Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00236528/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta - ul. Narciarska, Nowomiejska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl/pn/zdunskawola/demand/150633/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta - ul. Narciarska, Nowomiejska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fe8ae24-dc77-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012659/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta - ul. Narciarska, Nowomiejska, Wrzosowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236528
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.8.2024.KP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174588,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienie jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta - ul. Narciarska (zamówienie podstawowe) i ul. Nowomiejska (zamówienie opcjonalne).
2. Zamówienie podstawowe:
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa 15 szt. latarni ulicznych, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 3A do SWZ.
2) Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmuje dokumentacja projektowa z planem zagospodarowania terenu, specyfikacja wykonania i odbioru robót. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
3) Przedmiar nie stanowi podstawy wyceny jest tylko formą pomocniczą. W skrzynce sterowniczej oświetlenia należy zamontować urządzenie Soft start LED (ogranicznik prądu rozruchu instalacji oświetleniowej, który chroni ją przed powstaniem dużych udarów prądowych).
3. Zamówienie opcjonalne:
1) Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Nowomiejskiej - etap I
2) Przedmiotem zamówienia jest budowa 6 szt. latarni ulicznych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
3) Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmuje dokumentacja projektowa z planem zagospodarowania terenu, specyfikacja wykonania i odbioru robót. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania m.in. projekt tymczasowej organizacji ruchu. Przedmiar nie stanowi podstawy wyceny jest tylko formą pomocniczą.
4) Informacje dodatkowe dla zamówienia opcjonalnego:
a) układ zasilający oprawy led musi w obszarze pracy (zarówno przy 100% jak i przy planowanej redukcji) utrzymać cos fi >0,93;
b) Oprawy muszą posiadać wbudowany profil redukcji mocy (godziny):
22:00-00:00 – 20%
00:00-04:00 – 30%
04:00-05:00 – 20%
c) Oprawa musi posiadać certyfikat ENEC PLUS lub równoważny.
d) Wymogi dla certyfikatu równoważnego:
a. badania muszą być przeprowadzone przez niezależne laboratorium akredytowane na terenie Unii Europejskiej,
b. badania muszą potwierdzić zgodność z normami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej w szczególności z normą IEC 62722.
c. certyfikat ma wykazać zgodność z normami UE parametrów funkcjonalnych oprawy takich jak: skuteczność świetlna, rozsył światłości, prąd i napięcie zasilania, strumień świetlny, luminancja, maksymalna temperatura pracy, temperatura barwowa, wskaźnik oddawania barw, moc, zakres temperatur otoczenia. luminacja, maksymalna temperatura pracy, temperatura barwowa, wskaźnik oddawania barw, moc, czy zakres temperatur otoczenia.
d. Podstawa słupów zabezpieczona elastomerem w kolorze RAL7073 wys. 0,5m.
e. w skrzynce sterowniczej oświetlenia należy zamontować urządzenie Soft start LED (ogranicznik prądu rozruchu instalacji oświetleniowej, który chroni ją przed powstaniem dużych udarów prądowych).
4. Na terenie Miasta Zduńska Wola obowiązuje System Zarządzania Zielenią Miejską (https://zdunskawola.pl/o-miescie/system-zarzadzania-zielenia-miejska/), który należy uwzględnić podczas prac projektowych i wykonywania robót budowlanych.
5. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi - 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181491,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RG Projekt Radosław Gwiazda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6090027045
7.3.3) Ulica: Zakładowa 87D lok.2,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-402
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Wyposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli w ramach projektu "Elektronika? Automatyka? W ZSE to po prostu działa!
- "Budowa drogi gminnej we wsi Henryków - etap II"
- Przebudowa parkingu przy ul. Szadkowskiej 22
- Przebudowa ulic miejskich: Strzeleckiej, Szpakowej i Brzozowej
- Modernizacja i doposażenie w nowoczesny sprzęt warsztatów w Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Zduńskiej Woli
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Henryków, ul. Czekoladowa
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w ciągu ul. Nowszej w Nowej Soli wraz z budową odwodnienia i oświetlenia drogowego oraz przebudową kolidujących sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej.
- Remont ulicy Natolińskiej w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
- Wykonanie projektu i budowa 21 (dwudziestu jeden) doświetleń przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w ramach zadania pn. "Budowa sygnalizacji świetlnych i doświetleń przejść dla pieszych".
- OŚWIETLENIE LED - INWESTYCJA W OSZCZĘDNOŚCI
- Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego na terenie miasta Włocławek - budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Kaliskiej na odcinku od ronda Falbanka do ronda przy ul. Broniewskiego.
- Budowa linii oświetlenia ulicznego w Gminie Czersk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.