Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji
Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu pn. „Pozytywna przyszłość PLUS. [...]" część I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 534 04 14
1.5.8.) Numer faksu: 89 534 05 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mops.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracjiZamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu pn. „Pozytywna przyszłość PLUS. [...]" część I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ac4ea2b-c597-4634-b072-c39af80f3e71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095592/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Warsztaty wyjazdowe- wyjazdy edukacyjne z elementami integracji w ramach projektu - Pozytywna przyszłość PLUS.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Pozytywna przyszłość PLUS. Promocja rodzicielstwa zastępczego, wsparcie istniejących rodzin zastępczych oraz osób usamodzielnianych i opuszczających rodzinną lub instytucjonalną pieczę zastępczą”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający uprzednio przeprowadził postępowanie w trybie podstawowym.
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz.1320) na podstawie którego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski i dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.226 ust.1 pkt 2 lub 5 a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-695cca52-2fa5-423e-a273-d0ee5af351e3
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 78056,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty wyjazdowe- wyjazdy edukacyjne z elementami integracji w ramach projektu - Pozytywna przyszłość PLUS. Część I -Organizacja warsztatów wyjazdowych, edukacyjnych z elementami integracji w okresie wiosennym dla 62 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92331210-5 - Usługi animacji dla dzieci
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warm Invest Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393908934
7.3.3) Ulica: Jachtowa 1
7.3.4) Miejscowość: Tomaszkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-034
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługa transportowa Inter-Trans
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-13 do 2025-06-15INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup i dostawa mebli wraz z montażem.
- dostawy paliw ciekłych w 2026 r. dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztynie
- Dostawa wiat/altan śmietnikowych
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie online w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego na potrzeby działań realizowanych przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wyjazdów uczniów z ZS w Sokołowie Młp. do przedsiębiorstw"
- Organizacja i poprowadzenie konferencji z elementami warsztatowymi "Poza szkołą - edukacja, która działa"
- Świadczenie usług animacji środowiskowej w okresie od października 2025 r. do czerwca 2027 r. w ramach projektu pt. "Zwiększanie spójności społecznej w Gminie Krzczonów"
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 27 w Bielsku-Białej.
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 29 im. Janusza Korczaka w Bielsku-Białej i Przedszkola nr 40 w Bielsku-Białej
- "Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka "Raj Maluszka" w Domaszowicach, w okresie od 01.12.2025 roku do 30.11. 2026 roku"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.