eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiastkoOdbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych
pochodzenia medycznego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222007697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybickiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmiastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalmiastko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ceedd95e-c090-49eb-8b00-15331af1bb09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych
pochodzenia medycznego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceedd95e-c090-49eb-8b00-15331af1bb09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 04/TP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego o kodzie 18 – wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów.
2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 m-cy w rozbiciu na poszczególne kody wynosi ok.:
18 01 03 – 60 000 kg
18 01 02 – 300 kg
18 01 06 – 50 kg
18 01 09 - 40 kg
18 01 08 - 10 kg
3. Odbiór odpadów musi odbywać się nie rzadziej jak trzy (3) razy w tygodniu tj.: poniedziałek, środa, piątek.
4. Wskazane wyżej wartości mają jedynie charakter szacunkowy i Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń związanych z przekazywaniem mniejszej ilości odpadów we wskazanych okresach. Zamawiający zastrzega, że minimalny poziom zamówienia wyniesie 70% wartości zamówienia stanowiącego przedmiot umowy.
5. Ilościowa rejestracja oraz rozliczenia prowadzone będą wg wskazań wagi Zamawiającego i wykonawcy.
6. Transport odpadów odbywać się będzie środkiem transportu Wykonawcy przeznaczonym do transportu odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Transport odpadów odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w szczególności w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia, oraz zagrożenia, które mogą powodować odpady, w tym zgodnie z wymaganiami określonymi w odrębnych przepisach.
7. Zamawiający zaplanuje każdorazowo (przed każdym odbiorem) odbiór odpadów w systemie BDO a wykonawca potwierdzi przejęcie odpadów oraz ich transport. Podstawą do wystawienia faktury jest potwierdzenie wystawienia karty przekazania odpadów w systemie BDO.
8. Unieszkodliwianie odpadów zgodnie z art. 20 ust. 3 i ust. 6 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2022. poz. 699) – Zasada bliskości cyt: zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych – poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Zgodnie z art. 20 ust.6 w/w Ustawy o odpadach cyt: Dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych na obszarze województwa innego niż to na którym zostały wytworzone w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy (Część II SWZ).
9. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227007,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227007,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227007,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381845401

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227007,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.