eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Zamysłowie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Zamysłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Zamysłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ffa6626-fae1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021839/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup ciągnika rolniczego dla Obwodu Drogowego w Zamysłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 392971,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Zamysłowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
3. Miejsce dostawy: siedziba Obwodu Drogowego w Zamysłowie, Zamysłowo, ul. Moderska 10, 62-060 Stęszew, w dzień roboczy, w godzinach pracy Zamawiającego 07:00 – 15:00.
4. Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 3 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego ciągnika wraz z ładowaczem. Czas trwania szkolenia – co najmniej 5 godzin, w godzinach pracy Zamawiającego 07:00 – 15: 00. Miejsce szkolenia: siedziba Obwodu Drogowego w Zamysłowie, Zamysłowo, ul. Moderska 10, 62-060 Stęszew.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 24-miesiecznej gwarancji na dostarczony sprzęt. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wykonywania napraw wynikających z gwarancji producenta/producentów, a ponadto do bezpłatnego serwisowania (wykonywania przeglądów serwisowych gwarancyjnych) oraz wykonywania przeglądów okresowych, zgodnie z postanowieniami umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający określa, iż przewidywany czas pracy ciągnika w ciągu roku to 900 do 1000 mth. Ciągnik przeznaczony jest do prac związanych z utrzymaniem dróg powiatowych. Głównie koszenie poboczy, transport i rozładunek materiałów budowlanych na drogach oraz w magazynach obwodu drogowego, remonty cząstkowe nawierzchni, frezowanie pni, zimowe utrzymanie dróg. Ciągnik nie jest przeznaczony do użytkowania komercyjnego i prac rolniczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:
1. AGROMEP S.A., ul. Gostyńska 71, 64-000 Kościan, cena brutto: 514 959,18 zł;
2. AGROMARKET Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, Jaryszki 4, 62-023 Gądki, cena brutto: 511 680,00 zł;
3. AGRIMASZ Sp. z o.o., Fiszewo 1, 82-335 Gronowo Elbląskie, cena brutto: 676 500,00 zł;
4. „AGROHANDEL” SP.J. A.PLECETY, I.PLECETY, ul. Jaworzyńska 261
59-220 Legnica, cena brutto: 541 200,00 zł.
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 480 000,00 zł. Ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający w chwili obecnej nie może zwiększyć finansowania dla realizacji przedmiotowego zadania, stąd spełnione zostają przesłanki unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.