eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › "Dostawa oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miejskiego

w Strzelcach Krajeńskich”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miejskiego

w Strzelcach Krajeńskich”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f804c06-325e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000422/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240968/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 licencji Windows Server 2019 RDS Dev CAL dla Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich lub oprogramowania równoważnego.
Kryteria równoważności, tj. wymagania minimalne oprogramowania, opisano poniżej. Zamówienie dotyczy licencji CSP na trzy lata.
Zamawiający wymaga dostawy oprogramowania na warunkach przewidzianych przez producenta oprogramowania, zwanego dalej: „Producentem”, dla jednostek realizujących zadania publiczne. Wymagane jest dostarczenie wraz z licencjami zbiorczych dokumentów pozwalających na stwierdzenie legalności zakupionego oprogramowania dla celów inwentaryzacyjnych i audytowych. Licencje oprogramowania winny być zarządzane z portalu producenta oprogramowania.
W przypadku zaoferowania produktów Microsoft Wykonawca zobowiązany jest dodać licencje do konta Zamawiającego w usłudze Cloud Solution Provider.
Licencje muszą pozwalać na przenoszenie pomiędzy serwerami.
Szczegółowe warunki korzystania z oprogramowania określa standardowa umowa licencyjna producenta.
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ww. dokument/y opisujący/e zasady licencjonowania udzielane standardowo najpóźniej przed zawarciem umowy. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki produkt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne oraz spełnia wymagania co najmniej równe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dla jednoznacznej identyfikacji oferowanego oprogramowania należy podać pełną nazwę produktu wraz z nazwą producenta. Zamawiający będzie weryfikował zgodność oferty z SIWZ z informacjami producentów udostępnianymi na stronach internetowych. Równoważne oprogramowanie musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
W zakresie dostawy oprogramowania równoważnego:
We wszystkich miejscach niniejszego dokumentu, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
1. Wykonawca, który powoła się na oprogramowanie równoważne w zakresie opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
2. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanego oprogramowania z opisanymi warunkami równoważności spoczywa na Wykonawcy, składającym ofertę równoważną.
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie równoważne nie powodowało konieczności wykonania dodatkowych prac integracyjnych po stronie Zamawiającego, tym samym poniesienia dodatkowych, niezaplanowanych kosztów.
4. W celu potwierdzenia, iż oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca, który zaoferuje oprogramowanie równoważne do wskazanego przez Zamawiającego załączy do oferty szczegółową specyfikację techniczną dla oferowanego oprogramowania równoważnego, wystawioną przez producenta oferowanego oprogramowania równoważnego, zawierającą opis wszystkich cech i funkcjonalności oferowanego oprogramowania równoważnego.
Opis wymagań (wymagania minimalne dla równoważnego oprogramowania):
Licencja dostępowa dla użytkownika uprawniająca do korzystania z usługi pulpitu zdalnego na systemach Microsoft Windows Serwer 2019 oraz kompatybilne ze starszymi wersjami systemów zaczynając do Windows Serwer 2012 R2, którą zamawiający posiada.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Subskrypcja trzyletnia na pakiet MS OFFICE 365 Business Standard na licencji CSP lub równoważny zintegrowany pakiet biurowy (zawierający co najmniej:
edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji,
program do obsługi poczty elektronicznej oraz kalendarza, program do organizacji pracy zdalnej oraz konferencji, komunikator) charakteryzujący się
następującymi cechami:
1. Możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora
systemowego).
2. Aktualizację do nowszych wersji oprogramowania w ramach licencji
3. Możliwość zdalnej instalacji komponentów.
4. Możliwość instalacji wszystkich składników pakietu na komputerze (wykluczenie
produktów działających w chmurze).
5. Całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej
pomocy technicznej w pakiecie.
6. Edytor tekstu powinien zawierać w sobie narzędzie pozwalające na dodawanie tekstu alternatywnego do zamieszczanych obrazków i generować dokumenty zgodne z formatami cyfrowymi ułatwiającymi dostęp osobą niepełnosprawnym.
7. Możliwość prowadzenia dyskusji i subskrypcji dokumentów w sieci z automatycznym powiadomieniem o zmianach w dokumentach.
8. W systemach pocztowych - możliwość delegacji uprawnień do otwierania,
drukowania, modyfikowania i czytania załączanych dokumentów i informacji.
9. Współpraca z systemem MS Exchange, w tym odbiór poczty, możliwość
udostępniania kalendarza dla innych użytkowników.
10. Możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty.
11. Wsparcie dla formatu XML w podstawowych aplikacjach.
12. Możliwość nadawania uprawnień do modyfikacji i formatowania dokumentów lub
ich fragmentów.
13. Automatyczne przesyłanie poczty na podstawie reguł, automatyczne odpowiedzi.
14. Automatyczne wypisywanie hyperlinków,
15. Możliwość automatycznego odświeżania danych pochodzących z Internetu w arkuszach kalkulacyjnych.
16. Możliwość dodawania do dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych podpisów
cyfrowych, pozwalających na stwierdzenie czy dany dokument/arkusz pochodzi z bezpiecznego źródła i nie został w żaden sposób zmieniony.
17. Możliwość automatycznego odzyskiwania dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych w wypadku odcięcia dopływu prądu.
18. Współpraca z Edytorem Aktów Prawnych Legislator firmy ABC PPRO oraz z systemami Bestia i BestiaSJO.
19. Okres licencjonowania 3 lata
20. Licencja musi zawierać w sobie dostęp do zdalnej chmury o pojemności nie
mniej niż 1TB dla użytkownika oraz poczty o pojemności 50GB. Dane w chmurze muszą przechowywane być w sposób bezpieczny, uniemożliwiający dostęp do nich przez osoby niepowołane.
21. Prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach:
*.DOC, *.DOCX, *.XLS, *.XLSX, w tym obsługa formatowania, makr, formuł,
formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office 2010, MS Office
2013, MS Office 2016.
22. Możliwość instalacji w ramach jednej licencji nie mniej niż 15 instancji pakietu, w tym wersji na tablety i smartfony.

UWAGA: Zaoferowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania,
który zapewni jego instalację na komputerze (komputerach) innych niż te, na których
pierwotnie zainstalowano oprogramowanie, pod warunkiem wcześniejszej
deinstalacji z tego komputera (komputerów).
Koszt zaoferowanych licencji na oprogramowanie musi uwzględniać całkowity koszt
ich wykorzystania.
Zarządzanie licencjami powinno dawać możliwość elastycznego dopasowanie ilości licencji do zmieniającego się środowiska zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.5.5.) Wartość części: 102439,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

W dniu 05.11.2021 r. zamawiający działając na podstawie art. 223 ust. 1 Ustawy Pzp. zwrócił się do wykonawców o wyjaśnienie w zakresie treści złożonych ofert.
Do wyznaczonego terminu wezwany wykonawca NetCom Sp. z o.o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 Wrocław nie udzielił odpowiedzi.

Wykonawca - Compro Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice wskazał w odpowiedzi, że zaproponowana licencja jest licencją wieczystą a więc jest niezgodna z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca - MSCLOUD Sp. z o.o., al. Wojciecha Korfantego 193, 40-153 Katowice wyjaśnił, że „otrzymał oficjalną informację od dwóch dystrybutorów Microsoft iż w aktualnych cennikach „CSP” brak jest oprogramowania Windows Server Remote Desktop Services 2019 Dev Cal na 3 lata i nie można jej dostarczyć”

Wobec powyższych wyjaśnień zamawiający uznał, że zaproponowane przez wykonawców licencje wieczyste są niezgodna z przedmiotem zamówienia i odrzucił oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103291,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141696,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103291,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Onex Group Jakub Hryciuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751726496

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-653

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103291,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.