Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00224323/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w sezonach zimowych 2021/2022 i 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w sezonach zimowych 2021/2022 i 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95b5a51b-2757-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003273/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022 oraz 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224323/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 794000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1Sołectwa Dominikowice, Kobylanka - wszystkie drogi gminne, w tym w szczególności:
1. 270531K, 270655K Dominikowice WDK – Kobylanka „Florian”
2. 270538K Dominikowice – Męcina
3. 270543K Dominikowice „Pustki” – ul. Zbożowa
4. 270536K Dominikowice „Podlesie” i boczna w kierunku Pustek
5. 270537K Dominikowice „Zagumie”
6. 270532K, 270532K, 270533K Dominikowice „Osiny” (od drogi Kobylanka-Dominikowice do ul. Dukielskiej, od drogi wojewódzkiej do Rozboju w Kobylance, od Rozboju w rejonie obiektu mostowego do drogi Kobylanka-Dominikowice)
7. 270540K, 270541K Dominikowice „Góra Pod Trąbą”
8. 270544K Dominikowice – Sokół
9. Dominikowice „Dudówka” i w stronę Klary
10. 270558K Kobylanka „Rozbój”
11. 270552K Kobylanka „Grabówki”
12. 270555K Kobylanka „Koło starego przedszkola” do granicy z Krygiem „Brzezina”
13. Kobylanka – Brzezina (Kopalnia) odcinek główny oraz dwa boczne
14. 270553K Kobylanka „Pustki”
15. 270550K Kobylanka „Skała”
16. 270551K Kobylanka „Pod Skałę”
17. 270559K Kobylanka „Pańskie Pola”
18. 270560K Kobylanka Łąki koło Bracha
19. 202/1 Kobylanka koło zamku
20. Kobylanka do Bulińskiego
21. 1340 Kobylanka – do Wojewodzic
22. 614/1 Kobylanka
23. Kobylanka do cmentarza i parking
24. Kobylanka za kościołem do Grabówek
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2Sołectwa Klęczany, Kwiatonowice, Zagórzany - wszystkie drogi gminne, w tym w szczególności:
1. 270547K Klęczany - Strzeszyn
2. 270636K Klęczany „Ćwierć” - Zagórzany
3. 270545K Klęczany – do rzeki
4. 270548K Klęczany – Podlesie (Góry)
5. 270546K, 270656K, 270657K Klęczany „Osiedle Młodych” od składu mebli- „Pod Dębem” do myjni
6. 270566K Kwiatonowice - Bugaj
7. 270658K Kwiatonowice „Przez Wieś”
8. 270568K Kwiatonowice „Do Boru” (odcinki koło kapliczki oraz koło stadionu i łącznik)
9. 270569K Kwiatonowice Koło kościoła (z parkingiem)
10. Kwiatonowice 717 koło Sobolewskiego do lasu
11. Kwiatonowice – do WDK
12. Pozostałe drogi według bieżących wskazań Zamawiającego
13. 270643K Zagórzany – Kwiatonowice „Niklówka”
14. 270640K Zagórzany „Stawiska – Garbacz” od ul. Kombatantów do autozłomu Mateusza Gubały i dalej na Garbacz, wyjazd koło sołtysa na DW i boczne łączące się z drogą wojewódzką
15. 270637K Zagórzany do lasu (za mostkiem na Jesionowej w lewo)
16. 270638K Zagórzany Nadleśnictwo
17. 270641K Zagórzany „Podlesie Dolne”
18. Zagórzany koło ośrodka zdrowia
19. 270647K Zagórzany graniczna z Moszczenicą
20. 270642K Zagórzany „Wojnarówka”
21. 270645K Zagórzany za cmentarzem (Pels)
22. 270646K Zagórzany – za sklepem (570)
23. Zagórzany – do cmentarza komunalnego i parafialnego oraz parking pod plebanią
24. 270644K Zagórzany „Kociany” i „Lenarówka”
25. Pozostałe drogi według bieżących wskazań Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3Sołectwa Bystra, Ropica Polska (część sołectwa położona po lewej stronie rzeki Ropa) – wszystkie drogi gminne, w tym w szczególności:
1. 270523K Bystra k/technikum - Pasternik
2. 270527K Bystra k/Piechoty
3. 270528K Bystra – Mszanka
4. 270521K Bystra „Bucze”
5. 270524K Bystra „Jelenia Góra” (dwa odcinki)
6. 270530K Bystra „Podlesie I”, „Podlesie II” i „Podlesie III”
7. 270542K Bystra Koło Korony i część na zbiornik
8. 270660K Bystra „Kopalnia”
9. 270661K Bystra kościół
10. Bystra – „Oracówka”
11. Bystra – koło Bystrowicza
12. Bystra – k/Migacza
13. Bystra – k/Poznańskiego
14. 270573K, 270574K Ropica Polska „Taborówka Blich” z bocznymi
15. 270583K Ropica Polska „Taborówka Magdalena” z boczną na Kwaśniaka
16. 270572K Ropica Polska „Kopalnia”
17. 14/3 Ropica Polska Koło Honkowicz
18. 270571K Ropica Polska Zamkowa Góra (6/1, 6/3)
19. 270581K Ropica Polska „Golgota”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4Ropica Polska (część sołectwa położona po prawej stronie rzeki Ropa):
1. 270576K Ropica Polska „Gurbówka” – graniczna Siary
2. 270580K Ropica Polska Gurbówka boczna na Mężykowskiego
3. 270577K Ropica Polska „Śliwówka” do Trzech Kopców i boczna na Gajewskiego
4. 270578K Ropica Polska „Do SKR”
5. 270575K Ropica Polska „Ćwierci”
6. 270579K Ropica Polska k.Arki
7. Ropica Polska – Wodociągi Góry
8. Ropica Polska – koło szkoły
9. Ropica Polska – koło Pantery
10. Ropica Polska – naprzeciwko szkoły (dwie drogi)
11. Ropica Polska – do ławy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5Stróżówka - wszystkie drogi gminne, w tym w szczególności:
1. 963/3 Stróżówka – Łysogórska
2. 270588K Stróżówka „Kogutek” do granicy z Mszanką
3. 270584K Stróżówka „Przez Wieś” do granicy z Bystrą
4. Stróżówka boczne od drogi „Przez Wieś” – „Zamczysko”, do Chodaka i Trybusa
5. 270590K Stróżówka „Do Leśniczówki” i boczna
6. 983 Stróżówka koło Zycha
7. 270589K – Stróżówka Kozia Głowa – na Szczepanika
8. 135 Stróżówka koło Bałajewicza
9. Stróżówka na Grybosia
10. 270647K Graniczna Stróżówka-Zagórzany i boczna na Halucha
11. 270659K Stróżówka – rozdzielnia boczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 74000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6Główne ciągi dróg gminnych o nawierzchniach twardych w sołectwach Bielanka i Szymbark (część sołectwa po prawej stronie rzeki Ropa), w szczególności:
1. 270507K Bielanka „Przez Wieś”
2. 270508K Bielanka k.Czupika
3. 270503K Bielanka „Koło Steca”
4. 270607K Szymbark „Wólka”
5. 270613K Szymbark „Góry”, „Nowa Wieś”, „Huciska”
6. 270623K Szymbark „Bartnia Góra”
7. W drugiej kolejności pozostałe drogi gminne wskazane przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7Główne ciągi dróg gminnych o nawierzchniach twardych w sołectwie Szymbark (część sołectwa po lewej stronie rzeki Ropa), w szczególności:
1. 270625K Szymbark „Wiatrówki”
2. 270626K Szymbark „Nadjazie”
3. 270599K, 270600K, 270602K – Szymbark „Maślana Góra” – „Szklarki” – „Polanka”
4. W drugiej kolejności pozostałe drogi gminne wskazane przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163857,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163857,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163857,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.T.H.U BAXMAT Andrzej Dobek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738 100 27 25
7.3.4) Miejscowość: Klęczany
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163857,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184227,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184227,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184227,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.T.H.U BAXMAT Andrzej Dobek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738 100 27 25
7.3.4) Miejscowość: Klęczany
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184227,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2023-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie tj. do 18 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie tj. do 18 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie tj. do 18 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100416,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP „MAXIMUS I” Wiesław Oleś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7341399768
7.3.4) Miejscowość: Szymbark
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100416,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2023-03-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70524,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Stawiarz JACKOP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7381766345
7.3.4) Miejscowość: Szymbark
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny
- Dostawa nici chirurgicznych
- Remont boiska szkolnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stróżówce
- MODERNIZACJA BAZY SPORTOWEJ PRZY MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 4 W GORLICACH - ETAP III REMONT BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ
- Zagospodarowanie poscaleniowe polegające na budowie i przebudowie dróg dojazdowych do pól we wsi Racławice, Gmina Biecz, Powiat Gorlicki.
- REMONT DROGI GMINNEJ 270303K (UL. M. KONOPNICKIEJ) W KM OD 0+406,00 DO KM 0+831,00 W MIEŚCIE GORLICE
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.