eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › "Wyposa¿enie meblowe w przysz³ym budynku OPS I Piêtro w Podegrodziu - w ramach zadania "Modernizacja budynku gminnego - przysz³y budynek OPS-u"



Og³oszenie z dnia 2021-11-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Wyposa¿enie meblowe w przysz³ym budynku OPS I Piêtro w Podegrodziu – w ramach zadania „Modernizacja budynku gminnego – przysz³y budynek OPS-u”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PODEGRODZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 248

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Podegrodzie

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.podegrodzie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyposa¿enie meblowe w przysz³ym budynku OPS I Piêtro w Podegrodziu – w ramach zadania „Modernizacja budynku gminnego – przysz³y budynek OPS-u”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-57a08fc1-16d8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00280105

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00182760/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.22.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3. Zamówienie obejmuje:
 zakup, dostawa i monta¿ mebli,
 zakup, dostawa i monta¿ rolet.
Wyposa¿enie nale¿y dostarczyæ do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie.
4.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 4 a, b, c do SIWZ.
4.5. Zamawiaj±cy dopuszcza tolerancjê w zakresie wymiarów poszczególnych elementów wyposa¿enia
w granicach wskazanych w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 4 a, b, c) pod warunkiem zachowania wszelkich wytycznych w zakresie bezpieczeñstwa u¿ytkowania.
4.6. Dodatkowe informacje:
a) dostarczony przedmiot zamówienia winien byæ fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany
w ramach bezpiecznych technologii,
b) Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego,
c) w przypadku wyposa¿enia wymagaj±cego monta¿u, z³o¿enia, Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ monta¿u, dostarczonego wyposa¿enia we wskazanym miejscu, przy czym dat± odbioru bêdzie przekazanie kompletnego z³o¿onego lub zamontowanego wyposa¿enia,
d) dostarczone wyposa¿enie winno spe³niaæ wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagaj± winny posiadaæ niezbêdne aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci
i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem, zamówienie obejmuje równie¿ transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy,
e) Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ pisemne zatwierdzenie kolorów przez Zamawiaj±cego przed dostaw±,
f) je¶li dostarczone wyposa¿enie lub jego elementy s± uszkodzone lub uleg³y uszkodzeniu podczas transportu, zostan± przez Wykonawcê wymienione na nowe lub naprawione przed zg³oszeniem zakoñczenia dostaw do odbioru,
g) wszystkie odpady powsta³e podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany zagospodarowaæ na w³asny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia jest zobowi±zany do uporz±dkowania terenu dostaw,
h) Dostawca obowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczaj±ce do stosowania dostarczanego wyposa¿enia zgodnie
z zamówieniem.
4.7. Przedmiot zamówienia zosta³ opisany zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, bez wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnych procesów, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê
4.8. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie, powiat nowos±decki, województwo ma³opolskie.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39515410-2 - Rolety wewnêtrzne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 123000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 372148,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wena Beata Turek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841430452

7.3.3) Ulica: Tarnowiec 143a

7.3.4) Miejscowo¶æ: Tarnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-204

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.