eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług przygotowywania posiłków profil. dla pracowników cywilnych: KMP Jelenia Góra i Wrocław, KPP Dzierżoniów, Jawor, Kamienna Góra, Lubań, Zgorzelec, KP Pieńsk, Bogatynia i Bolków.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przygotowywania posiłków profil. dla pracowników cywilnych: KMP Jelenia Góra i Wrocław, KPP Dzierżoniów, Jawor, Kamienna Góra, Lubań, Zgorzelec, KP Pieńsk, Bogatynia i Bolków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714366

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przygotowywania posiłków profil. dla pracowników cywilnych: KMP Jelenia Góra i Wrocław, KPP Dzierżoniów, Jawor, Kamienna Góra, Lubań, Zgorzelec, KP Pieńsk, Bogatynia i Bolków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5c1b0ae-bf59-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Usługa zbiorowego żywienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-006-042-006/2024/IR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1500000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236520,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności
o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w ilościach
i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu posiłków profilaktycznych do wskazanych jednostek Policji.
część 1 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KMP Jelenia Góra w okresie – posiłki całoroczne w ilości 1224 posiłków w okresie obowiązywania umowy.
miejsce realizacji: część 1 postępowania KMP Jelenia Góra – 58-500 Jelenia Góra, ul. Nowowiejska 43

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 44200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności
o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w ilościach
i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu posiłków profilaktycznych do wskazanych jednostek Policji.
część 2 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Dzierżoniów w okresie – posiłki całoroczne w ilości 362 posiłków w okresie obowiązywania umowy
miejsce realizacji: część 2 postępowania KPP Dzierżoniów – 58-204 Dzierżoniów, ul. Ząbkowicka 57

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 6100,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności
o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w ilościach
i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu posiłków profilaktycznych do wskazanych jednostek Policji.
część 3 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Jawor w okresie – posiłki całoroczne w ilości 357 posiłków w okresie obowiązywania umowy
miejsce realizacji: część 3 postępowania KPP Jawor – 59-400 Jawor, ul. Armii Krajowej 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 6961,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności
o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w ilościach
i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu posiłków profilaktycznych do wskazanych jednostek Policji.
część 4 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Kamienna Góra w okresie – posiłki całoroczne w ilości 340 posiłków w okresie obowiązywania umowy
miejsce realizacji: część 4 postępowania KPP Kamienna Góra – 58-400 Kamienna Góra, ul. Lubawska 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 4420,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności
o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w ilościach
i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu posiłków profilaktycznych do wskazanych jednostek Policji.
część 5 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Lubań w okresie – posiłki całoroczne w ilości 117 posiłków w okresie obowiązywania umowy
część 5 postępowania KPP Lubań – 59-800 Lubań, ul. Sikorskiego 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 3802,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności
o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w ilościach
i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu posiłków profilaktycznych do wskazanych jednostek Policji.
część 6 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KP Bolków w okresie – posiłki całoroczne w ilości 341 posiłków w okresie obowiązywania umowy
miejsce realizacji:część 6 postępowania KP Bolków – 59-420 Bolków, ul. Rycerska 28

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5541,25 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności
o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w ilościach
i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu posiłków profilaktycznych do wskazanych jednostek Policji.
część 7 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Zgorzelec w okresie – posiłki całoroczne w ilości 124 posiłków w okresie obowiązywania umowy
miejsce realizacji: część 7 postępowania KPP Zgorzelec – 59-900 Zgorzelec, ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 3731,48 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności
o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w ilościach
i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu posiłków profilaktycznych do wskazanych jednostek Policji.
część 8 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KP Pieńsk w okresie – posiłki całoroczne w ilości 72 posiłków w okresie obowiązywania umowy
miejsce realizacji: część 8 postępowania KP Pieńsk – 59-930 Pieńsk, ul. Zgorzelecka 31

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 2253,34 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności
o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w ilościach
i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu posiłków profilaktycznych do wskazanych jednostek Policji.
część 9 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KP Bogatynia w okresie – posiłki całoroczne w ilości 54 posiłków w okresie obowiązywania umowy
miejsce realizacji: część 9 postępowania KP Bogatynia – 59-920 Bogatynia, ul. Batorego

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 2275,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności
o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w ilościach
i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu posiłków profilaktycznych do wskazanych jednostek Policji.
część 10 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KMP Wrocław w okresie – posiłki całoroczne w ilości 2419 posiłków w okresie obowiązywania umowy
miejsce realizacji: część 10 postępowania KMP Wrocław – 51-168 Wrocław, ul. Sołtysowicka 21

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 157235,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ wszystkie złożone oferty (jedna) podlegają odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wskazanym na złożenie ofert tj. do 09.02.2024 r. do godz. 9.00 w postępowaniu w części 2 nie złożono żadnej oferty. Zamawiający unieważnił postępowanie w części 2 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wskazanym na złożenie ofert tj. do 09.02.2024 r. do godz. 9.00 w postępowaniu w części 3 nie złożono żadnej oferty. Zamawiający unieważnił postępowanie w części 3 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bar „Poezja Smaku” Marta Śliwińska ul. Lubawska 6, 58 – 400 Kamienna Góra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6141417952

7.3.3) Ulica: ul. Lubawska 6

7.3.4) Miejscowość: Kamienna Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wskazanym na złożenie ofert tj. do 09.02.2024 r. do godz. 9.00 w postępowaniu w części 5 nie złożono żadnej oferty. Zamawiający unieważnił postępowanie w części 5 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wskazanym na złożenie ofert tj. do 09.02.2024 r. do godz. 9.00 w postępowaniu w części 6 nie złożono żadnej oferty. Zamawiający unieważnił postępowanie w części 6 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Kochanowska Stępień „U Generała” ul. Emilii Plater 5, 59 – 900 Zgorzelec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6151094002

7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater 5

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wskazanym na złożenie ofert tj. do 09.02.2024 r. do godz. 9.00 w postępowaniu w części 8 nie złożono żadnej oferty. Zamawiający unieważnił postępowanie w części 8 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wskazanym na złożenie ofert tj. do 09.02.2024 r. do godz. 9.00 w postępowaniu w części 9 nie złożono żadnej oferty. Zamawiający unieważnił postępowanie w części 9 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DK GASTRO Damian Kościuk ul. Witta Stwosza 15-15a, 50-148 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8951999852

7.3.3) Ulica: ul. Witta Stwosza 15-15a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-148

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesiące od dnia podpisania umowy, z tym zastrzeżeniem. że umowa wygasa wcześniej w przypadku wykorzystania przed upływem wskazanych 24 miesięcy, kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1. PPU. W przypadku niewykorzystania w tym okresie kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 PPU Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje, że minimalna wartość zamówionych posiłków wyniesie 50 % wartości umowy brutto określonej w § 4 ust. 1. PPU.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.