eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzyceOpracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego terenu Gminy Gorzyce



Ogłoszenie z dnia 2025-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego terenu Gminy Gorzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 15

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4513056 wew. 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-910cf4f3-bc7e-4cf9-960a-461962538b14

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego terenu Gminy Gorzyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-910cf4f3-bc7e-4cf9-960a-461962538b14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037936/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Gorzyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.07.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 410000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego terenu Gminy Gorzyce, z dostosowaniem do występujących potrzeb inwestycyjnych z uwzględnieniem różnorodności funkcji obszarów objętych planem.
Podstawą opracowania MPZP gminy Gorzyce o powierzchni Gorzyce 64,47 km2 jest uchwała Rady Gminy w Gorzyce nr LXV/594/24 z dnia 25 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego terenu Gminy Gorzyce.

2. Na terenie Gminy Gorzyce obowiązuje obecnie Plan zagospodarowania przestrzennego dla całego terenu Gminy Gorzyce wraz z zmianami linki:
https://bip.gorzyce.pl/zalatwianie-spraw-gorzyce/planowanie-przestrzenne1
https://sip.gison.pl/gorzycewodzislawski

3. Miejscowy plan wraz z procedurą planistyczną dla całej gminy Gorzyce należy opracować zgodnie z wymogami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz.U.2024.1130 ze zm.) oraz przepisami odrębnymi.

4. W ramach zamówienia należy wykonać:
1) analizę stopnia zgodności z procedowanym w chwili obecnej studium – link do studium będącego poddanego konsultacją społecznym:
https://bip.gorzyce.pl/ogloszenia/index/Wylozenie-do-publicznego-wgladu-projektu-zmiany-studium-uwarunkowan-i-kierunkow-zagospodarowania-przestrzennego-gminy-gorzyce/idn:3053 , planowany termin uchwalenia kwiecień 2025 r.
2) przygotowanie niezbędnych podkładów mapowych i innych materiałów geodezyjnych,
3) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko oraz wszelkich pozostałych opracowań i dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami (w formie papierowej i elektronicznej),
4) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
5) prace planistyczne w tym:
a) prace o charakterze proceduralnym: redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, pism, wniosków, zawiadomień (wraz z rozdzielnikiem), opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach oraz w wyniku uwag i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy do wglądu,
b) przygotowanie zmian w projekcie planu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień, rozpatrzonych uwag,
c) przygotowanie stosownych materiałów i pism dotyczących uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne (jeśli będą wymagane),
d) udział w prezentacjach projektu planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko, komisjach i sesji Rady Gminy oraz podczas dyskusji publicznej nad wyłożonym do wglądu projektem planu w tym sporządzenie protokołu z jej przebiegu,
e) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w celu przedłożenia Wojewodzie do sprawdzenia zgodności z przepisami,
6) opracowanie projektu planu miejscowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w wersji papierowej i cyfrowej
7) sporządzenie metadanych
8) w razie konieczności dokonanie korekt w projekcie planu, prognozie oddziaływania na środowisko oraz w pozostałych dokumentach na każdym etapie sporządzania planu, wynikających z opinii, uzgodnień i uwag oraz powtórzenie czynności związanych z ewentualnym uwzględnieniem uwag i rozstrzygnięciem nadzorczym Wojewody.

5. Projekt planu musi spełniać wymogi ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów wykonawczych. W związku z zmianą przepisów w ustawie musi o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2023.1688 ze zm.) wyłożenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nastąpić przed 31.12.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Urbanistyki i Architektury REGION

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 272226644

7.3.3) Ulica: Słoneczników 7

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-606

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.