eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielinyBudowa budynku świetlicowo-garażowego w miejscowości Makoszyn.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku świetlicowo-garażowego w miejscowości Makoszyn.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 17

1.5.2.) Miejscowość: Bieliny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.ania@bieliny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku świetlicowo-garażowego w miejscowości Makoszyn.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0abe0aaf-324d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007322/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa świetlicy w Makoszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240641/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1061077,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania inwestycyjnego należy wykonać następujący zakres rzeczowy:
Budynek parterowy, niepodpiwniczony, w konstrukcji murowanej, przykryty dachem spadzistym. W rzucie poziomym budynek ma kształt prostokątny z osią podłużną zorientowaną w kierunku północ – południe.
Wymiary budynku w obrusie całkowitym ścian zewnętrznych wraz z zadaszonym tarasem 12,84 x 31,53 m.
Przykrycie budynku – dach łamany dwuspadowy, symetryczny z konstrukcji drewnianej z główną kalenicą ustawioną wzdłuż osi podłużnej budynku (spadek połaci daczowych 30º) oraz dwiema, prostopadłymi do niej kalenicami części dachu przekrywającymi pomieszczenia świetlicy i garażu, zaprojektowanie w rezalitach skrajnych części budynku (spadek połaci dachowych 35º)
Główne wejście do budynku od strony wschodniej. Od strony południowej – utwardzony, zadaszony taras. Z tarasu – dodatkowe, boczne wejście do budynku tj. do Sali świetlicy. Brama garażowa usytuowana w elewacji frontowej (wschodniej) budynku, w jej części od strony północnej.
Wokół budynku opaska z kostki brukowej o szer. 50 cm ze spodkiem 2% od jego ścian.
Budynek będzie pełnił funkcje budynku użyteczności publicznej związanych z kulturą.

Parametry techniczne:
Powierzchnia zabudowy: 358,70 m2
Powierzchnia użytkowa: 251,42 m2 (+ taras 53,10 m2)
Kubatura brutto: 1918,85 m3
Ilość kondygnacji: 1
W ramach inwestycji wykonawca zobowiązany jest wykonać:
• Roboty ziemne,
• Fundamenty,
• Konstrukcję nadziemną budynku,
• Posadzki na gruncie,
• Stolarkę okienną i drzwiową,
• Roboty wykończeniowe zewnętrzne,
• Roboty wykończeniowe wewnętrzne,
• Taras,
• Ciąg pieszy od strony wschodniej i zachodniej,
• Zjazd do garażu,
• Schody terenowe,
• Tereny zielone,
• Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi w tym:
Instalacje sanitarne wewnętrzne – woda, kanalizacja sanitarna, centralne ogrzewanie, oraz wentylacja mechaniczna,
Instalacje sanitarne zewnętrzne- przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej,
Instalacje elektryczne wewnętrzne,
Instalacje elektryczne – usunięcie kolizji linii kablowej niskiego napięcia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262300-4 - Betonowanie

45262522-6 - Roboty murarskie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1400000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1676000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.