eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDoprowadzenie do stanu zapewniającego bezpieczeństwo użytkowania części budynku niemieszkalnego w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, zlokalizowanego na os. Szkolnym 27 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doprowadzenie do stanu zapewniającego bezpieczeństwo użytkowania części budynku niemieszkalnego w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, zlokalizowanego na os. Szkolnym 27 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kegw.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doprowadzenie do stanu zapewniającego bezpieczeństwo użytkowania części budynku niemieszkalnego w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, zlokalizowanego na os. Szkolnym 27 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8a50ffd-16ed-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001109/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont budynku na os. Szkolnym 27

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183423/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/IX/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace polegające na doprowadzeniu do stanu zapewniającego bezpieczeństwo użytkowania części budynku niemieszkalnego w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, zlokalizowanego w Krakowie w Dzielnicy XVIII na os. Szkolnym 27 na działce nr 114, obręb NH-45, jednostka ewidencyjna Nowa Huta.
Zadanie będzie realizowane w terminie do 15 grudnia 2021 r.
• Prace wyburzeniowe i niezbędne demontaże:
o demontaż ścianek z płyt gipsowo – kartonowych,
o wykucie ościeżnic, wykonanie otworów drzwiowych,
o demontaż zabudowy meblowej,
o demontaż posadzek (podestów) w pomieszczeniach piwnicy,
• Prace murarskie i tynkarskie:
o montaż ścianek z płyt gipsowo – kartonowych w odpowiedniej odporności ogniowej,
o uzupełnienie tynków wewnętrznych,
o wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych.
• Prace malarskie:
o zeskrobanie i zmycie starej farby,
o dwukrotne malowanie farbami powierzchni wewnętrznych – podłoży gipsowych z gruntowaniem,
o dwukrotne malowanie farbami powierzchni wewnętrznych – likwidacja lamperii ścian z gruntowaniem,
o malowanie grzejników,
• Prace w zakresie stolarki budowlanej:
o osadzenie ościeżnic zgodnie z projektem,
o osadzenie skrzydeł drzwiowych.
• Zakres prac elektrycznych:
o demontaż lamp oświetleniowych w korytarzach,
o montaż lamp ewakuacyjnych,
o montaż instalacji p.poż,
o wykonanie nowego WLZ od rozdzielni głównej do projektowanej rozdzielni TP.1
• Uporządkowanie terenu robót;
• Przygotowanie i skompletowanie dokumentacji odbiorowej.
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami, zwanego dalej OPZ (załącznik nr 2 do SWZ) wraz załącznikami,
• Projektowanych Postanowień Umowy, zwanego dalej PPU (załącznik nr 3 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku badania oferty Wykonawca nie wykazał, że spełnia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej, wskazanej w pkt.8.1 ppkt.4a) SWZ, tj: ”…wykonał roboty budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji systemu ochrony przeciwpożarowej (tj. min. centrala sygnalizacji pożaru, czujki dymu) w obiekcie użyteczności publicznej budynku będącym pod nadzorem konserwatora zabytków, w obiekcie o powierzchni użytkowej min. 600m2.” gdyż nie przedłożył dowodów potwierdzających posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.
W związku z powyższym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) ppkt b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zwana dalej ustawą pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy pzp, gdyż jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.