eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, schodów, dojść i dojazdów do śmietników, parkingów i placów w obrębie nieruchomości zarządzanych przez ZGM, w podziale na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, schodów, dojść
i dojazdów do śmietników, parkingów i placów w obrębie nieruchomości zarządzanych przez ZGM, w podziale na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 06 00

1.5.8.) Numer faksu: 33 499 06 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, schodów, dojść
i dojazdów do śmietników, parkingów i placów w obrębie nieruchomości zarządzanych przez ZGM, w podziale na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b57097c-2cc7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000778/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, schodów oraz dojść i dojazdów do śmietników i parkingów w obrębie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232849/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-JR/165/2021/LE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 222562,55 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219737,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 zamówienia – REJON I:
a) przewidywana ilość powierzchni dróg, schodów oraz dojść i dojazdów do odśnieżania i/lub posypywania, dla części 1 zamówienia - REJON I, wynosi – 11 303,00 m2,
b) szczegółowa lokalizacja wraz z powierzchniami do odśnieżania i/lub posypywania dróg, schodów, parkingów i placów oraz dojść i dojazdów, dla części 1 zamówienia, została określona w załączniku nr 3 do swz i umowy – „Wykaz powierzchni do odśnieżania dla REJONU I”,
c) Zamawiający przewiduje w ramach części 1 zamówienia 17 cykli roboczych, szczegółowo określonych w ust. 5 pkt. 8 niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, przy czym: 8 cykli roboczych obejmuje odśnieżania, 9 cykli roboczych obejmuje posypywanie piaskiem,
d) ww. ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia niniejszego przetargu nieograniczonego,
e) wymagany okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 kwietna 2022r., tj. od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi lub do wyczerpania pełnej kwoty stanowiącej wartość umowy, w zależności co nastąpi wcześniej,
f) termin rozpoczęcia świadczenia usługi: od dnia zawarcia umowy,
g) w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty stanowiącej nominalną wartość umowy, w okresie do dnia 30 kwietnia 2022 roku, przedmiotowa umowa ulega rozwiązaniu bez prawa domagania się przez Wykonawcę zapłaty oraz jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 100144,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 zamówienia – REJON II:
a) przewidywana ilość powierzchni dróg, schodów oraz dojść i dojazdów do odśnieżania i/lub posypywania, razem dla Części 2 zamówienia - Rejon II zamówienia, wynosi – 13 724,00 m2,
b) szczegółowa lokalizacja wraz z powierzchniami do odśnieżania i/lub posypywania dróg, schodów, parkingów i placów oraz dojść i dojazdów, dla części 2 zamówienia, została określona w załączniku nr 3a do swz i umowy – „Wykaz powierzchni do odśnieżania dla REJONU II”,
c) Zamawiający przewiduje w ramach części 2 zamówienia 19 cykli roboczych, szczegółowo określonych w ust. 5 pkt. 8 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym: 8 cykli roboczych obejmuje odśnieżania, 9 cykli roboczych obejmuje posypywanie piaskiem,
d) ww. ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia niniejszego przetargu nieograniczonego,
e) wymagany okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 kwietna 2022r., tj. od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi lub do wyczerpania pełnej kwoty stanowiącej wartość umowy, w zależności co nastąpi wcześniej.
f) termin rozpoczęcia świadczenia usługi: od dnia zawarcia umowy,
g) w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty stanowiącej nominalną wartość umowy, w okresie do dnia 30 kwietnia 2022 roku, przedmiotowa umowa ulega rozwiązaniu bez prawa domagania się przez Wykonawcę zapłaty oraz jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 122418,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107179,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107179,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107179,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa "EKO-PAL" Paulina Mrowiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472033280

7.3.3) Ulica: Swojska 5

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107179,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130136,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130136,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130136,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa "EKO-PAL" Paulina Mrowiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472033280

7.3.3) Ulica: Swojska 5

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130136,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.