eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaDostawa aparatu RTG do Aresztu Śledczego w Hajnówce



Ogłoszenie z dnia 2025-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu RTG do Aresztu Śledczego w Hajnówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001252057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 67

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856832007

1.5.8.) Numer faksu: 856832978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_hajnowka@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu RTG do Aresztu Śledczego w Hajnówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c7ade6d-3a0a-4062-ac35-a6d571c7464c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104826/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa aparatu RTG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219029

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 312500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat RTG musi być kompatybilny z posiadaną stacją opisową i umożliwiając rozpoczęcie pracy bez żadnych dodatkowych kosztów oraz formalności po stronie Zamawiającego. Szacowana ilość wykonywanych zdjęć rtg w miesiącu wynosi 50.
Wszystkie oferowane elementy muszą być kompatybilne i umożliwiać rozpoczęcie pracy bez żadnych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
- aparat RTG ogólnodiagnostyczny kostno-płucny typu stół-statyw bez stacji opisowej (posiadamy stację opisową składającą się z elementów:
• Stacja robocza HP Z2 G9 z kartą Eizo Med-XN51LP
• Monitor Eizo RadiForce RX250 21,3” 2MP
• Monitor Dell E2223HN
• Oprogramowanie Tomocon Workstation
Minimalna konfiguracja cyfrowego aparatu RTG:
1. Kolumna z lampą rtg zintegrowana ze stołem
- obrót kolumny z lampą rtg wokół osi pionowej i poziomej lub tylko w osi pionowej w połączeniu
z mobilnym stołem
- ruch kolumny poziomy i pionowy lub tylko poziomy w połączeniu z mobilnym stołem oraz ruchem lampy RTG wzdłuż kolumny wyczerpującym wszystkie niezbędne ruchy
- ruch teleskopowy kolumny z lampą rtg lub mobilny stół, który zastępuje ruch teleskopowy kolumny
2. Stół o stałej wysokości z ruchem blatu wzdłużny i poprzeczny do obciążenia minimum 200 kg + system AEC
3. Lampa rtg:
- pojemność cieplna anody: 300 kHU
- rozmiary ognisk 0,6/1,2mm
- miernik dawki DAP
4. Generator:
- Moc 50kW-100kHz
- zakres wysokiego napięcia 40-150kV
5. Statyw do zdjęć płucnych:
- szeroki zakres regulacji panelu Bucky
- system AEC
Lub jedno uniwersalne stanowisko obracane do projekcji na statyw
6. Bezprzewodowy detektor cyfrowy (43cmx43cm) szt. 2 lub szt. 1 zabudowany na stałe
w uniwersalnym obracanym stanowisku
7. Serwer do przechowywania danych pracowni RTG.
- Wykonanie dokumentacji systemu zarządzania jakością rtg
- wykonanie linii zasilającej aparat RTG od rozdzielni głównej budynku tj.:
• poprowadzenie kabla zasilającego od rozdzielni głównej do rozdzielny aparatu RTG,
• wykonanie rozdzielni elektrycznej aparatu RTG,
• poprowadzenie kabla zasilającego od tablicy aparatu RTG do generatora,
• wykonanie wyłączników awaryjnych tzw. grzybków,
• wykonanie lamp ostrzegających o promieniowaniu,
- wykonanie projektu osłon stałych oraz wdrożenie go jeżeli będzie to wymagane,
- przygotowanie wniosku do SANEPID-u o odbiór pracowni RTG oraz uzyskanie pozytywnej opinii,
- przygotowanie pomieszczeń pod pracownie RTG i wymagań producenta aparatu RTG pod względem budowalno-instalacyjnym,
- wykonanie pomiarów oświetlenia, wydajności wentylacji, innych wymaganych badań i pomiarów oraz w razie potrzeby dostosowanie ich do wymaganych
- wykonanie dodatkowych prac wymaganych do montażu i prawidłowego działania aparatu RTG.
W razie potrzeby montaż klimatyzatora.
Wyposażenie pracowni w:
- wymagane oznakowanie
- dwa komplety środków ochrony indywidualnej zgodnie z wymaganiami,
- sprzęt komunikacji głosowej między sterownią a gabinetem rentgenowskim
- spełnienie innych wymagań niż wymienione powyżej do uruchomienia pracowni RTG
- podkładki do pozycjonowania
Montaż zakupionego aparatu RTG jest planowany w pomieszczeniu znajdującym się na parterze pawilonu zakwaterowania osadzonych C na terenie ścisłym jednostki – opis pomieszczenia:
- gabinet RTG (15,29m2) posiada oddzielne pomieszczenia tj. sterowanie RTG (7,18m2) oraz śluzę RTG (6,55m2)
- okno oraz drzwi (opis na załączonym rysunku),
- ściany: zewnętrzne żelbetowe 20cm, ścianka działowa 12 cm sylikat + 12 cm bloczek betonowy,
- wykładzina podłogowa PCV na posadzce: - homogeniczna winylowa - rozpraszająca ładunki elektrostatyczne - właściwości elektrostatyczne: EN 1815 <2kV, - opór elektryczny: EN 1081 R1, - klasa antypoślizgowości: R9, - klasa użytkowa: 34/43, - zabezpieczenie powierzchni: PU
- miejsce pod aparat bez ogrzewania podłogowego (miejsce wyznaczone na rysunku), pozostała powierzchnia podłogi z ogrzewaniem podłogowym (przekrój wraz z warstwami w załączniku)
- koryto kablowe ok. 25m z rozdzielnie elektrycznej do ułożenia przewodu oraz rurki w posadzce
w sterowni/gabinecie (oznaczenie na rysunku), w rozdzielnicy wydzielone miejsce na podłączenie przewodu oraz zabezpieczeń itp,
- ściany wykończone gładzią i pomalowane farbą zmywalną,
- zastosowane lampy oświetleniowe C.2 LED. IP66, IK10, T=4000K, Ra˃80, strumień po przejściu przez zespół optyczny =6100lm (usytuowanie zgodnie z rysunkiem)
- Linia zasilania RTG bezpiecznie przeniesie prąd 32 A (moc ~19kW przy zasilaniu 3f)
Przeszkolenie personelu do obsługi urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4RAD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368996477

7.3.3) Ulica: Suwak

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.