Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00153953/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: "Zagospodarowanie terenu zielonego, w zakresie projektu „Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 4971851
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,193259,351aa36ba068c425b5b8051870118eb5.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: "Zagospodarowanie terenu zielonego, w zakresie projektu „Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d5030c9-a053-4eae-adfb-c86e9380686a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042302/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.35 Usługa inspektora nadzoru inwestycyjnego w zakresie projektu „Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu „Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23 w ramach działania FENX.01.02 Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu typ projektów: Wsparcie zrównoważonych systemów gospodarowania wodami opadowymi z udziałem zieleni/zielono-niebieskiej infrastruktury /rozwiązań opartych na przyrodzie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.32.2025.BMP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 400000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75927,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: "Zagospodarowanie terenu zielonego, w zakresie projektu „Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23 w ramach działania FENX.01.02 Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu typ projektów: Wsparcie zrównoważonych systemów gospodarowania wodami opadowymi z udziałem zieleni/zielono-niebieskiej infrastruktury/ rozwiązań opartych na przyrodzie.― Część I: Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej przez usunięcie nawierzchni dawnej ulicy Zielonej - Skwer przy ulicy PCK
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 20368,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: "Zagospodarowanie terenu zielonego, w zakresie projektu „Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23 w ramach działania FENX.01.02 Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu typ projektów: Wsparcie zrównoważonych systemów gospodarowania wodami opadowymi z udziałem zieleni/zielono-niebieskiej infrastruktury/ rozwiązań opartych na przyrodzie.― Część II: Ograniczenie miejskiej wyspy ciepła - Skwer Pollaka (ul. J. Słowackiego);
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 17535,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: "Zagospodarowanie terenu zielonego, w zakresie projektu „Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej” FENX.01.02-IW.01-0014/23 w ramach działania FENX.01.02 Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu typ projektów: Wsparcie zrównoważonych systemów gospodarowania wodami opadowymi z udziałem zieleni/zielono-niebieskiej infrastruktury/ rozwiązań opartych na przyrodzie.― Część III: Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej i retencji w Parku im. Juliusza Słowackiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 38022,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVESTICON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472214403
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 29
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-085
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVESTICON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472214403
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 29
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-085
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-02Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71696,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71696,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71696,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVESTICON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472214403
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 29
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-085
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71696,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-02SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Informacje dot. terminu wykonania zamówienia:
1.Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego zadania od Wykonawcy robót i przedstawienia rozliczenia tego zadania. Planowany termin rozliczenia Inwestycji: 31.01.2026 r.
2. Termin faktycznego rozpoczęcia wykonywania obowiązków Inspektora Nadzoru nastąpi nie wcześniej niż zawarcie umowy z Wykonawcą robót, będzie to również termin, kiedy nastąpi prawo do naliczania wynagrodzenia dla Inspektora Nadzoru.
3. Wstępnie zakłada się termin zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego: 30 dni od dokonania przez Zamawiającego bezusterkowego odbioru końcowego całości przedmiotu umowy, tj. 02.03.2026 r.
4. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umów, uregulowane są w umowach.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laptopów
- Modernizacja pokrycia dachowego w 5 budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, w podziale na 3 części.
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Druk książki "Teatr Apollina i jego muz. Kronika dziesięciolecia Teatru Polskiego w Bielsku-Białej 2015-2025 Tom II"
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Krajowej Informacji Skarbowej
- Remont pomieszczeń toalet w budynku Delegatury Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie dokumentacji projektowej budowy budynku na potrzeby nowej siedziby Delegatury NIK w Warszawie
- Dokumentacja projektowa dla zad. "Kanał Ślesiński - zwiększenie retencji poprzez przywrócenie szlaku żeglownego do parametrów drogi wodnej II klasy wraz z modernizacją pompowni Morzysław i Pątnów"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z przebudową systemu drenażu budynku i boiska do baseball-a (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań pn. "Przebudowa drogi gminnej ulicy Bohaterów Monte Cassino w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ulicy Pomorskiej w Złotoryi"- 2 części (zadania).
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Lipusz
- Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Skierniewice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.