eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Zapewnienie schronienia i posiłku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie, w okresie od 01.07.2023r. do 30.06.2024r.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie schronienia i posiłku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie, w okresie od 01.07.2023r. do 30.06.2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004043590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767276500

1.5.8.) Numer faksu: 767276501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mops.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ef00893-f62f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie schronienia i posiłku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie, w okresie od 01.07.2023r. do 30.06.2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ef00893-f62f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034413/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zapewnienie schronienia i posiłku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie w okresie od 01.07.2023r. do 30.06.2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DA.261.2.2023.P.Sz.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 472110,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznych w schronisku dla bezdomnych mężczyzn w okresie od 01.07.2023r. do 30.06.2024r.”, zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi w:
1) Ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U z 2023 poz. 901),
2) Uchwale Nr LVI/495/22 Rady Miejskiej w Głogowie z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schroniskach dla bezdomnych oraz w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.

b. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia osobom bezdomnym, skierowanym przez Zamawiającego do schroniska, usług o standardzie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896), z zastrzeżeniem okresu przejściowego z art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018r., poz. 700 ze zm.).

c. Podstawą udzielenia świadczenia, o którym mowa w ppkt a będzie skierowanie wydane przez pracownika MOPS w Głogowie, określające dane podopiecznego oraz termin i miejsce realizacji, usługi schronienia. Skierowanie będzie przekazywane elektronicznie w formie skanu na adres poczty elektronicznej, a następnie przesyłką pocztową lub dostarczane osobiście przez osobę skierowaną lub pracownika socjalnego.

d. Szacunkowa liczba osób wymagających schronienia: 4 bezdomnych mężczyzn w schronisku zwykłym i 6 bezdomnych mężczyzn w schronisku z usługami opiekuńczymi (częściowo niezdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce), z możliwością skorzystania z trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz zapewnienie usług zgodnie z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896),z zastrzeżeniem okresu przejściowego z art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018r., poz. 700 ze zm.).

e. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podana przez Zamawiającego liczba osób jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne, wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby osób, o której mowa w ppkt d nie więcej niż o 50%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 342737,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznych w schronisku dla bezdomnych kobiet w okresie od 01.07.2023r. do 30.06.2024r.”, zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi w:
1) Ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U z 2023 poz. 901),
2) Uchwale Nr LVI/495/22 Rady Miejskiej w Głogowie z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schroniskach dla bezdomnych oraz w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
b. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia osobom bezdomnym, skierowanym przez Zamawiającego do schroniska, usług o standardzie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni,
schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896), z zastrzeżeniem okresu przejściowego z art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018r., poz. 700 ze zm. ).
c. Podstawą udzielenia świadczenia, o którym mowa w ppkt a będzie skierowanie wydane przez pracownika MOPS w Głogowie, określające dane podopiecznego oraz termin i miejsce realizacji usługi schronienia. Skierowanie będzie przekazywane elektronicznie w formie skanu na adres poczty elektronicznej, a następnie przesyłką pocztową lub dostarczane osobiście przez osobę skierowaną lub pracownika socjalnego.
d. Szacunkowa liczba osób wymagających schronienia: 2 bezdomne kobiety
w schronisku zwykłym i 2 bezdomne kobiety w schronisku z usługami opiekuńczymi (częściowo niezdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce), z możliwością skorzystania z trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz zapewnienie usług zgodnie z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896),z zastrzeżeniem okresu przejściowego z art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018r., poz. 700 ze zm.).
e. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podana przez Zamawiającego liczba osób jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób w zależności od faktycznych potrzeb w tym zakresie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne, wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby osób, o której mowa w ppkt d nie więcej niż o 50%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 129373,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Caritas Diecezji Zielonogórsko - Gorzowskiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210009263

7.3.3) Ulica: Bema 32-34

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-170

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrzescijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne w Gdyni

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368213469

7.3.3) Ulica: Zamenhofa 13 a

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-290

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94281,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.