eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrzebudowa ul. Jasnogórskiej w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Jasnogórskiej w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Jasnogórskiej w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5d9f054-0f3d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031741/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa ulicy Jasnogórskiej w Częstochowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/mzd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/mzd

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod wyżej wymienionym adresem klikając przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się zapoznaje się i akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Do rejestracji niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza „Pytania i odpowiedzi”. Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostępna jest na stronie portalu SmartPzp w zakładce e-learning. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows 7 i Mac OS 10.12 - lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11, Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze; Przeglądarki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera.
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wyższe;
f) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.
Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagające podpisu podpisywane są w postępowaniu: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelkie informacje dotyczące korespondencji elektronicznej są wskazane w SWZ w pkt 9.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Częstochowie z siedzibą przy ulicy Legionów 52, 42- 202 Częstochowa (e-mail: mzd@mzd.czest.pl; nr tel.: 34 366 43 05).
b) W sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w tym realizacji Pani/Pana praw przez Administratora, można się kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób: listownie na adres siedziby
administratora: 42-202 Częstochowa, ul. Legionów 52; e-mailem: iod@mzd.czest.pl; tel.: 34 366 43 05.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – tryb podstawowy bez negocjacji pn.: Przebudowa ulicy Jasnogórskiej w Częstochowie.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja przedmiotowego postępowania;
- pracownicy obsługujący proces związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, wykonywaniem oraz rozliczeniem umowy, a także nadzorujący ten proces,
- odbiorcą Pani/Pana danych mogą być również podmioty uprawnione lub zobowiązane do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa.
- podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia danych osobowych (tzw. Podmioty przetwarzające).
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy-Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy lub przez okres wynikający z przepisów szczególnych.
f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy-Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy-Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.1.19.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy Jasnogórskiej w Częstochowie. Przebieg trasy oraz geometria ulicy Jasnogórskiej została dostosowana do przebiegu w stanie istniejącym.

Zakres zadania:

Część drogowa:

• niezbędne prace przygotowawcze, w tym oczyszczenie pasa z zieleni,
• wycinka drzew, krzewów kolidujących z inwestycją,
• humusowanie skarp wraz z obsianiem,
• roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejących utwardzonych nawierzchni),
• wykonanie jezdni ul. Jasnogórskiej o nawierzchni z betonu asfaltowego klasy „L” na długości 713,00m o szerokości: 6,00m na odcinku od skrzyżowania z ulicą Popiełuszki do skrzyżowania
z ulicą Dąbrowskiego, 6,50m na odcinku od skrzyżowania z ulicą Dąbrowskiego do skrzyżowania z ulicą Kilińskiego,
• obustronne ciągi piesze,
• przebudowa istniejących skrzyżowań, w tym przede wszystkim wykonanie skrzyżowań
z wyniesioną tarczą (element spowolnienia ruchu). Dotyczy to skrzyżowania ulicy Jasnogórskiej
z ulicą Partyzantów oraz ulicy Jasnogórskiej z ulicą Żwirki i Wigury/ Racławicką. Na pozostałych skrzyżowaniach będzie wykonane dowiązanie sytuacyjne (regulacja łuków) i wysokościowe ich wlotów,
• zjazdy indywidualne i publiczne o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
• nasadzenia drzew, przesadzenia krzewów, odtworzenie trawników,
• dwuletnia pielęgnacja nasadzonych drzew i krzewów oraz wykonanych trawników,
• wykonanie oznakowania,
• wytyczenie punktów granicznych zgodnie z decyzją,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu, uwzględniającego ewentualne zmiany projektowe (wymagane zatwierdzenie w Urzędzie Miasta Częstochowy).


Mała architektura:
W ramach zadania przewiduje się wykonanie na odcinku objętym opracowaniem elementów małej architektury w postaci:
- odtworzenia istniejących gazonów (8 szt.) zlokalizowanych na wlocie ul. Jasnogórskiej
na skrzyżowaniu z ul. Popiełuszki,
- betonowych koszy na śmieci w ilości 16 sztuk.

Część sanitarna:
Przebudowa wodociągu wraz z sięgaczami w granicy pasa drogowego dla potrzeb przebudowy ulicy Jasnogórskiej oraz przebudowa i budowa odcinka wodociągu w ulicy Partyzantów z włączeniem
w wodociąg w ulicy Jasnogórskiej. Projektowany wodociąg włączony zostanie do istniejących wodociągów w ulicach: ks. J. Popiełuszki, Racławickiej, Żwirki i Wigury, Partyzantów, Dąbrowskiego i Kilińskiego tworząc układ pierścieniowy.

Na całej długości projektowanej sieci wodociągowej w obszarze planowanej inwestycji, zaprojektowano średnicę Ø160 z wyjątkiem odcinka od ulicy Dąbrowskiego do ulicy Kilińskiego, gdzie przyjęto średnice Ø200. Zwiększenie średnicy wodociągu na odcinku od ulicy Dąbrowskiego do ulicy Kilińskiego umożliwi
w pełni zabezpieczenie przeciwpożarowe Teatru im. Adama Mickiewicza. Wodociąg poprowadzono pod jezdnią w odległości około 80 cm od projektowanego krawężnika. Włączenie projektowanego wodociągu DN 160 z rur żeliwnych sferoidalnych nastąpi w węźle w1. Na włączeniu zabudowana zostanie zasuwa DN150. Zaraz za nim nastąpi przepięcie istniejącego wodociągu DN150 w ulicy ks. J. Popiełuszki (Pw1) oraz przepięcie wodociągu DN100 (Pw2). W węźle zabudowane zostaną dwie zasuwy DN150 oraz jedna DN100.

Kanalizacja deszczowa:

Kanalizacja deszczowa włączona zostanie do istniejących kolektorów deszczowych w ulicach: ks. J. Popiełuszki, Kilińskiego, Dąbrowskiego oraz al. Jana Pawła II.
Dla potrzeb odwodnienia przebudowywanej ulicy Jasnogórskiej zaprojektowano wpusty deszczowe, które zostaną włączone do projektowanej kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano 7 odcinków kanalizacji deszczowej. Główny kolektor deszczowy o średnicy 800mm i dł. 281m poprowadzono z ul. Partyzantów. Ciąg ten poprzez istn. studnię rewizyjną zostanie włączony do istniejącego w pasie drogowym Al. Jana Pawła II kolektora deszczowego fi 2000mm. Przed wprowadzeniem wód do kolektora zaprojektowano zbiornik retencyjny o pojemności 200m3. Zbiornik zlokalizowany będzie pod powierzchnią istniejącego parkingu. Do projektowanego kolektora w ul. Partyzantów będą odprowadzone dwa odcinki kanalizacji deszczowej ul. Jasnogórskiej oraz wody deszczowe z zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych u zbiegu ulic Jasnogórskiej i Partyzantów.

Część elektroenergetyczna: przebudowa sieci elektroenergetycznej
Część teletechniczna:
- budowa kanału technologicznego wzdłuż ulicy Jasnogórskiej na skrzyżowaniu z ul. Dąbrowskiego oraz Kilińskiego;
- wykonanie kanalizacji technologicznej umożliwiającej zaciąganie kabli w kanalizacji do połączenia sygnalizacji ulicznej z Miejską Siecią Monitoringu.
Przebudowa ciepłociągu wysokoparametrowanego wraz ze wszystkimi przyłączami,
Przebudowa ciepłociągu niskookoparametrowanego wraz ze wszystkimi przyłączami c.o. do budynków

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 96 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

Ponadto Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w niżej opisanych etapach i po spełnieniu poniższych warunków:

1. Do 08.09.2023r w przypadku zlecenia robót w ramach prawa opcji, należy przebudować ciepłociągi wraz z przyłączami (chyba że dłuższy termin zostanie pisemnie uzgodniony
z gestorem sieci, mając na uwadze konieczność prowadzenia robót przed rozpoczęciem sezonu grzewczego).
2. Do 01.09.2023r należy wybudować zbiornik retencyjny i odcinek kanału deszczowego DN 800 mm ok. 75,0 m (poza skrzyżowanie ul. Partyzantów z ul. Zwycięzców) z zachowaniem przejezdności ul. Partyzantów od strony ul. Jasnogórskiej. Po wykonaniu w/w prac, Wykonawca na bieżąco doprowadzi teren do warstw konstrukcyjnych.
3. Do 01.09.2023r Wykonawca wykona dokumentacje techniczną, uzyska zgłoszenie robót budowlanych na wjazd z Al. Jana Pawła II w ul. Partyzantów, wykona w/w zjazd oraz
po zakończeniu robót przywróci teren do stanu pierwotnego.
4. Do dnia 01.09.2023r należy wybudować tymczasowy zjazd z ul. Popiełuszki w ul. Edwarda Mąkoszy.
5. Do 30.11.2023r należy wykonać wodociąg z zachowaniem przejezdności na odcinku
od ul. Popiełuszki do ul. Partyzantów, oraz wybudować cały wodociąg i kanalizacje deszczową
w ul. Partyzantów. W celu uzyskania możliwie jak najdłuższej przejezdności należy wykonać
w pierwszej kolejności kanał deszczowy DN 800 mm – odcinek do studni D4. Następnie
po zamknięciu ul. Partyzantów od strony ul. Jasnogórskiej wykonać wodociąg i w pasie drogowym w/w ulicy.
6. Przez cały zakres prac, należy utrzymać po jednej stronie ciąg pieszy, oraz zapewnić dostęp
do posesji.
7. W związku z trwającą budową przy ul. Jasnogórskiej 62 należy umożliwić dojazd do w/w posesji.
8. Po 31.03.2024r. należy rozpocząć przebudowę drogi wraz z sieciami na skrzyżowaniu
ul. Jasnogórskiej z ul. Dąbrowskiego i z ul. Kilińskiego.
9. Do 30.04.2024 r należy wykonać w warstwie wiążącej ul. Jasnogórską na odcinku
od ul. Popiełuszki do ul. Partyzantów.
10. Wykonawca przez cały zakres prac w celu zapewnienia miejsc parkingowych dla mieszkańców oraz dojazdu służb porządkowych przy ul. Partyzantów umożliwi przejazd jednym z wjazdów znajdujących się przy bloku mieszkalnym na ul. Partyzantów 2 lub ul. Partyzantów 8/10.
11. Parking przy byłej siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg (ul. Popiełuszki 4/6) należy wyposażyć
w piloty dla mieszkańców.
- należy wyznaczyć miejsca postojowe w ilości 50 sztuk,
- dostęp do parkingu należy ograniczyć szlabanem zabezpieczonym pilotami w max ilości
50 sztuk.
12. W celu zapewnienia miejsc parkingowych dla mieszkańców ul. Partyzantów Wykonawca zapewni na czas budowy dojazd na boisko szkolne znajdujące się przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1, przy założeniu ilość miejsc postojowych: 170, ilość pilotów: 170 sztuk.

Po zakończeniu prac Wykonawca na własny koszt doprowadzi w/w teren do stanu pierwotnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

32573000-0 - Komunikacyjny system sterowania

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Działając na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zamierza skorzystać z prawa opcji dla części zamówienia wykraczającej poza zamówienie podstawowe i obejmującej następujące roboty budowlane:
• Przebudowa ciepłociągu wysokoparametrowanego wraz ze wszystkimi przyłączami,
• Przebudowa ciepłociągu niskookoparametrowanego wraz ze wszystkimi przyłączami c.o. do budynków.

Dodatkowe roboty budowlane wskazane w pkt 3.1 SWZ uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Dodatkowe roboty budowlane zrealizowane będą po cenach jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym oraz wartościach oferowanych w poz. 12-16 Zestawienia kosztorysów. O dodatkowych robotach budowlanych (w ramach prawa opcji) Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego realizacji prawa opcji. Prawo opcji będzie realizowane na podstawie zapisów zawartych w umowie podstawowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy-Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego polegającego między innymi na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, wyszczególnionych w zestawieniu kosztorysów zamówienia podstawowego w zakresie związanym z tym zamówieniem. Wykonanie tych usług lub robót budowlanych może nastąpić w trakcie trwania umowy dla zamówienia podstawowego, a także w ciągu 3 lat po jej zakończeniu Wykonawcy, który wykonywał zamówienie podstawowe na podstawie osobnej umowy po dokonaniu negocjacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN UDZIELANEJ RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI JAKOŚĆI w MIESIĄCACH

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:
- 1 - osoba - inżynieryjnej drogowej;
- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- 1 - osoba - uprawnienia geodezyjne w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczeń i podziałów -nieruchomości;
- osobę pełniącą funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót drogowych;
- osobę odpowiedzialną za dokonywanie rozliczeń finansowych.
Uwaga:
Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).

II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (zakończyli) przynajmniej:
- jedno zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi o przekroju ulicznym na terenie miasta wraz z oświetleniem ulicznym oraz kanalizacją deszczową o wartości minimum 6.000.000,00 PLN brutto oraz
- jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej wraz
z przyłączami, o długości min. 400 m.
Zamawiający dopuszcza potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt II w ramach jednego zadania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia postępowania należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert. Załącznik nr 2.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert. Załącznik nr 3.

WYKAZ OSÓB
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę/y uprawnioną/e sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do swz.

WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Załącznik nr 5.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ZOBOWIĄZANIE PODMIOTÓW TRZECICH DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Należy wypełnić, podpisać przez osobę (osoby) uprawnione i w oryginale złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert. Załącznik nr 6.

OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Załącznik nr 7.

KOSZTORYS OFERTOWY
Należy przedłożyć kosztorys ofertowy w formie uproszczonej wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz odrębny wykaz czynników cenotwórczych (R, Kp, Z, M, S). Dokumenty należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą .

ZESTAWIENIE KOSZTORYSÓW
Zestawienie należy wypełnić, podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i w oryginale złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 10.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

100000,00 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt 8.6) SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych warunkach wskazanych w załączniku nr 8 -WZÓR UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-14 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/mzd/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.