eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUsługi cateringowe przygotowanie, dostawa gotowych posiłków jednodaniowych dla dzieci uczęszczających do SP13 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Sportowymi im. Arkadego Fiedlera w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe przygotowanie, dostawa gotowych posiłków jednodaniowych dla dzieci uczęszczających do SP13 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Sportowymi im. Arkadego Fiedlera w Gorzowie Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wielkopolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Sportowymi im. Arkadego Fiedlera

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211261438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7322237

1.5.8.) Numer faksu: 95 7322237

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp13@edu.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs13gorzow.nazwa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi cateringowe przygotowanie, dostawa gotowych posiłków jednodaniowych dla dzieci uczęszczających do SP13 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Sportowymi im. Arkadego Fiedlera w Gorzowie Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d2207d4-fe2e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075005/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi cateringowej: przygotowanie i dostawa gotowych posiłków jednodaniowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 13 W Gorzowie Wlkp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244883/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP13.II.2610.8.2022.BJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy dziennych jednodaniowych posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Sportowymi im. Arkadego Fiedlera w Gorzowie Wielkopolskim.
2. Dostawa dziennych posiłków w okresie od 05 września 2022 roku do 16 czerwca 2023 roku.
3. Szacunkowa ilość dostarczonych dziennych jednodaniowych posiłków wynosi 320, na które składają się obiady jednodaniowe. Zamawiający informuje, że ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od dziennej frekwencji uczniów.
4. Wykonawca ma dostarczyć posiłki w dni pracy szkoły z wyjątkiem świąt, ferii szkolnych oraz innych dni o których zostanie wcześniej poinformowany Wykonawca. Szacunkowa liczba dni nauki 170.
5. Dostawa przygotowanych posiłków będzie następowała do:
1) Szkoła Podstawowa nr 13 w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Szwoleżerów 2 – dzienna szacunkowa ilość obiadów jednodaniowych – 160 sztuk,
2) Szkoła Podstawowa nr 13 w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Paderewskiego 5 – dzienna szacunkowa ilość obiadów jednodaniowych – 160 sztuk.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) dziennie należy dostarczyć ok. 320 obiadów, liczba obiadów może zmniejszyć się lub zwiększyć o 20%,
2) w roku szkolnym 2022/2023, tj. od 05.09.2022 r. do 16.06.2023 r. należy dostarczyć około 54400 obiadów, tj. 320 obiadów x 170 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gastronomiczny Swojska Chata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992080386

7.3.3) Ulica: Szkolna 1

7.3.4) Miejscowość: Kłodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 66-415

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-05 do 2023-06-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.