eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudna › DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W POSIADANIU ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W RUDNEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W POSIADANIU ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W RUDNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004058203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zwycięstwa 5

1.5.2.) Miejscowość: Rudna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim@zgkim.rudna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.rudna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0381add5-005e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W POSIADANIU ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W RUDNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0381add5-005e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030821/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego się w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243347

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WUK.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia „Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego się w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej”
2. Szacunkowa ilość zamówienia; benzyna bezołowiowa 95 w ilości 3000 litrów, olej napędowy w ilości 24 500 litrów.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości niż podano w pkt. 2, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy
4. Benzyna bezołowiowa 95 i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r poz.1680) oraz odpowiednio Normy PN-EN 228 i PN-EN 590. Olej napędowy przeznaczony jest do napędu wysokoprężnych silników spalinowych w pojazdach Zamawiającego. Podana ilość będzie obejmowała dostawę oleju napędowego, którego gatunek będzie odpowiedni do pory roku i panujących warunków temperaturowych w zakresie temperatury mętnienia i temperatury zblokowania zimnego filtra.
5. Przewidywana orientacyjna wielkość zamówienia na olej napędowy o podwyższonych właściwościach niskotemperaturowych w całym okresie objętym zamówieniem – 10 000 litrów.
6. Dostawa polegać będzie na tankowaniu benzyny Pb95 do pojazdów i sprzętu Zamawiającego na wskazanej stacji paliw Wykonawcy, znajdującej się w odległości maksymalnie do 25 km od bazy magazynowo sprzętowej Zamawiającego przy ul. Wesołej 10, 59-305 Rudna (liczoną najkrótszą drogą publiczną) oraz dostawie oleju napędowego do zbiornika naziemnego dwuplaszczwego znajdującego się u Zamawiającego pod ww. adresem
7. Tankowanie benzyny Pb95 i odbiór oleju napędowego odbywać się będzie na zasadach zakupu z odroczonym terminem płatności. Należności za dostarczone i zatankowane paliwa będą regulowane przelewem nie wcześniej niż w 30 dniu, od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury
8. Wykonawca każdorazowo będzie wystawiał faktury VAT , która w przypadku tankowania benzyny musi zawierać informacje o dacie, ilości pobranego paliwa, cenie jednostkowej brutto z uwzględnieniem udzielonego upustu, nr rej. pojazdu lub rodzaju tankowanego sprzętu oraz imię i nazwisko osoby pobierającej. Wykaz pojazdów oraz osób uprawnionych do tankowania benzyny Pb95 zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.
9. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie min. 2 razy w miesiącu w przedziale 1000-2200 l. do zbiornika naziemnego dwupłaszczowego, maksymalnie do 72 godzin od chwili zgłoszenia złożonego faxem, telefonicznie lub drogą e-mail w ilości wskazanej przez Zamawiającego.
10. Zamawiający wymaga, aby transport zakupionego paliwa odbywał się cysterną przeznaczoną wyłącznie do przewozu paliw silnikowych spełniającymi wymagania określone w ustawie z dnia 19.08.2011 r .o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 r. poz.2147), wyposażoną w urządzenie umożliwiające pomiar ilości dostarczonego paliwa.
11. Wykonawca jest odpowiedzialny za zamówione paliwo do chwili jego zrzutu do zbiornika Zamawiającego.
12. Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia badania jakości paliwa, w przypadku odstępstw Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia badania jakości paliwa, w przypadku odstępstw od przyjętych norm jakości, koszty związane z badaniem pokryje Wykonawca.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163993,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165771,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163993,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STACJA PALIW "KMK" SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911333063

7.3.3) Ulica: UL. W. WITOSA 10

7.3.4) Miejscowość: ŚCINAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 59-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163993,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.