eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Zabudowa systemu odnawialnych źródeł energii w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zabudowa systemu odnawialnych źródeł energii w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lędziny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lędzińska 55

1.5.2.) Miejscowość: Lędziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-143

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ledziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ledziny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.umledziny.finn.pl/bipkod/14669162

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabudowa systemu odnawialnych źródeł energii w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11c8df59-d5b0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161535/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odnawialnych źródeł energii wraz z montażem, wykonaniem dokumentacji projektowej oraz niezbędnymi robotami budowlanymi i obejmuje w szczególności:

1. wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót) w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej oraz elektrycznej wraz z uzyskaniem koniecznych i wymaganych uzgodnień i pozwoleń oraz opinii, w tym prawomocnego pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane),
2. sporządzenie kosztorysu inwestorskiego,
3. sporządzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego,
4. sprawowanie nadzoru autorskiego,
5. dostawa i montaż urządzeń zgodnie z projektami oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wraz niezbędnymi robotami towarzyszącymi,
6. sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedsięwzięcia wraz z atestami oraz dopuszczeniami zastosowanych materiałów i urządzeń,
7. opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń,
8. przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie bieżącego utrzymania urządzeń,
9. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeśli wymagane),
10. wykonanie w zadeklarowanym okresie trwania gwarancji i rękojmi przeglądów gwarancyjnych.
11. zakup urządzenia mobilnego (np. tablet, laptop, ultrabook) oraz zainstalowanie w nim aplikacji do monitoringu i archiwizacji danych instalacji PV
12. Wykonanie instalacji ogniw PV o mocy 49kW na dachu przedmiotowego budynku wraz z:
a) wykonaniem konstrukcji nośnej i pod konstrukcji dla w/w instalacji,
b) wykonaniem instalacji elektrycznych dla instalacji PV,
c) wykonanie instalacji odgromowej,
d) wykonaniem niezbędnych prac budowlanych związanych z przebudowaniem kominów murowanych w celu lepszego rozmieszczenia paneli,
13. Przebudowa zasilania budynku z dostosowaniem do zapotrzebowanej mocy elektrycznej budynku, Wykonanie zasilania dla planowanych urządzeń elektrycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242617,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516895,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242617,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ensol Energetyka Solarna sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639-192-95-29

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242617,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.