eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Rozbudowa i przebudowa ul. J. K. Kluka w Białymstoku wraz z inf. tech. (część I budowa ronda na odcinku od ul. Mościckiego do ul. K. Kosińskiego ) w częściowej formule "zaprojektuj i buduj" .



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa i przebudowa ul. J. K. Kluka w Białymstoku wraz z inf. tech. (część I budowa ronda na odcinku od ul. Mościckiego do ul. K. Kosińskiego ) w częściowej formule „zaprojektuj i buduj” .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Słonimska 1

1.4.2.) Miejscowość: Białystok

1.4.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm.zamowienia@um.bialystok.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283590

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00239012

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa ul. J. K. Kluka o dł. ok. 700 m, na odcinku od ul. I. Mościckiego do ul. K. Kosińskiego wraz z budową ronda w Białymstoku w częściowej formule „zaprojektuj i buduj”.
2. Zamawiający wymaga opracowania dokumentacji projektowej zamiennej dotyczącej:
1) rozbudowy ulic J. K. Kluka i I. Mościckiego w zakresie budowy skrzyżowania o ruchu okrężnym wraz z infrastrukturą techniczną, obejmującej:
a) wprowadzanie zmian pod kątem dostosowania do rozwiązań wynikających z dokumentacji pracowni projektowej „Prolus” (połączenie jezdni, chodników, zmiana rozwiązań w zakresie dojazdu do obsługi urządzeń sieci kanalizacji deszczowej),
b) utwardzenie terenu tak, aby umożliwić dalsze funkcjonowanie parkingu w rejonie budynku położonego przy ul. J. K. Kluka 10,
c) ograniczenie przebudowy istniejącej kanalizacji deszczowej do budowy odcinka D3-D23 oraz podłączenia wpustów do istniejącej kanalizacji deszczowej (lokalizacja wpustów bez zmian),
d) zamiany opraw sodowych na oprawy LED zgodnie z wytycznymi wraz z zapewnieniem ciągłości kabla oświetleniowego na styku z dokumentacją pracowni projektowej „Prolus”,
e) zastosowanie krawężników betonowych (poza obszarem ronda),
f) likwidację kanalizacji sanitarnej na odcinku od połączenia z dokumentacją pracowni projektowej „Prolus” do studni zlokalizowanej w rejonie projektowego ronda,
g) likwidację i budowę kanalizacji kablowej Orange ze studniami na odcinku od połączenia z dokumentacją pracowni projektowej „Prolus” do studni zlokalizowanej w rejonie projektowego ronda,
h) wprowadzanie zmian wynikających z możliwości pozostawienia do dalszej eksploatacji (chodnika wzmocnionego) usytuowanego na wysokości działek nr 71/10 oraz 71/6,
i) wprowadzanie zmian wynikających z możliwości pozostawienia do dalszej eksploatacji ogrodzenia od strony przedszkola;

2) przebudowy ulicy J. K. Kluka na odcinku od ul. I. Mościckiego do ul. K. Kosińskiego, obejmującej:
a) ograniczenie zakresu projektu kanalizacji deszczowej do budowy odcinka D11-D25 oraz kanału od istniejącej studni w rejonie budynku nr 52 do studni D22 (uwaga: zmiana zagłębienia kanału poprzez uwzględnienie wpięcia do istniejącej studni), na pozostałym obszarze wykorzystanie istniejącego kanału deszczowego, lokalizacja wpustów bez zmian,
b) zamiany opraw sodowych na oprawy LED zgodnie z wytycznymi
c) zmianę lokalizacji zjazdu do nieruchomości nr 130/11, tak aby obsługa komunikacyjna była prowadzona poprzez działkę nr 130/7,
d) zastosowanie krawężników betonowych, a nie jak wskazano w dokumentacji pierwotnej krawężników kamiennych,
e) wprowadzenie zmian w zakresie lokalizacji "szykan", tak aby ograniczyć konieczność dodatkowego oznakowania (U-9a oraz U-9b) zawężenia skrajni poprzez np. słupy oświetleniowe.

3. Zamienną dokumentację projektową, o której mowa w pkt 2 ppkt 1 i 2 należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454) w zakresie i ilości koniecznej do uzyskania pozwoleń, opinii, uzgodnień, w obszarze objętym ww. zmianami.

4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wielobranżowych robót budowlanych wraz niezbędnymi usługami (m.in. opracowanie czasowej i stałej organizacji ruchu) i pracami towarzyszącymi, wynikającymi z dokumentacji projektowej zamieszczonej przez Zamawiającego (nie objętej zmianami – zwaną dalej w dokumentach zamówienia „dokumentacją podstawową)
i zamiennej, o której mowa w pkt 2 ppkt 1 i 2) , wraz z zapewnieniem nadzoru autorskiego podczas robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji zamiennej oraz do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w przypadku zaistnienia konieczności).

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno- użytkowym, dokumentacji projektowej, oraz SST stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SWZ .

Uwaga :
1. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej, na podstawie której uzyskał decyzje zezwalającą na realizację inwestycji drogowej oraz decyzję o pozwoleniu na budowę, tj. :
- Decyzja nr 652/2022 z dnia 08.11.2022 r., o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulic J.K. Kluka i I. Mościckiego w zakresie budowy skrzyżowania o ruchu okrężnym wraz z infrastrukturą techniczną - (rozbudowa ulicy w zakresie budowy ronda) ,
- Decyzja nr 311/2022 z dnia 31.05.2022 r., pozwolenia na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Jana Krzysztofa Kluka w zakresie budowy jezdni, zjazdów, pozwolenie na budowę ulicy 10 KD-D (…) - pozostały odcinek objęty przedmiotem zamówienia.
Ww. decyzje są ostateczne. Niemniej jednak przedmiotowa dokumentacja wymaga wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które pozwolą na optymalizację procesu inwestycyjnego.
2. Wykonawca robót będzie mógł zaplanować prace tak, aby móc prowadzić część robót budowlanych, a na pozostałe - opracować projekty zamienne i w razie konieczności wspólnie
z Zamawiającym wystąpić o zmianę decyzji umożliwiającej prowadzenie robót.
3. Inwestor dysponuje nieruchomościami na czas prowadzenia robót.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa ul. J. K. Kluka o dł. ok. 700 m, na odcinku od ul. I. Mościckiego do ul. K. Kosińskiego wraz z budową ronda w Białymstoku w częściowej formule „zaprojektuj i buduj”.
2. Zamawiający wymaga opracowania dokumentacji projektowej zamiennej dotyczącej:
1) rozbudowy ulic J. K. Kluka i I. Mościckiego w zakresie budowy skrzyżowania o ruchu okrężnym wraz z infrastrukturą techniczną, obejmującej:
a) wprowadzanie zmian pod kątem dostosowania do rozwiązań wynikających z dokumentacji pracowni projektowej „Prolus” (połączenie jezdni, chodników, zmiana rozwiązań w zakresie dojazdu do obsługi urządzeń sieci kanalizacji deszczowej),
b) utwardzenie terenu tak, aby umożliwić dalsze funkcjonowanie parkingu w rejonie budynku położonego przy ul. J. K. Kluka 10,
c) ograniczenie przebudowy istniejącej kanalizacji deszczowej do budowy odcinka D3-D23 oraz podłączenia wpustów do istniejącej kanalizacji deszczowej (lokalizacja wpustów bez zmian),
d) zamiany opraw sodowych na oprawy LED zgodnie z wytycznymi wraz z zapewnieniem ciągłości kabla oświetleniowego na styku z dokumentacją pracowni projektowej „Prolus”,
e) zastosowanie krawężników betonowych (poza obszarem ronda),
f) likwidację kanalizacji sanitarnej na odcinku od połączenia z dokumentacją pracowni projektowej „Prolus” do studni zlokalizowanej w rejonie projektowego ronda,
g) likwidację i budowę kanalizacji kablowej Orange ze studniami na odcinku od połączenia z dokumentacją pracowni projektowej „Prolus” do studni zlokalizowanej w rejonie projektowego ronda,
h) wprowadzanie zmian wynikających z możliwości pozostawienia do dalszej eksploatacji (chodnika wzmocnionego) usytuowanego na wysokości działek nr 71/10 oraz 71/6,
i) wprowadzanie zmian wynikających z możliwości pozostawienia do dalszej eksploatacji ogrodzenia od strony przedszkola;

2) przebudowy ulicy J. K. Kluka na odcinku od ul. I. Mościckiego do ul. K. Kosińskiego, obejmującej:
a) ograniczenie zakresu projektu kanalizacji deszczowej do budowy odcinka D11-D25 oraz kanału od istniejącej studni w rejonie budynku nr 52 do studni D22 (uwaga: zmiana zagłębienia kanału poprzez uwzględnienie wpięcia do istniejącej studni), na pozostałym obszarze wykorzystanie istniejącego kanału deszczowego, lokalizacja wpustów bez zmian,
b) zamiany opraw sodowych na oprawy LED zgodnie z wytycznymi
c) zmianę lokalizacji zjazdu do nieruchomości nr 130/11, tak aby obsługa komunikacyjna była prowadzona poprzez działkę nr 130/7,
d) zastosowanie krawężników betonowych, a nie jak wskazano w dokumentacji pierwotnej krawężników kamiennych,
e) wprowadzenie zmian w zakresie lokalizacji "szykan", tak aby ograniczyć konieczność dodatkowego oznakowania (U-9a oraz U-9b) zawężenia skrajni poprzez np. słupy oświetleniowe,
f) budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi oraz budowę sieci kanalizacji sanitarnej, na działkach o nr ewid. 123/9, 1912, 1913 w obr. - 15 Bagnówka, na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę nr 286/2022 z dnia 13.05.2022 r., wydanej przez Prezydenta Miasta Białegostoku oraz na podstawie załączonej dokumentacji sporządzonej przez biuro projektowe SANITARNIK Izabela Kozłowska .



3. Zamienną dokumentację projektową, o której mowa w pkt 2 ppkt 1 i 2 należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454) w zakresie i ilości koniecznej do uzyskania pozwoleń, opinii, uzgodnień, w obszarze objętym ww. zmianami.

4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wielobranżowych robót budowlanych wraz niezbędnymi usługami (m.in. opracowanie czasowej i stałej organizacji ruchu) i pracami towarzyszącymi, wynikającymi z dokumentacji projektowej zamieszczonej przez Zamawiającego (nie objętej zmianami – zwaną dalej w dokumentach zamówienia „dokumentacją podstawową)
i zamiennej, o której mowa w pkt 2 ppkt 1 i 2) , wraz z zapewnieniem nadzoru autorskiego podczas robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji zamiennej oraz do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w przypadku zaistnienia konieczności).

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno- użytkowym, dokumentacji projektowej, oraz SST stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SWZ .

Uwaga :
1. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej, na podstawie której uzyskał decyzje zezwalającą na realizację inwestycji drogowej oraz decyzję o pozwoleniu na budowę, tj. :
- Decyzja nr 652/2022 z dnia 08.11.2022 r., o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulic J.K. Kluka i I. Mościckiego w zakresie budowy skrzyżowania o ruchu okrężnym wraz z infrastrukturą techniczną - (rozbudowa ulicy w zakresie budowy ronda) ,
- Decyzja nr 311/2022 z dnia 31.05.2022 r., pozwolenia na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Jana Krzysztofa Kluka w zakresie budowy jezdni, zjazdów, pozwolenie na budowę ulicy 10 KD-D (…) - pozostały odcinek objęty przedmiotem zamówienia.
Ww. decyzje są ostateczne. Niemniej jednak przedmiotowa dokumentacja wymaga wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które pozwolą na optymalizację procesu inwestycyjnego.
2. Wykonawca robót będzie mógł zaplanować prace tak, aby móc prowadzić część robót budowlanych, a na pozostałe - opracować projekty zamienne i w razie konieczności wspólnie
z Zamawiającym wystąpić o zmianę decyzji umożliwiającej prowadzenie robót.
3. Inwestor dysponuje nieruchomościami na czas prowadzenia robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.