eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zagospodarowanie terenu sportowego w miejscowości Bierkowo - Etap I.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu sportowego w miejscowości Bierkowo – Etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartoszl@gminaslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminaslupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_slupsk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu sportowego w miejscowości Bierkowo – Etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c943e6-f93b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001475/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Bierkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227900

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Zakres prac:
Bieżnia lekkoatletyczna :
- nawierzchnia poliuretanowa, wodoprzepuszczalna,
- długość bieżni dookólnej 200 m, długość bieżni prostej 60 m + 3 m przed linią startową i 17 m strefa wyhamowania,
- 4 tory, każdy o szerokości 1,22 m,
- strefa bezpieczeństwa – 100 cm od krawężnika bieżni,
- szerokość bieżni wraz z obrzeżami 5,09 m.
Skocznia do skoku w dal :
- nawierzchnia poliuretanowa, wodoprzepuszczalna,
- zeskocznia wypełniona piaskiem,
- strefa bezpieczeństwa – 100 cm od krawężnika rozbiegu oraz 100 cm z boków zeskoczni
i 500 cm od frontu zeskoczni,
- całkowite wymiary zewnętrzne skoczni wynoszą 41,41 m x 3,06 m.
Dwa tory pumptrack :
- tory pumptrack ziemne, o nawierzchni asfaltowej, układanej ręcznie,
- parametry toru pumptrack – Easy Pump:
• o powierzchnia toru (po obrysie skarp): 934,0 m2,
• o powierzchnia asfaltowa w rzucie: 311,0 m2,
• o długość toru w rzucie: 126,0 m,
• o szerokość warstwy jezdnej toru: min. 1,7 m,
• o wysokość zakrętów profilowanych toru pumptrack (mierzona od powierzchni asfaltowej
• w najniższym punkcie bandy do powierzchni asfaltowej na koronie bandy): 1,0 m,
• o ilość zakrętów profilowanych: 7 szt.,
• o promień zakrętów: min. 3,8 m,
- parametry toru pumptrack – Mini Pump:
• o powierzchnia toru (po obrysie skarp): 160,0 m2,
• o powierzchnia asfaltowa w rzucie: 64,0 m2,
• o długość toru w rzucie: 32,0 m,
• o szerokość warstwy jezdnej toru: min. 1,5 m,
• o wysokość zakrętów profilowanych toru pumptrack (mierzona od powierzchni asfaltowej w najniższym punkcie bandy do powierzchni asfaltowej na koronie bandy): 0,5 m,
• o ilość zakrętów profilowanych: 2 szt.,
• o promień zakrętów: min. 3,0 m,
• Mała architektura :
• - ławki parkowe – 3 szt.,
• - kosz na śmieci – 3 szt.,
• - stojak rowerowy – 4 szt.
• Komunikacja :
• - nawierzchnia utwardzona gliniasto żwirowa w obrzeżach betonowych dla ruchu pieszo-rowerowego,
• - nawierzchnia utwardzona z betonowej kostki brukowej o gr. 6 cm w obrzeżach betonowych dla ruchu pieszo-rowerowego,
• - nawierzchnia utwardzona z betonowych płyt chodnikowych 50x50x7 cm w obrzeżach
• betonowych dla ruchu pieszo-rowerowego..
• Oświetlenie i monitoring :
• - wewnętrzna linia zasilająca,
• - tablice rozdzielcze,
• - instalacja oświetlenia terenu,
• - instalacja ochrony przeciwprzepięciowej i instalacja ochrony przed porażeniem,
• - instalacja systemu telewizji dozorowej (CCTV).
• Zieleń i uporządkowanie terenu :
• - oczyszczanie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci,
• - wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia,
• - sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych.



Do zadań Wykonawcy należy również:
a) Zgłoszenie rozpoczęcie prac budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiecie Słupskim,
b) dostarczenie Zamawiającemu do akceptacji jeszcze przed wbudowaniem wniosków materiałowych na materiały i urządzenia, które wykonawca zamierza zmontować w ramach przedmiotowego postępowania,
c) opracowanie i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizowanych robót – należy tego dokonać do 14 dni od dnia zawarcia umowy
d) Wykonawca dostarczy w formie cyfrowej (na płycie CD) dokumentację zdjęciową z robót ulegających zakryciu oraz zanikających przed ich wykonaniem oraz po wykonaniu wszystkich robót. Zdjęcia powinny być oznaczone znacznikami: daty, czasu,
e) wykonawca uzyska w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego pozwolenie na użytkowanie przed zakończeniem wszystkich robót,
f) wykonanie i zarejestrowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – 5 egz.
Zamówienie jest dofinansowane z programu: „Program na rzecz zwiększania szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2026”

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2099000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2521500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2099000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elsik Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793088782

7.3.4) Miejscowość: Żukowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2099000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.