postępowania OR-VII.272.3.5.2025 (ID 1092462).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE
Dnia 25 kwietnia 2025 roku Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy na Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania.
Dnia 09 maja 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Ofertę w zakresie części nr VII, nr VIII, X złożył jeden Wykonawca.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką, Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj.
dla części nr VII 3 382,33 brutto
dla części nr VIII 2 673,50 brutto
dla części nr X 2 673,50 brutto
Zaoferowane ceny w złożonej ofercie dla poszczególnych części nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ma możliwości zmiany limitu przeznaczonego na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części nr VII, części nr VIII, części nr X.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania dla części nr VII, części nr VIII części nr X – nr postępowania OR-VII.272.3.5.2025 (ID 1092462).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 25 kwietnia 2025 roku Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy na Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania ID 1092462, ogłoszenie nr 2025/BZP 00206484/01 z dnia 25.04.2025 r.
Dnia 09 maja 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Ofertę w zakresie części nr IX złożyło dwóch Wykonawców.
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
Ofertę nr 12 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5.
Ofertę nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) (…) „wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.”
W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania dla części nr IX – nr postępowania OR-VII.272.3.5.2025 (ID 1092462).
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) (…) „wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.”
W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania dla części nr IX – nr postępowania OR-VII.272.3.5.2025 (ID 1092462).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE
Dnia 25 kwietnia 2025 roku Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy na Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania.
Dnia 09 maja 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Ofertę w zakresie części nr VII, nr VIII, X złożył jeden Wykonawca.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką, Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj.
dla części nr VII 3 382,33 brutto
dla części nr VIII 2 673,50 brutto
dla części nr X 2 673,50 brutto
Zaoferowane ceny w złożonej ofercie dla poszczególnych części nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ma możliwości zmiany limitu przeznaczonego na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części nr VII, części nr VIII, części nr X.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania dla części nr VII, części nr VIII części nr X – nr postępowania OR-VII.272.3.5.2025 (ID 1092462).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 09 maja 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Ofertę w zakresie części nr XII złożył jeden Wykonawca.
Oferta nr 1 odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił jego ofertę.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) (…) „wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu.”
W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania dla części nr XII – nr postępowania OR-VII.272.3.5.2025 (ID 1092462).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych - remont balkonów w budynkach wielorodzinnych BTBS przy ul. Sowiej w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi serwisowej oprogramowania Kamsoft KS-FKW, KS-ESM, KS-ZZL wraz z infrastrukturą sprzętową
- Organizacja cyklu szkoleń w ramach realizacji projektu pn. Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg
- Świadczenie usług weterynaryjnych w Leśnym Parku Kultury i Wypoczynku "Myślęcinek" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Wznowienie granic pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy z podziałem na 6 części
- Dostawa agregatów pompowych przewoźnych (motopomp przewoźnych) do wody zanieczyszczonej wraz z osprzętem, na przyczepie zamykanej z plandeką
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka-wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II" 3 części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość".
- Zakup oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz aktualizacja aplikacji
- "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Łęka Opatowska"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa systemów UTM (koncentratory VPN)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.