Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00161796/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
- 2025/BZP 00167727/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz utrzymanie w stanie technicznym zapewniającym sprawną eksploatację klimatyzacji, wentylacji oraz kurtyn powietrznych w obiektach IAS w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b47b365-ec14-444c-b529-cb73b7cece601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz utrzymanie w stanie technicznym zapewniającym sprawną eksploatację klimatyzacji, wentylacji oraz kurtyn powietrznych w obiektach IAS w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b47b365-ec14-444c-b529-cb73b7cece60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00119289/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przegląd i serwis systemów klimatyzacyjnych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Opolu na terenie województwa opolskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64970,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz utrzymanie sprawności urządzeń w budynkach IAS w Opolu, tj.- Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu, 45-331 Opole, ul. Rejtana 3B,
- Opolskiego Urzędu Skarbowego w Opolu, 45-331 Opole, ul. Rejtana 3A,
- Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu, 45-358 Opole, ul. Cementowa 6,
- Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu, 45-342 Opole, ul. Drzymały 22
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 22218,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz utrzymanie sprawności urządzeń w budynkach IAS w Opolu, tj.- Urzędu Skarbowego w Nysie, 48-300 Nysa, ul. B. Krzywoustego 23,
- Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu – Centrum Mandatowe w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Moniuszki 9-10,
- Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu - Oddział Celny w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Otmuchowska 50.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 11688,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz utrzymanie sprawności urządzeń w budynkach IAS w Opolu, tj.- Urzędu Skarbowego w Brzegu, 49-305 Brzeg, ul. Składowa 2;,
- Urzędu Skarbowego w Głubczycach, 48-100 Głubczyce, ul. Fabryczna 2;
- Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. P. Skargi 19;
- Urzędu Skarbowego w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Sienkiewicza 22 A;
- Urzędu Skarbowego w Krapkowicach, 47-300 Krapkowice, ul. Opolska 96 A;
- Urzędu Skarbowego w Namysłowie, 46-100 Namysłów, ul. M. Skłodowskiej-Curie 12
- Urzędu Skarbowego w Oleśnie, 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21.
- Urzędu Skarbowego w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kopernika 1A;
- Urzędu Skarbowego w Strzelcach Opolskich, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Opolska 13.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 31063,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22312,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22312,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22312,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clima Solutions S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160160277
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 52-54
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-232
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CLIMA SOLUTIONS" S.C. ALEKSANDER KWIECIEŃ MARCIN JĘCZMIENNY
jakie przetargi wygrała firma
"CLIMA SOLUTIONS" S.C. ALEKSANDER KWIECIEŃ MARCIN JĘCZMIENNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22312,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu w zakresie części II podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części III jest obarczone wadą, która jest niemożliwa do usunięcia. Prowadzi ona do wykluczenia wszystkich potencjalnych wykonawców z postępowania z przyczyn od nich niezależnych i uniemożliwia tym samym zawarcie ważnej umowy.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Renowacja zabytkowego parowozu na Placu im. Olgi "Kory" Sipowicz w Opolu
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Głogówek, ul. Głubczycka
- Ubezpieczenie Uniwersytetu Opolskiego
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej Nr 1510 O - odcinek 8-9
- Modernizacja infrastruktury dostępowej SSL VPN wraz z dostawą niezbędnych licencji.
- Przebudowa i modernizacja toalet w budynku Ratusza
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach USK-UWM w Olsztynie w latach 2025-2027
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem 6 szt. klimatyzacji typu Split/ Multisplit oraz demontaż wraz z utylizacją 5 szt. klimatyzacji typu Spilit w siedzibie Biura Powiatowego ARiMR w Lewinie Brzeskim
- Modernizacja systemu klimatyzacji w tym dostawa, montaż i uruchomienie oraz serwis gwarancyjny systemu klimatyzacji i wentylacji w budynkach Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.