eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Zakup usług weterynaryjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług weterynaryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@oazrow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78f50ddb-f3d6-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług weterynaryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78f50ddb-f3d6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056920/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie na rzecz gminy Ożarów Mazowiecki usług weterynaryjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220616

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot zamówienia stanowią usługi weterynaryjne świadczone w ramach realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Ożarów Mazowiecki w 2023 roku z uwzględnieniem podziału zamówienia na cztery części.

4.2 Zamawiający wskazuje zakres terytorialny poszczególnych części zamówienia:
1) część A obejmuje wykonanie zabiegów weterynaryjnych z terenów: – 1.Pilaszaków, 2.PGR Pilaszków, 3.Myszczyn, 4.Orły, 5.Pogroszew 6.Kolonia, 7.Pogroszew, 8.Umiastów, 9.PGR Wolskie, 10.Wolskie, 11.Michałówek, 12.Koprki, 13.Ołtarzew, 14.Ożarów Mazowiecki obręby (0001, 0002, 0003),
4.3 Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie części A obejmuje wykonanie:

1) usług w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt (kotów i psów) z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki;
2) zabiegów refundowanych sterylizacji/kastracji (w tym sterylizacji aborcyjnych) kotów i psów właścicielskich oraz znakowanie (czipowanie) wszystkich psów bezpańskich oraz psów, których właściciele są mieszkańcami gminy Ożarów Mazowiecki;
3) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie n/w zabiegów weterynaryjnych:
- sterylizacja/kastracja (w tym sterylizacja aborcyjna),
- eutanazja ślepych miotów,
- leczenie stacjonarne obejmujące czynności lekarskie,
- eutanazja,
- każdorazowe sprawdzenie nr czip,
- pobyt w lecznicy obejmujący utrzymanie zwierzęcia,
- odpchlenie i odrobaczenie,
- testy FIV/FELV – w przypadku kotów,
- badanie RTG,
- badanie USG,
- morfologia – badanie krwi,
- badanie kału,
- szczepienie przeciwko wściekliźnie,
- szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym

4.4 Zamawiający zastrzega jednocześnie, że miejsce świadczenia usług weterynaryjnych może być oddalone od granic administracyjnych Gminy Ożarów Mazowiecki maksymalnie o 5 km, przy czym odległość ta powinna być mierzona po najkrótszej trasie, jaką pokona pojazd jadąc po drogach publicznych pomiędzy adresem wskazanym jako miejsce świadczenia usług, a granicą Gminy Ożarów Mazowiecki. Wykonawca złoży na tę okoliczność stosowną deklarację w formularzu oferty.
4.8 Przedmiot zamówienia dla części A zrealizować należy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia wg zał. nr 1 do SWZ.

4.9 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2023 r. w dziale 900 rozdziale 90095 §4300.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 51851,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot zamówienia stanowią usługi weterynaryjne świadczone w ramach realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Ożarów Mazowiecki w 2023 roku z uwzględnieniem podziału zamówienia na cztery części.

4.2 Zamawiający wskazuje zakres terytorialny poszczególnych części zamówienia część B obejmuje wykonanie zabiegów weterynaryjnych z terenów: – 1. PGR Kręczki - Kaputy, 2.Kaputy, 3.PGR Strzykuły, 4.Wieruchów, 5. PGR Szeligii, 6. Piotrówek Mały, 7.Piotrkówek Duży, 8.Macierzysz, 9.Ośr. Dośw. Macierzysz, 10.Bronisze, 11.SHRO Bronisze, 12.Ożarów Mazowiecki obręby (0004, 0005, 0006, 0007).
4.3 Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie części B obejmuje wykonanie:
1) usług w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt (kotów i psów) z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki;
2) zabiegów refundowanych sterylizacji/kastracji (w tym sterylizacji aborcyjnych) kotów i psów właścicielskich oraz znakowanie (czipowanie) wszystkich psów bezpańskich oraz psów, których właściciele są mieszkańcami gminy Ożarów Mazowiecki;
3) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie n/w zabiegów weterynaryjnych:
- sterylizacja/kastracja (w tym sterylizacja aborcyjna),
- eutanazja ślepych miotów,
- leczenie stacjonarne obejmujące czynności lekarskie,
- eutanazja,
- każdorazowe sprawdzenie nr czip,
- pobyt w lecznicy obejmujący utrzymanie zwierzęcia,
- odpchlenie i odrobaczenie,
- testy FIV/FELV – w przypadku kotów,
- badanie RTG,
- badanie USG,
- morfologia – badanie krwi,
- badanie kału,
- szczepienie przeciwko wściekliźnie,
- szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym
4.4 Zamawiający zastrzega jednocześnie, że miejsce świadczenia usług weterynaryjnych może być oddalone od granic administracyjnych Gminy Ożarów Mazowiecki maksymalnie o 5 km, przy czym odległość ta powinna być mierzona po najkrótszej trasie, jaką pokona pojazd jadąc po drogach publicznych pomiędzy adresem wskazanym jako miejsce świadczenia usług, a granicą Gminy Ożarów Mazowiecki. Wykonawca złoży na tę okoliczność stosowną deklarację w formularzu oferty.
4.8 Przedmiot zamówienia dla części B zrealizować należy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia wg zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 51851,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot zamówienia stanowią usługi weterynaryjne świadczone w ramach realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Ożarów Mazowiecki w 2023 roku z uwzględnieniem podziału zamówienia na cztery części.

4.2 Zamawiający wskazuje zakres terytorialny poszczególnych części zamówienia część C obejmuje wykonanie zabiegów weterynaryjnych z terenów: – 1.Konotopa, 2.Duchnice, 3.Domaniewek I, 4.Gołaszew, 5.PGR Gołaszew, 6.SHR Płochocin, 7.Płochocin, 8.SHR Wolica, 9. Święcice, 10.Mory, 11.Jawczyce, 12.Ożarów Mazowiecki obręby (0008, 0009, 0010, 0011).
4.3 Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie części C obejmuje wykonanie:
1) usług w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt (kotów i psów) z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki;
2) zabiegów refundowanych sterylizacji/kastracji (w tym sterylizacji aborcyjnych) kotów i psów właścicielskich oraz znakowanie (czipowanie) wszystkich psów bezpańskich oraz psów, których właściciele są mieszkańcami gminy Ożarów Mazowiecki;
3) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie n/w zabiegów weterynaryjnych:
- sterylizacja/kastracja (w tym sterylizacja aborcyjna),
- eutanazja ślepych miotów,
- leczenie stacjonarne obejmujące czynności lekarskie,
- eutanazja,
- każdorazowe sprawdzenie nr czip,
- pobyt w lecznicy obejmujący utrzymanie zwierzęcia,
- odpchlenie i odrobaczenie,
- testy FIV/FELV – w przypadku kotów,
- badanie RTG,
- badanie USG,
- morfologia – badanie krwi,
- badanie kału,
- szczepienie przeciwko wściekliźnie,
- szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym
4.4 Zamawiający zastrzega jednocześnie, że miejsce świadczenia usług weterynaryjnych może być oddalone od granic administracyjnych Gminy Ożarów Mazowiecki maksymalnie o 5 km, przy czym odległość ta powinna być mierzona po najkrótszej trasie, jaką pokona pojazd jadąc po drogach publicznych pomiędzy adresem wskazanym jako miejsce świadczenia usług, a granicą Gminy Ożarów Mazowiecki. Wykonawca złoży na tę okoliczność stosowną deklarację w formularzu oferty.
4.8 Przedmiot zamówienia dla części C zrealizować należy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia wg zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 51851,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot zamówienia stanowią usługi weterynaryjne świadczone w ramach realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Ożarów Mazowiecki w 2023 roku z uwzględnieniem podziału zamówienia na cztery części.
4.2 Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie części D obejmuje świadczenie na rzecz Gminy Ożarów Mazowiecki usługi w zakresie całotygodniowej interwencyjnej opieki weterynaryjnej zwierząt bezdomnych, wolnożyjących, odłowionych i dostarczonych przez podmiot, z którym Gmina ma podpisana umowę w tym zakresie. Zakres usług interwencyjnej opieki weterynaryjnej obejmuje również obsługę wypadków z udziałem zwierząt (w tym dzikich). Na zgłoszenie Zamawiającego (lub podmiotów uprawnionych) Wykonawca (lekarz weterynarii) winien dojechać na miejsce wypadku w czasie nie dłuższym niż 45 minut.
4.3 Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie części D obejmuje.:
- leczenie stacjonarne obejmujące czynności lekarskie,
- eutanazję,
- wyjazd w nagłych przypadkach do wypadku wraz z udzieleniem pomocy poszkodowanemu zwierzęciu,
- każdorazowe sprawdzenie nr czip,
- pobyt w lecznicy obejmujący utrzymanie zwierzęcia,
- odpchlenie i odrobaczenie,
- testy FIV/FELV – w przypadku kotów,
- badanie RTG,
- badanie USG,
- morfologia – badanie krwi,
- badanie kału,
- szczepienie przeciwko wściekliźnie,
- szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym
- inne niezbędne zabiegi bądź czynności w zakresie opieki weterynaryjnej, nie wymienione wyżej – po konsultacji z Zamawiającym, na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy, dalej w treści jako: ,,Wzór umowy’’ wg zał. nr 3 do SWZ.
4.4 Zamawiający zastrzega jednocześnie, że miejsce świadczenia usług weterynaryjnych może być oddalone od granic administracyjnych Gminy Ożarów Mazowiecki maksymalnie o 20 km, przy czym odległość ta powinna być mierzona po najkrótszej trasie, jaką pokona pojazd jadąc po drogach publicznych pomiędzy adresem wskazanym jako miejsce świadczenia usług a granicą Gminy Ożarów Mazowiecki. Wykonawca złoży na tę okoliczność stosowną deklarację w formularzu oferty.
4.5 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2023 r. w dziale 900 rozdziale 90095 §4300.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 29629,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52304,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56705,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52304,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABINET WETERYNARYJNY SŁAWOMIR ROGALA-ZAWADZKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140416261

7.3.3) Ulica: Strażacka 1B

7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części B nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części C jedyna złożona przez w/w Wykonawcę oferta podlegała odrzuceniu z uwagi na jej niezgodność treści z warunkami zamówienia, tj. na podstawie 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69330,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vet Med Vet Vita Małgorzata Guzowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 013271269

7.3.3) Ulica: Grodziska 46/12

7.3.4) Miejscowość: Brwinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-840

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.