Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00149664/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00156054/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00159930/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00186571/01 - Wynik z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór oraz kontrola jakości danych i produktów analizy obrazowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl i lgasienica@tpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ce55b91-46ee-4f9a-b345-2df3b080dd0e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór oraz kontrola jakości danych i produktów analizy obrazowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ce55b91-46ee-4f9a-b345-2df3b080dd0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086056/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Nadzór techniczny i merytoryczny - kontrola jakości danych teledetekcyjnych i produktów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, FENX.01.05-IW.01-002/24, Typ FENX.01.05.4 Rozwój zdolności i usprawnianie zarządzania obszarami chronionymi. Teledetekcja oraz rozwój infrastruktury geoinformacyjnej oraz cyfryzacja zasobów2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/423/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług polegających na nadzorze oraz kontroli jakości danych i produktów analizy obrazowej.
1.1. Zakres usługi obejmuje kontrolę jakości produktów powstałych w ramach zadania teledetekcyjnego, w tym bazy danych lotniczych, źródłowych danych teledetekcyjnych, lotniczych danych archiwalnych, produktów teledetekcyjnych oraz wyników analiz, a także świadczenie konsultacji.
1.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ tj.:
1.2.1. Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2)
1.2.2. Wzór umowy (załącznik nr 3)
2. Brak powiązań z wykonawcą zadania teledetekcyjnego
2.1. Oferent oraz osoby delegowane przez oferenta nie mogą być zatrudnieni ani posiadać powiązań rodzinnych z firmą lub konsorcjum realizującym zadanie teledetekcyjne w czasie trwania projektu.
3. Zobowiązanie do zachowania poufności tj.:
3.1. Wykonawca na etapie realizacji zadania zobowiązany będzie do zachowania poufności, obejmującej wszelkie informacje, dane i dokumenty przekazywane przez Zamawiającego oraz Wykonawcę Zadania Teledetekcyjnego.
3.2. Obowiązek zachowania poufności dotyczy w szczególności:
3.2.1. danych źródłowych i wynikowych związanych z realizacją zadania teledetekcyjnego,
3.2.2. metodyki pozyskiwania, analizy i przetwarzania danych,
3.2.3. dokumentacji technicznej i operacyjnej,
3.2.4. raportów, opracowań i wszelkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji zamówienia,
3.2.5. ustaleń wewnętrznych dotyczących harmonogramu, zasobów oraz działań operacyjnych.
3.3. Zakres poufności obejmuje nie tylko treści udostępnione w sposób formalny, ale również wszelkie informacje uzyskane w trakcie realizacji zamówienia, które mogą mieć wpływ na jego przebieg oraz jakość dostarczanych produktów.
3.4. Wykonawca zobowiązuje się do:
3.4.1. niewykorzystywania informacji objętych klauzulą poufności w innych projektach i działaniach niezwiązanych z realizacją zamówienia,
3.4.2. nieudostępniania ich osobom trzecim, w tym podmiotom komercyjnym, naukowym i innym wykonawcom realizującym projekty w podobnym zakresie,
3.4.3. zachowania w tajemnicy wszelkich uzyskanych informacji również po zakończeniu realizacji zamówienia.
3.5. Każda osoba zaangażowana w realizację zadania po stronie Wykonawcy będzie zobowiązana do podpisania indywidualnej deklaracji o zachowaniu poufności.
3.6. Naruszenie obowiązku poufności skutkować będzie sankcjami przewidzianymi w umowie, w tym możliwością rozwiązania umowy z winy Wykonawcy oraz dochodzenia roszczeń za szkody wynikające z ujawnienia informacji objętych klauzulą poufności.
3.7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. oraz porządkowych obowiązujących na terenie Zamawiającego.
4. Zadanie jest częścią projektu pn.: „Poprawa zdolności zarządzania ochroną przyrody przez rozwój infrastruktury geoinformacyjnej i wykorzystanie teledetekcji we wsparciu monitoringu zasobów Tatrzańskiego Parku Narodowego i obszaru Natura 2000 PLC120001”. Projekt realizowany jest w ramach: Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, FENX.01.05-IW.01-002/24, Typ FENX.01.05.4 Rozwój zdolności i usprawnianie zarządzania obszarami chronionymi. Teledetekcja oraz rozwój infrastruktury geoinformacyjnej oraz cyfryzacja zasobów.
5. Zamawiający informuje, że nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w oparciu o z art. 95 ust. 1 Pzp,
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.1. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na charakter i zakres świadczonej usługi. Podział zamówienia nie zwiększyłby liczby małych i średnich przedsiębiorstw ubiegających się o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie jest skierowane przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.
7.2. W ocenie Zamawiającego zmówienie jest nie podzielne.
7.3. Decyzja co do podziału zamówienia na określoną ilość części należy do zamawiającego
7.4. Dokonanie podziału zamówienia na części mogłoby ryzyko niepowodzenia projektu przenieść na Zamawiającego i w konsekwencji uczynić niemożliwym osiągnięcie celu zamówienia publicznego
7.5. Gdyby nie złożono ofert na wszystkie części zamówienia, to czyniłoby wykonanie części z nich niecelowym lub niemożliwym
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrian Ochtyra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88111913475
7.3.3) Ulica: Warszawska 18
7.3.4) Miejscowość: Ostrówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-205
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2029-12-31INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej
- Zakup wyposażenia oraz urządzeń na potrzeby Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem - II postępowanie
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Zamoyskiego w Zakopanem na cele rekreacyjne.
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem środków dezynfekcyjnych
- Budowa siłowni zewnętrznej - toru przeszkód przy ul. Przewodników Tatrzańskich nr 4 w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Operatora projektu Zielona energia w Gliwicach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. "Rozbudowa Szkół Podstawowych w miejscowościach Kalino i Guzew wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Poprawa jakości powietrza na obszarze Powiatu Namysłowskiego poprzez budowę drogi rowerowej przy DP 1103 O na odcinku Smarchowice Małe - Jakubowice.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach inwestycji pn. "Termomodernizacja budynków oświatowych w Olsztynie" .
- Budowa schodów łączących Rondo J. Himilsbacha z Al. Jana Pawła II
- Opracowanie dokumentacji projektowych dróg na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na 3 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.