eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWarsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...]" część I



Ogłoszenie z dnia 2025-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji
Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu pn. „Pozytywna przyszłość PLUS. [...]" część I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 534 04 14

1.5.8.) Numer faksu: 89 534 05 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mops.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji
Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu pn. „Pozytywna przyszłość PLUS. [...]" część I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ac4ea2b-c597-4634-b072-c39af80f3e71

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095592/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Warsztaty wyjazdowe- wyjazdy edukacyjne z elementami integracji w ramach projektu - Pozytywna przyszłość PLUS.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Pozytywna przyszłość PLUS. Promocja rodzicielstwa zastępczego, wsparcie istniejących rodzin zastępczych oraz osób usamodzielnianych i opuszczających rodzinną lub instytucjonalną pieczę zastępczą”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający uprzednio przeprowadził postępowanie w trybie podstawowym.
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz.1320) na podstawie którego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski i dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie prawne
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.226 ust.1 pkt 2 lub 5 a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-695cca52-2fa5-423e-a273-d0ee5af351e3

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 78056,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty wyjazdowe- wyjazdy edukacyjne z elementami integracji w ramach projektu - Pozytywna przyszłość PLUS. Część I -Organizacja warsztatów wyjazdowych, edukacyjnych z elementami integracji w okresie wiosennym dla 62 osób

4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

92331210-5 - Usługi animacji dla dzieci

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warm Invest Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393908934

7.3.3) Ulica: Jachtowa 1

7.3.4) Miejscowość: Tomaszkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-034

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługa transportowa Inter-Trans


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-13 do 2025-06-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.