eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego



Og³oszenie z dnia 2021-11-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯eromskiego 22

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e98f19da-4dbd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00283451

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00036530/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, przetargi@szpital.mielec.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020r. poz. 344).
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
3. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf
4. Ofertê oraz o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 3 sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
a) za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ (Formularz do komunikacji),
lub
b) drog± elektroniczn± na adres przetargi@szpital.mielec.pl
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
9. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania: SzP.ZP.271.75.21
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
z siedzib± przy ul. ¯eromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:
 poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl
 telefon: 17 780-01-39
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ¶wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.75.21 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa PZP”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.75.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 1 – Transport sanitarny realizowany przez zespo³y ratownictwa medycznego, w tym:
a) Grupa 1A transport sanitarny specjalistyczny.
Wykonawca dysponuje min. 2 pojazdami uprzywilejowanymi w ruchu drogowym, na które minister w³a¶ciwy do spraw wewnêtrznych na podstawie art. 53 ust.1 pkt 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym wyda³ zezwolenie oraz które spe³niaj± warunki techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w normach europejskich PN-EN 1789:2021-02 Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie – Ambulanse drogowe – ambulans typu C. W sk³ad zespo³u ratownictwa medycznego wchodz± co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny. Zamawiaj±cy dopuszcza, aby w sk³ad zespo³u specjalistycznego wchodzi³ lekarz Zamawiaj±cego. W sk³ad zespo³u wchodzi tak¿e kierowca, w przypadku gdy ¿aden z cz³onków zespo³u ratownictwa medycznego nie spe³nia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5.01.2011 r. o kieruj±cych pojazdami.
Szacunkowa ilo¶æ kilometrów dla 12 miesiêcy – 300 km (op³ata za 1 kilometr od szpitala do miejsca przeznaczenia i z powrotem).
Szacunkowa ilo¶æ ¶wiadczeñ dla 12 miesiêcy – 2 kursy (op³ata za 1 kurs nag³y transport miêdzy budynkami szpitala).
b) Grupa 1B transport sanitarny podstawowy.
Wykonawca dysponuje min. 2 pojazdami uprzywilejowanymi w ruchu drogowym, na które minister w³a¶ciwy do spraw wewnêtrznych na podstawie art. 53 ust.1 pkt 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym wyda³ zezwolenie oraz które spe³niaj± warunki techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w normach europejskich PN-EN 1789:2021-02 Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie – Ambulanse drogowe – ambulans typu B. W sk³ad zespo³u ratownictwa medycznego wchodz± co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych, w tym pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny. W sk³ad zespo³u wchodzi tak¿e kierowca, w przypadku gdy ¿aden z cz³onków zespo³u ratownictwa medycznego nie spe³nia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5.01.2011r. o kieruj±cych pojazdami.
Szacunkowa ilo¶æ kilometrów dla 12 miesiêcy – 10 000 km (op³ata za 1 kilometr od szpitala do miejsca przeznaczenia i z powrotem).
Szacunkowa ilo¶æ ¶wiadczeñ dla 12 miesiêcy – 3 kursy (op³ata za 1 kurs nag³y transport miêdzy budynkami szpitala).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania warto¶ci umowy, o której mowa w § 10.1, w „okresie podstawowym” okre¶lonym w § 16.1 umowy.
Decyzjê co do mo¿liwo¶ci skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy uzale¿nia od swoich bie¿±cych potrzeb oraz wykorzystania warto¶ci umowy okre¶lonej w § 10.1 umowy.
Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji bêdzie polegaæ na powtórzeniu tych samych us³ug jak te, które s± ¶wiadczone przez Wykonawcê, z którym zosta³a zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji ¿adna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyj±tkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi w okresie nie d³u¿szym ni¿ 6 miesiêcy, nastêpuj±cych po dniu, wskazanym w umowie jako dzieñ zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug w „okresie podstawowym”.
Zamawiaj±cy mo¿e wykonaæ prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed up³ywem „okresu podstawowego” lub w okresie obowi±zywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiaj±cy z³o¿y Wykonawcy o¶wiadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niez³o¿enie o¶wiadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie bêdzie oznacza³o, ¿e Zamawiaj±cy rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
W przypadku zastosowania przez Zamawiaj±cego prawa opcji o¶wiadczenie skorzystaniu z prawa opcji bêdzie stanowi³o integraln± czê¶æ Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
najni¿sza cena - 95 %
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug – 5%
Sposób oceny ofert:
kryterium „najni¿sza cena” jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Cn – najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród ofert, które z³o¿y³y oferty
Cof – cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najni¿sza cena” (95)
W kryterium „najni¿sza cena” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 95 punktów.
kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” zostanie oceniony w nastêpuj±cy sposób:
Wpt - czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug nie d³u¿szy ni¿ 120 minut od otrzymania zlecenia (telefonicznie lub faksem). Zamawiaj±cy przyzna w tym kryterium punkty na podstawie czasu potrzebnego Wykonawcy na przyst±pienie do wykonania zleconych us³ug od otrzymania zlecenia przez Zamawiaj±cego, wskazanego przez Wykonawców w formularzach ofertowych. Zamawiaj±cy przyzna odpowiedni± liczbê punktów w oparciu o poni¿sze zestawienie:
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug do 24 minuty – 5 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 25 minut do 50 minut – 4 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 51 minut do 75 minut – 3 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 76 minut do 100 minut – 2 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 101 minut do 120 minut – 1 pkt.
W kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 5 punktów.
Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie najwy¿sz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem:
L = Wpc + Wpt
gdzie:
L – ³±czna liczba punktów oferty badanej
Wpc – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Wpt – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug”
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 2 – Transport sanitarny w obszarze administracyjnym miasta Mielca pacjentów niezdolnych do korzystania z publicznych ¶rodków transportu do miejsca zamieszkania po zakoñczonym leczeniu u Zamawiaj±cego (doprowadzenie lub wniesienie pacjenta do mieszkania).
Wykonawca zapewnia min. 2 ambulanse, spe³niaj±ce warunki techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w normach europejskich PN-EN 1789:2021-02 Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie – Ambulanse drogowe – ambulans typu A1 lub A2. W sk³ad zespo³u wchodzi co najmniej jedna osoba uprawniona do medycznych czynno¶ci ratunkowych oraz kierowca je¿eli nie posiada uprawnieñ do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych. Ilo¶æ cz³onków zespo³u powinna byæ adekwatna do stanu zdrowia przewo¿onego pacjenta.
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla 12 miesiêcy – 450 kursów (op³ata za jeden kurs).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania warto¶ci umowy, o której mowa w § 10.1, w „okresie podstawowym” okre¶lonym w § 16.1 umowy.
Decyzjê co do mo¿liwo¶ci skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy uzale¿nia od swoich bie¿±cych potrzeb oraz wykorzystania warto¶ci umowy okre¶lonej w § 10.1 umowy.
Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji bêdzie polegaæ na powtórzeniu tych samych us³ug jak te, które s± ¶wiadczone przez Wykonawcê, z którym zosta³a zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji ¿adna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyj±tkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi w okresie nie d³u¿szym ni¿ 6 miesiêcy, nastêpuj±cych po dniu, wskazanym w umowie jako dzieñ zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug w „okresie podstawowym”.
Zamawiaj±cy mo¿e wykonaæ prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed up³ywem „okresu podstawowego” lub w okresie obowi±zywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiaj±cy z³o¿y Wykonawcy o¶wiadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niez³o¿enie o¶wiadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie bêdzie oznacza³o, ¿e Zamawiaj±cy rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
W przypadku zastosowania przez Zamawiaj±cego prawa opcji o¶wiadczenie skorzystaniu z prawa opcji bêdzie stanowi³o integraln± czê¶æ Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
najni¿sza cena - 95 %
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug – 5%
Sposób oceny ofert:
kryterium „najni¿sza cena” jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Cn – najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród ofert, które z³o¿y³y oferty
Cof – cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najni¿sza cena” (95)
W kryterium „najni¿sza cena” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 95 punktów.
kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” zostanie oceniony w nastêpuj±cy sposób:
Wpt - czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug nie d³u¿szy ni¿ 120 minut od otrzymania zlecenia (telefonicznie lub faksem). Zamawiaj±cy przyzna w tym kryterium punkty na podstawie czasu potrzebnego Wykonawcy na przyst±pienie do wykonania zleconych us³ug od otrzymania zlecenia przez Zamawiaj±cego, wskazanego przez Wykonawców w formularzach ofertowych. Zamawiaj±cy przyzna odpowiedni± liczbê punktów w oparciu o poni¿sze zestawienie:
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug do 24 minuty – 5 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 25 minut do 50 minut – 4 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 51 minut do 75 minut – 3 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 76 minut do 100 minut – 2 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 101 minut do 120 minut – 1 pkt.
W kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 5 punktów.
Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie najwy¿sz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem:
L = Wpc + Wpt
gdzie:
L – ³±czna liczba punktów oferty badanej
Wpc – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Wpt – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug”
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 3 - Transport sanitarny poza obszar administracyjny miasta Mielca, w tym:
a) Grupa 3A - Transport sanitarny poza obszar administracyjny miasta Mielca pacjentów niezdolnych do korzystania z publicznych ¶rodków transportu do miejsca zamieszkania po zakoñczonym leczeniu u Zamawiaj±cego (doprowadzenie lub wniesienie pacjenta do mieszkania).
Wykonawca zapewnia min. 2 ambulanse spe³niaj±ce warunki techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w normach europejskich PN-EN 1789:2021-02 Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie – Ambulanse drogowe – ambulans typu A1 lub A2. W sk³ad zespo³u wchodzi co najmniej jedna osoba uprawniona do medycznych czynno¶ci ratunkowych oraz kierowca je¿eli nie posiada uprawnieñ do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych. Ilo¶æ cz³onków zespo³u powinna byæ adekwatna do stanu zdrowia przewo¿onego pacjenta.
Szacunkowa liczba kilometrów dla 12 miesiêcy – 15 000 km (op³ata za 1 kilometr od szpitala do miejsca przeznaczenia i z powrotem).
b) Grupa 3B - Transport sanitarny poza obszar administracyjny miasta Mielca pacjentów wymagaj±cych konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badania diagnostycznego lub kontynuacji leczenia w innym podmiocie leczniczym (przewóz, doprowadzenie /wniesienie pacjenta do miejsca konsultacji lub badañ i z powrotem, przekazanie dokumentacji medycznej, przekazanie pacjenta lub oczekiwanie na pacjenta).
Wykonawca zapewnia min. 2 ambulanse spe³niaj±ce warunki techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w normach europejskich PN-EN 1789:2021-02 Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie – Ambulanse drogowe – ambulans typu A1 lub A2. W sk³ad zespo³u wchodzi co najmniej jedna osoba uprawniona do medycznych czynno¶ci ratunkowych oraz kierowca je¿eli nie posiada uprawnieñ do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych. Ilo¶æ cz³onków zespo³u powinna byæ adekwatna do stanu zdrowia przewo¿onego pacjenta.
Wykonawca bêdzie uprawniony do naliczenia dodatkowych kosztów w przypadku przekroczenia czasu oczekiwania powy¿ej 1 godziny.
Szacunkowa liczba kilometrów dla 12 miesiêcy – 35 000 km (op³ata za 1 kilometr od szpitala do miejsca przeznaczenia i z powrotem).
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla 12 miesiêcy- 50 godzin (op³ata za 1 godzinê)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania warto¶ci umowy, o której mowa w § 10.1, w „okresie podstawowym” okre¶lonym w § 16.1 umowy.
Decyzjê co do mo¿liwo¶ci skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy uzale¿nia od swoich bie¿±cych potrzeb oraz wykorzystania warto¶ci umowy okre¶lonej w § 10.1 umowy.
Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji bêdzie polegaæ na powtórzeniu tych samych us³ug jak te, które s± ¶wiadczone przez Wykonawcê, z którym zosta³a zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji ¿adna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyj±tkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi w okresie nie d³u¿szym ni¿ 6 miesiêcy, nastêpuj±cych po dniu, wskazanym w umowie jako dzieñ zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug w „okresie podstawowym”.
Zamawiaj±cy mo¿e wykonaæ prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed up³ywem „okresu podstawowego” lub w okresie obowi±zywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiaj±cy z³o¿y Wykonawcy o¶wiadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niez³o¿enie o¶wiadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie bêdzie oznacza³o, ¿e Zamawiaj±cy rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
W przypadku zastosowania przez Zamawiaj±cego prawa opcji o¶wiadczenie skorzystaniu z prawa opcji bêdzie stanowi³o integraln± czê¶æ Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
najni¿sza cena - 95 %
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug – 5%
Sposób oceny ofert:
kryterium „najni¿sza cena” jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Cn – najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród ofert, które z³o¿y³y oferty
Cof – cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najni¿sza cena” (95)
W kryterium „najni¿sza cena” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 95 punktów.
kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” zostanie oceniony w nastêpuj±cy sposób:
Wpt - czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug nie d³u¿szy ni¿ 120 minut od otrzymania zlecenia (telefonicznie lub faksem). Zamawiaj±cy przyzna w tym kryterium punkty na podstawie czasu potrzebnego Wykonawcy na przyst±pienie do wykonania zleconych us³ug od otrzymania zlecenia przez Zamawiaj±cego, wskazanego przez Wykonawców w formularzach ofertowych. Zamawiaj±cy przyzna odpowiedni± liczbê punktów w oparciu o poni¿sze zestawienie:
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug do 24 minuty – 5 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 25 minut do 50 minut – 4 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 51 minut do 75 minut – 3 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 76 minut do 100 minut – 2 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 101 minut do 120 minut – 1 pkt.
W kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 5 punktów.
Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie najwy¿sz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem:
L = Wpc + Wpt
gdzie:
L – ³±czna liczba punktów oferty badanej
Wpc – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Wpt – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug”
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 4 – Transport sanitarny pacjentów pomiêdzy budynkami Szpitala Specjalistycznego
w Mielcu.
Wykonawca powinien dysponowaæ min. 1 ambulansem, który spe³nia warunki techniczne
i jako¶ciowe okre¶lone w normach europejskich PN-EN1789:2021-02 Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie – Ambulanse drogowe – ambulans typu A1 lub A2. W sk³ad zespo³u wchodzi co najmniej jedna osoba uprawniona do medycznych czynno¶ci ratunkowych oraz kierowca je¿eli nie posiada uprawnieñ do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych. Ilo¶æ cz³onków zespo³u powinna byæ adekwatna do stanu zdrowia przewo¿onego pacjenta.
Wykonawca bêdzie uprawniony do naliczenia dodatkowych kosztów w przypadku przekroczenia czasu oczekiwania powy¿ej 1 godziny.
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla 12 miesiêcy – 450 kursów (op³ata za jeden kurs).
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla 12 miesiêcy- 50 godzin (op³ata za 1 godzinê)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania warto¶ci umowy, o której mowa w § 10.1, w „okresie podstawowym” okre¶lonym w § 16.1 umowy.
Decyzjê co do mo¿liwo¶ci skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy uzale¿nia od swoich bie¿±cych potrzeb oraz wykorzystania warto¶ci umowy okre¶lonej w § 10.1 umowy.
Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji bêdzie polegaæ na powtórzeniu tych samych us³ug jak te, które s± ¶wiadczone przez Wykonawcê, z którym zosta³a zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji ¿adna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyj±tkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi w okresie nie d³u¿szym ni¿ 6 miesiêcy, nastêpuj±cych po dniu, wskazanym w umowie jako dzieñ zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug w „okresie podstawowym”.
Zamawiaj±cy mo¿e wykonaæ prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed up³ywem „okresu podstawowego” lub w okresie obowi±zywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiaj±cy z³o¿y Wykonawcy o¶wiadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niez³o¿enie o¶wiadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie bêdzie oznacza³o, ¿e Zamawiaj±cy rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
W przypadku zastosowania przez Zamawiaj±cego prawa opcji o¶wiadczenie skorzystaniu z prawa opcji bêdzie stanowi³o integraln± czê¶æ Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
najni¿sza cena - 95 %
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug – 5%
Sposób oceny ofert:
kryterium „najni¿sza cena” jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Cn – najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród ofert, które z³o¿y³y oferty
Cof – cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najni¿sza cena” (95)
W kryterium „najni¿sza cena” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 95 punktów.
kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” zostanie oceniony w nastêpuj±cy sposób:
Wpt - czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug nie d³u¿szy ni¿ 120 minut od otrzymania zlecenia (telefonicznie lub faksem). Zamawiaj±cy przyzna w tym kryterium punkty na podstawie czasu potrzebnego Wykonawcy na przyst±pienie do wykonania zleconych us³ug od otrzymania zlecenia przez Zamawiaj±cego, wskazanego przez Wykonawców w formularzach ofertowych. Zamawiaj±cy przyzna odpowiedni± liczbê punktów w oparciu o poni¿sze zestawienie:
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug do 24 minuty – 5 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 25 minut do 50 minut – 4 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 51 minut do 75 minut – 3 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 76 minut do 100 minut – 2 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 101 minut do 120 minut – 1 pkt.
W kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 5 punktów.
Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie najwy¿sz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem:
L = Wpc + Wpt
gdzie:
L – ³±czna liczba punktów oferty badanej
Wpc – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Wpt – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug”
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 5 – transport krwi, preparatów krwiopochodnych i materia³ów biologicznych.
Wykonawca powinien dysponowaæ min. 1 ¶rodkiem transportu, który powinien umo¿liwiæ utrzymanie w³a¶ciwych warunków do transportu krwi, preparatów krwiopochodnych i materia³ów biologicznych. W sk³ad zespo³u wchodzi kierowca (pojemnik odpowiedni do transportu krwi dostarcza Zamawiaj±cy, który nale¿y odebraæ z Laboratorium Immunologii Transfuzjologicznej
z Bankiem Krwi Szpitala Specjalistycznego w Mielcu, po zakoñczonym kursie pojemnik
z zawarto¶ci± zostaje zwrócony do Laboratorium Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi Szpitala Specjalistycznego w Mielcu).
Szacunkowa ilo¶æ kilometrów dla 12 miesiêcy – 11 000 km (op³ata za jeden kilometr od szpitala do miejsca przeznaczenia i z powrotem).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania warto¶ci umowy, o której mowa w § 10.1, w „okresie podstawowym” okre¶lonym w § 16.1 umowy.
Decyzjê co do mo¿liwo¶ci skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy uzale¿nia od swoich bie¿±cych potrzeb oraz wykorzystania warto¶ci umowy okre¶lonej w § 10.1 umowy.
Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji bêdzie polegaæ na powtórzeniu tych samych us³ug jak te, które s± ¶wiadczone przez Wykonawcê, z którym zosta³a zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji ¿adna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyj±tkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi w okresie nie d³u¿szym ni¿ 6 miesiêcy, nastêpuj±cych po dniu, wskazanym w umowie jako dzieñ zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug w „okresie podstawowym”.
Zamawiaj±cy mo¿e wykonaæ prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed up³ywem „okresu podstawowego” lub w okresie obowi±zywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiaj±cy z³o¿y Wykonawcy o¶wiadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niez³o¿enie o¶wiadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie bêdzie oznacza³o, ¿e Zamawiaj±cy rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
W przypadku zastosowania przez Zamawiaj±cego prawa opcji o¶wiadczenie skorzystaniu z prawa opcji bêdzie stanowi³o integraln± czê¶æ Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
najni¿sza cena - 95 %
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug – 5%
Sposób oceny ofert:
kryterium „najni¿sza cena” jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Cn – najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród ofert, które z³o¿y³y oferty
Cof – cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najni¿sza cena” (95)
W kryterium „najni¿sza cena” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 95 punktów.
kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” zostanie oceniony w nastêpuj±cy sposób:
Wpt - czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug nie d³u¿szy ni¿ 120 minut od otrzymania zlecenia (telefonicznie lub faksem). Zamawiaj±cy przyzna w tym kryterium punkty na podstawie czasu potrzebnego Wykonawcy na przyst±pienie do wykonania zleconych us³ug od otrzymania zlecenia przez Zamawiaj±cego, wskazanego przez Wykonawców w formularzach ofertowych. Zamawiaj±cy przyzna odpowiedni± liczbê punktów w oparciu o poni¿sze zestawienie:
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug do 24 minuty – 5 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 25 minut do 50 minut – 4 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 51 minut do 75 minut – 3 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 76 minut do 100 minut – 2 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 101 minut do 120 minut – 1 pkt.
W kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 5 punktów.
Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie najwy¿sz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem:
L = Wpc + Wpt
gdzie:
L – ³±czna liczba punktów oferty badanej
Wpc – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Wpt – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug”
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 6 – Transport sanitarny pacjentów pomiêdzy budynkami Szpitala Specjalistycznego w Mielcu zara¿onych wirusem SARS-CoV-2 lub z podejrzeniem takiego zaka¿enia.
Wykonawca powinien dysponowaæ min. 1 ambulansem, który spe³nia warunki techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w normach europejskich PN-EN1789:2021-02 Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie – Ambulanse drogowe – ambulans typu A1 lub A2. W sk³ad zespo³u wchodzi co najmniej jedna osoba uprawniona do medycznych czynno¶ci ratunkowych oraz kierowca je¿eli nie posiada uprawnieñ do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych. Ilo¶æ cz³onków zespo³u powinna byæ adekwatna do stanu zdrowia przewo¿onego pacjenta.
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla 12 miesiêcy – 500 kursów (op³ata za jeden kurs).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania warto¶ci umowy, o której mowa w § 10.1, w „okresie podstawowym” okre¶lonym w § 16.1 umowy.Decyzjê co do mo¿liwo¶ci skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy uzale¿nia od swoich bie¿±cych potrzeb oraz wykorzystania warto¶ci umowy okre¶lonej w § 10.1 umowy.
Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji bêdzie polegaæ na powtórzeniu tych samych us³ug jak te, które s± ¶wiadczone przez Wykonawcê, z którym zosta³a zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji ¿adna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyj±tkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi w okresie nie d³u¿szym ni¿ 6 miesiêcy, nastêpuj±cych po dniu, wskazanym w umowie jako dzieñ zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug w „okresie podstawowym”.
11. Zamawiaj±cy mo¿e wykonaæ prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed up³ywem „okresu podstawowego” lub w okresie obowi±zywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiaj±cy z³o¿y Wykonawcy o¶wiadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niez³o¿enie o¶wiadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie bêdzie oznacza³o, ¿e Zamawiaj±cy rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
W przypadku zastosowania przez Zamawiaj±cego prawa opcji o¶wiadczenie skorzystaniu z prawa opcji bêdzie stanowi³o integraln± czê¶æ Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
najni¿sza cena - 95 %
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug – 5%
Sposób oceny ofert:
kryterium „najni¿sza cena” jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Cn – najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród ofert, które z³o¿y³y oferty
Cof – cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najni¿sza cena” (95)
W kryterium „najni¿sza cena” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 95 punktów.
kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” zostanie oceniony w nastêpuj±cy sposób:
Wpt - czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug nie d³u¿szy ni¿ 120 minut od otrzymania zlecenia (telefonicznie lub faksem). Zamawiaj±cy przyzna w tym kryterium punkty na podstawie czasu potrzebnego Wykonawcy na przyst±pienie do wykonania zleconych us³ug od otrzymania zlecenia przez Zamawiaj±cego, wskazanego przez Wykonawców w formularzach ofertowych. Zamawiaj±cy przyzna odpowiedni± liczbê punktów w oparciu o poni¿sze zestawienie:
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug do 24 minuty – 5 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 25 minut do 50 minut – 4 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 51 minut do 75 minut – 3 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 76 minut do 100 minut – 2 pkt.
czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug od 101 minut do 120 minut – 1 pkt.
W kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 5 punktów.
Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie najwy¿sz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem:
L = Wpc + Wpt
gdzie:
L – ³±czna liczba punktów oferty badanej
Wpc – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „najni¿sza cena”
Wpt – warto¶æ punktowa badanej oferty w kryterium „czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug”
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przyst±pienia do wykonania zleconych us³ug

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykonawca w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, z³o¿y wraz z ofert±, aktualne na dzieñ z³o¿enia przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) o¶wiadczenie, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom Zamawiaj±cego (Za³±cznik nr 4 do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

O¶wiadczenie, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom Zamawiaj±cego (Za³±cznik nr 4 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu ofertowym - zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym bêdzie prowadzona korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
Dokumenty, o¶wiadczenia lub podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert±:
a) Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ;
b) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. a) ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielnie jako o¶wiadczenie w³asne.
c) przedmiotowe ¶rodki dowodowe tj. o¶wiadczenie, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom Zamawiaj±cego (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
d) w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, podmiotu udostepniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
 odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca np. w Formularzu ofertowym wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów.
e) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, podmiotu udostepniaj±cego zasoby, chyba ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. d)
(o ile dotyczy);
f) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy (o ile dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
17.1 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci poszczególnych us³ug lub do rezygnacji z niektórych pozycji us³ugowych bêd±cych przedmiotem umowy i wyszczególnionego wykazie stanowi±cym za³±cznik do niniejszej Umowy.
17.2 W przypadkach wskazanych w § 17.1:
17.2.1 Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar,
17.2.2 ostateczna wysoko¶æ wynagrodzenia przys³uguj±cego Wykonawcy mo¿e ulec zmniejszeniu.
17.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ uprawnienie do zamawiania wiêkszej ilo¶ci us³ug z jednej pozycji us³ugowej i mniejszej z innej, ni¿ wynika to z wykazu stanowi±cego za³±cznik do niniejszej Umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcê, z zastrze¿eniem nie przekroczenia ³±cznej warto¶ci Umowy.
17.4. Zmiany okre¶lone w § 17.1 lub § 17.3 nie wymagaj± zmiany umowy w formie aneksu ani zgody Wykonawcy.
17.5. Z tytu³u zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego lub rezygnacji z niektórych pozycji us³ugowych w okresie obowi±zywania Umowy nie bêdzie przys³ugiwaæ Wykonawcy ¿adne roszczenie wobec Zamawiaj±cego.
17.6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê tre¶ci niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany okre¶laj±ce sposób wykonania us³ugi – w przypadku, w którym s³u¿yæ to bêdzie podniesieniu standardu wykonania przedmiotu zamówienia, dostosowania do potrzeb Zamawiaj±cego lub wynikaj±ce z czynników zewnêtrznych i nie bêdzie to wykracza³o poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ ani nie zwiêkszy wynagrodzenia Wykonawcy,
b) zmiany technologii wykonania us³ugi lub rozwi±zañ technicznych nie przewidzianych w Umowie, je¿eli zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od rozwi±zañ przyjêtych w umowie lub wynikaj±ce z czynników zewnêtrznych oraz nie zwiêksz± wynagrodzenia Wykonawcy,
c) zmiana dotycz±ca Przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowi±zków Wykonawcy – w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkuj±cych konieczno¶ci± ograniczenia przez Zamawiaj±cego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia,
d) zmiany s± konieczne na skutek zmiany przepisów prawa lub nakazów instytucji kontrolnych,
e) zmiany dotycz±ce zakresu przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia – w przypadku, gdy wyst±pi mo¿liwo¶æ wykonania przedmiotu zamówienia w sposób inny od przewidzianego w SIWZ, a zarazem korzystny dla Zamawiaj±cego; nie bêdzie to wykracza³o poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ ani nie zwiêkszy wynagrodzenia Wykonawcy,
f) zmiany Umowy s± konieczne na skutek dzia³ania organów administracji lub instytucji upowa¿nionych do wydania decyzji albo innych aktów w³adczych lub nadzorczych, zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu umowy,
g) wyst±pi± okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, a w zwi±zku z nimi wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia zmian do Umowy, a zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego i zostan± zaakceptowane przez Wykonawcê.
h) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wprowadzonej powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê z tym, ¿e cena netto nie mo¿e ulec podwy¿szeniu – na pisemny i umotywowany wniosek ka¿da ze stron w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu ofertowym - zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym bêdzie prowadzona korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.