eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechan. w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w całym garnizonie Policji województwa śląskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechan. w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w całym garnizonie Policji województwa śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechan. w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w całym garnizonie Policji województwa śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92f1b7bd-1655-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129271/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Świadczenie usług kompleksowych naprawa mechanicznych w pojazdach służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach oraz jednostek i komórek organizacyjnych podległych KWP w Katowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z
systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program
Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50
MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h)
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja
korzystania z Platformy, tj.:a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych
użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.b) w zakładce „Postępowania”,
„Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w
postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu
logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania
do Platformy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.
eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i
nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221
ustawy.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z
09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,
minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych.a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu
ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja
z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu
email.
Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem
udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail:
helpdesk@eb2b.com.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH
dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano
w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie
wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).
Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19,
40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00157628/01 z dnia 2023-03-30
2023-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-320/2022/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter 906 z roku produkcji 2011 należących do OPP w Katowicach, SPPP w Bielsku-Białej i w Częstochowie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych typu Mercedes Sprinter 906 z roku produkcji 2011 należących do OPP w Katowicach, SPPP w Bielsku-Białej i w Częstochowie oraz samochody typu osobowego wyposażone w wideorejestrator min. marki BMW model 330i xd z roku produkcji 2017, Kia Stinger 2.0T z roku produkcji 2018 i inne wideorejestratory użytkowane przez Komendę Wojewódzką Policji w Katowicach oraz jednostki i komórki organizacyjne podległe Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach (z wyłączeniem napraw objętych gwarancją producenta pojazdu lub innych objętych gwarancją i innymi zawartymi umowami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:

A. Cena jednej roboczogodziny – 40 %
B. zastosowany rabat – 20 %
C. przedłużona gwarancja na usługę naprawy – 40 %
co łącznie daje 100 %.

2. Sposób oceny ofert:
Y = A + B + C
gdzie:
Y – suma punktów badanej ważnej oferty
A - Cena jednej roboczogodziny - 40 pkt
B – zastosowany rabat – 20 pkt
C – przedłużona gwarancja na usługę naprawy - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt

2.1.Punktacja dla kryterium A – cena jednej roboczogodziny będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:

najniższa cena brutto roboczogodziny
ilość pkt = ----------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
cena brutto roboczogodziny badanej oferty

2.1.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 40.
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

2.2.Punktacja dla kryterium B – rabat zastosowany będzie od ceny jednostkowej na ogólnodostępnej platformie zakupowej firmy INTERCARS S.A., zgodnie z poniższym wzorem:

(rabat oferty badanej)
B (ilość pkt) = -------------------------------------- x 20 pkt
(rabat najwyższy)

2.2.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najwyższym rabatem stałym otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 20.
b) inne ważne oferty z podanym rabatem przeliczone zostaną wg powyższego wzoru.
c) Zamawiający wymaga wskazania rabatu w liczbach całkowitych. Błędne wskazanie wysokości rabatu - np. 1,5%, 3,75% , Zamawiający zaokrągli w dół;
d) W przypadku braku wskazania wysokości rabatu Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował najniższą wysokość rabatu tj. 0%.
Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

2.3.Punktacja dla kryterium C - przedłużona gwarancja na usługę naprawy będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
C = ----------------------------x 40pkt
GMAXZ – GMINZ

OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego – 12 miesięcy,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego - 36 miesięcy.

2.3.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, do części setnych zgodnie z zasadą polegającą na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla poszczególnych w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym.
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach.
e) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc.
f) błędne podanie okresu gwarancji, np. 18,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, Zamawiający przeliczy na okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
g) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego tj. 12 miesięcy. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
h) w przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych typu osobowego marki BMW MODEL 330I XD Z ROKU PRODUKCJI 2017, Kia Stinger 2.0T z roku produkcji 2018 oraz inne wideorejestratory należące do KWP/KMP/KPP w województwie śląskim.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych typu Mercedes Sprinter 906 z roku produkcji 2011 należących do OPP w Katowicach, SPPP w Bielsku-Białej i w Częstochowie oraz samochody typu osobowego wyposażone w wideorejestrator min. marki BMW model 330i xd z roku produkcji 2017, Kia Stinger 2.0T z roku produkcji 2018 i inne wideorejestratory użytkowane przez Komendę Wojewódzką Policji w Katowicach oraz jednostki i komórki organizacyjne podległe Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach (z wyłączeniem napraw objętych gwarancją producenta pojazdu lub innych objętych gwarancją i innymi zawartymi umowami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:

A. Cena jednej roboczogodziny – 40 %
B. zastosowany rabat – 20 %
C. przedłużona gwarancja na usługę naprawy – 40 %
co łącznie daje 100 %.

2. Sposób oceny ofert:
Y = A + B + C
gdzie:
Y – suma punktów badanej ważnej oferty
A - Cena jednej roboczogodziny - 40 pkt
B – zastosowany rabat – 20 pkt
C – przedłużona gwarancja na usługę naprawy - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt

2.1.Punktacja dla kryterium A – cena jednej roboczogodziny będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:

najniższa cena brutto roboczogodziny
ilość pkt = ----------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
cena brutto roboczogodziny badanej oferty

2.1.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 40.
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

2.2.Punktacja dla kryterium B – rabat zastosowany będzie od ceny jednostkowej na ogólnodostępnej platformie zakupowej firmy INTERCARS S.A., zgodnie z poniższym wzorem:

(rabat oferty badanej)
B (ilość pkt) = -------------------------------------- x 20 pkt
(rabat najwyższy)

2.2.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najwyższym rabatem stałym otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 20.
b) inne ważne oferty z podanym rabatem przeliczone zostaną wg powyższego wzoru.
c) Zamawiający wymaga wskazania rabatu w liczbach całkowitych. Błędne wskazanie wysokości rabatu - np. 1,5%, 3,75% , Zamawiający zaokrągli w dół;
d) W przypadku braku wskazania wysokości rabatu Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował najniższą wysokość rabatu tj. 0%.
Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

2.3.Punktacja dla kryterium C - przedłużona gwarancja na usługę naprawy będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
C = ----------------------------x 40pkt
GMAXZ – GMINZ

OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego – 12 miesięcy,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego - 36 miesięcy.

2.3.1. Wyznaczenie wartości punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, do części setnych zgodnie z zasadą polegającą na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla poszczególnych w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym.
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach.
e) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc.
f) błędne podanie okresu gwarancji, np. 18,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, Zamawiający przeliczy na okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
g) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego tj. 12 miesięcy. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
h) w przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował stosownym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zlecenia naprawy mechanicznej, zapewniającymi należyte wykonanie zlecenia zarówno ze względu na posiadane przeszkolenie i umiejętności, jak również z uwagi na ilość tych osób.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował ogrodzonym placem o powierzchni gwarantującej jednoczesne zaparkowanie minimum 5 pojazdów, oświetlonym, objętym całodobowym dozorem, urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem.
Zamawiający wymaga, aby warsztat wykonawcy zlokalizowany był na terenie województwa śląskiego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835), aktualnego na dzień składania ofert zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
W zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp –odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrzeżeniem pkt 1.4.
Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SWZ;
Wykaz narzędzi wg wzoru załącznika nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać za pomocą Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaska-policja.eb2b.com.pl w zakładce „Załączniki” (zgodnie z pkt 2 Sekcja XVIII SWZ)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-13 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Poza możliwością unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp, zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione oraz zgodnie z art. 257 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 24 miesięcy, bądź do zrealizowania pełnej wartości umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.