Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00191671/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja siedziby Nadleśnictwa Świętoszów – etap I 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ŚWIĘTOSZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230182187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzozowa 17
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (75) 731 12 59
1.5.8.) Numer faksu: (75) 731 12 59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swietoszow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swietoszow.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10951941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja siedziby Nadleśnictwa Świętoszów – etap I 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be5cc4b1-73d9-489c-9853-08a5943843a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00635074/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku siedziby nadleśnictwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191671
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 928112,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku biurowego nadleśnictwa – etap I 2025.
Kategoria obiektu budowlanego: VI – budynki biurowe; XIII – pozostałe budynki mieszkalne
Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane, który obejmują:
- instalację elektryczną łazienki i pomieszczenia gospodarczego na II piętrze,
- instalację oświetlenia łazienki i pomieszczenia gospodarczego na II piętrze,
- instalację przeciwpożarowa łazienki i pomieszczenia gospodarczego na II piętrze,
- instalację fotowoltaiczną wraz z magazynem energii,
- instalacje wodno-kanalizacyjną budynku,
- instalację centralnego ogrzewania budynku,
- instalację ogrzewania wody budynku,
- instalację wentylacyjną budynku,
- instalację klimatyzacji budynku,
- wymianę źródła ciepła,
- ściany wewnętrzne,
- prace rozbiórkowo-budowlane wewnętrzne,
- wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej łazienki i pomieszczenia gospodarczego na II piętrze,
- wymianę posadzki łazienki i pomieszczenia gospodarczego na II piętrze,
- montaż sufitów łazienki i pomieszczenia gospodarczego na II piętrze,
- roboty wykończeniowe,
- wymiana okablowania i osprzętu instalacyjnego,
- montaż elementów wyposażenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
(1) Projekt zagospodarowania terenu
(2) Projekt architektoniczno-budowlany
(3) Projekt techniczny (branża architektoniczno-budowlana, branża instalacji sanitarnych, branża instalacji elektrycznych)
(4) Przedmiary robót (branża architektoniczno-budowlana, branża instalacji sanitarnych, branża instalacji elektrycznych),
(5) Propozycja elementów wyposażenia wnętrz
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864207,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 864207,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864207,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. Hydro-ECO Mariusz Lewkowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241730940
7.3.3) Ulica: Kolejowa 15
7.3.4) Miejscowość: Szprotawa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PW HYDRO-ECO Mariusz Lewkowicz
jakie przetargi wygrała firma
PW HYDRO-ECO Mariusz Lewkowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1062975,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont dojazdów pożarowych gruntowych nr 7B, nr 10, nr 20, nr 25, nr 26, nr 27 i nr 29 w kompleksie 0549 Świętoszów
- Remonty budowlane w budynkach nr 29, 22, 24 w Świętoszowie.
- Remont klatek schodowych ze schodami bud. nr 16 w kompleksie 2987 w Żaganiu i remont pokrycia dachowego bud. nr 12 w kompleksie 2999 w Żaganiu
- Remont schodów zewnętrznych z pochylnią przy budynku nr 18 w Żaganiu.
- Remont budynku magazynowego nr 78 i remont podjazdów magazynowych i montażu żaluzji na kanałach wentylacyjnych w kompleksie 3096 Potok
- Remont pokrycia z papy w budynkach nr 21, 38, 12, 34, 35 w Świętoszowie.
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Roboty budowlane polegające na remoncie ciągów komunikacyjnych
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.