Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00227606/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 107093B na odcinku DP1640B – Krynica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Narewka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659562
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białowieska 1
1.5.2.) Miejscowość: Narewka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-220
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.narewka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11083871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 107093B na odcinku DP1640B – Krynica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52fc19ed-6b88-4081-9c7c-7d8b4ce73e53
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006509/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 107093B na odcinku DP1640B – Krynica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr 107093B na odcinku DP1640B – Krynica
2. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi ,,towarzyszące” realizacji robót w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, wszelkie koszty związane z uruchomieniem, rozruchem całości inwestycji, koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zadania (odcinek drogi):
1) Od drogi powiatowej DP1640B do m. Krynica
4. Szczegółowy opis zamówienia określa:
1) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do SWZ, na którą składa się:
a) Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
b) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB/SST),
2) Przedmiary robót,
3) Projektowane istotne postanowienia umowy, które stanowią załącznik do SWZ
4) Wiążące są zapisy według następującej hierarchii dokumentów:
a) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) /szczegółowe specyfikacje techniczne (SST),
b) PZT
c) Przedmiar robót.
5. Zakres wymaganych robót został przedstawiony w przedmiarze robót.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SWZ oraz załącznikach do niniejszej SWZ.
7. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w przedmiarach robót, STWIORB/SST oraz projektowanych postanowieniach umowy. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy wskazujący zakres planowanego przedsięwzięcia. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w STWIORB/SST oraz projektowanych postanowieniach umowy.
8. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami: dokumentacją, o której mowa w ust. 3 pkt. 1), STWIORB/SST, przedmiarami robót, Wykonawca przy realizacji umowy będzie kierował się w pierwszej kolejności dokumentacją, o której mowa w ust. 4 pkt. 1).
9. Zamawiający informuje, iż udostępniony przedmiar robót ma za zadanie jedynie ułatwić Wykonawcom skalkulowanie ceny ofertowej, w związku z czym nie będzie miał wpływu na przebieg procesu budowlanego oraz wysokość wynagrodzenia umownego określonego poprzez zryczałtowaną cenę ofertową. Zamawiający informuje, że Wykonawcy powinni skalkulować cenę ofertową w oparciu o wizję lokalną oraz dokumentację techniczną obejmującą specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
10. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 24 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny).
11. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.
12. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.
13. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 3 spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207897,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „MAKSBUD” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430201086
7.3.3) Ulica: Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE "MAKSBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE "MAKSBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni istniejącego kortu do gry w tenisa wraz z montażem nowego kortu do padla
- "Przebudowa nawierzchni ul. Osiedlowej w Wyględach"
- Wzmocnienie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i powierzchniowym utrwaleniem na terenie gminy Radziejowice
- Przetarg wielozadaniowy dla zadania inwestycyjnego na terenie Schroniska dla zwierząt bezdomnych przy ul. Opolskiej w Chorzowie - 3 części
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- Remonty dróg na terenie Gminy Dębno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.