eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LisięciceSUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2025r. Znak sprawy 9/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2025r. Znak sprawy 9/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klisino 100

1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774857593

1.5.8.) Numer faksu: 774857593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dpsklisino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Dom Pomocy Społecznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powiatu Głubczyckiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2025r. Znak sprawy 9/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc4ed069-c17f-4830-8fe7-714be7b99286

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015355/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2025r. Znak sprawy 9/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238032

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 38151,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p Nazwa Jedn. miary Ilość
1. Preparat do mycia i dezodoryzacji podłóg oraz powierzchni zmywalnych (płytki, podłogi termoplastyczne, ceramiczne, marmur, panele), bez spłukiwania. Preparat do ręcznego oraz maszynowego mycia i codziennej pielęgnacji powierzchni w obiektach użyteczności publicznej, zakładach opieki zdrowotnej. Skutecznie czyści podłogi nie wpływa negatywnie na emulsje zabezpieczające, bezpieczny dla mytych powierzchni, neutralizuje nieprzyjemny zapach, pozostawia długotrwały świeży zapach, pH: 7,5 +/- 0,5, mycie ręczne stężenie od 0,5%, mycie maszynowe – stężenie od 0,5%. Dostępny w 2 wariantach zapachowych. Opakowanie kanister 5 l. litr 805
2. Preparat przeznaczony do bieżącego mycia toalet oraz dezodoryzacji powierzchni sanitarnych. Nadaje się do mycia urządzeń sanitarnych, armatury, ceramiki oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych. Preparat o przyjemnym trwałym zapachu . usuwa zabrudzenia pochodzenia mineralnego, kamień wodny, kamień moczowy, rdzę oraz zabrudzenia tłuszczowe. Nie wymaga spłukiwania z mytych powierzchni. Bezpieczny w stosunku do mytych powierzchni, zawierający wyłącznie kwas organiczny. Kwas cytrynowy od 5% do 10% oraz alkohol etoksylowany od 5% do 10%. Gęstość: 1-1,05, pH: 2,0 +/- 0,5. Bieżące zabrudzenia i świeże osady usuwa w stężeniu 0,5%. Opakowanie kanister 5 l. litr 500
3 Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni mających i nie mających kontaktu z żywnością. Preparat do dezynfekcji powierzchni w kuchniach oraz pomieszczeniach sanitarnych. Zarejestrowany jako produkt biobójczy w dwóch grupach TP 2, TP 4. Preparat do zastosowania bez spłukiwania. Działanie dezynfekcyjne: grzybobójcze, bakteriobójcze, wirusobójcze. pH: 6-8, gęstość 0,87-0,88. Dopuszczony do obrotu przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Opakowanie kanister 5 litrów wyposażone w kranik. litr 50
4 Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni mających i nie mających kontaktu z żywnością. Preparat do dezynfekcji powierzchni w kuchniach oraz pomieszczeniach sanitarnych. Zarejestrowany jako produkt biobójczy w dwóch grupach TP 2, TP 4. Preparat do zastosowania bez spłukiwania. Działanie dezynfekcyjne: grzybobójcze, bakteriobójcze, wirusobójcze. pH: 6-8, gęstość 0,87-0,88. Dopuszczony do obrotu przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Opakowanie 750 ml ze spryskiwaczem
szt.
(pojemnik 750 ml) 24
5 Preparat do mycia wodoodpornych powierzchni szklanych (lustra, szyby, biurka, powierzchnie z tworzyw sztucznych, meble) oraz podłogowych. Przeznaczony do mycia ręcznego i maszynowego. Preparat nadający się także do mycia powierzchni mających kontakt z żywnością. Preparat nie pozostawia smug na mytych powierzchniach. Stężenie robocze od 0,25%, pH preparatu: 7,5+/-0,5, gęstość 0,9-0,98 g/cm3. Preparat bezpieczny w zastosowaniu, bez znaków informacyjnych o zagrożeniach dla zdrowia i środowiska. Opakowanie kanister 5 l. litr 280
6 Butelka serwisowa do preparatu z pozycji numer 1, 2 o pojemności 750 ml . Butelka wielokrotnego użytku ze spryskiwaczem pianowym. Butelka z oryginalną etykietą lub nadrukiem zawierającym wszystkie informacje objęte przepisami w zakresie oznakowania preparatów myjących. szt. 48
7 Butelka serwisowa do preparatu z pozycji numer 5 o pojemności 750 ml . Butelka wielokrotnego użytku ze spryskiwaczem pianowym. Butelka z oryginalną etykietą lub nadrukiem zawierającym wszystkie informacje objęte przepisami w zakresie oznakowania preparatów myjących. szt. 24

W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia lub załączona dokumentacja zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazu „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Ewentualne przywołane w SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególne procesy urządzeń i wyrobów należy traktować jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia lub w załączonej dokumentacji przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnym opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/ asortyment/ sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39830000-9 - Środki czyszczące

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41724,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41724,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41724,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIXTUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691724181

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 35 32-765 Rzezawa

7.3.4) Miejscowość: Rzezawa

7.3.5) Kod pocztowy: 32-765

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41724,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.