Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00106770/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00116342/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa doposażenia OSP w Koprzywnicy (jednostki z Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego) warunkiem zwiększenia bezpieczeństwa mieszkańców gminy i powiatu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W KOPRZYWNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292384072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 39
1.5.2.) Miejscowość: Koprzywnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-660
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koprzywnicaosp@koprzywnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koprzywnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://koprzywnica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa doposażenia OSP w Koprzywnicy (jednostki z Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego) warunkiem zwiększenia bezpieczeństwa mieszkańców gminy i powiatu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17c33ac1-844f-485b-8124-0a3ba3bf57ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106688/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie OSP w Koprzywnicy (jednostki z Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego) warunkiem zwiększenia bezpieczeństwa mieszkańców gminy i powiatu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.5 „Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym” Priorytet 2. „Fundusze Europejskie dla środowiska” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021- 2027 .2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.042.11.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – „ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU CIĘŻKIEGO SŁUŻĄCEGO OGRANICZENIU LUB LIKWIDACJI ZAGROŻENIA DLA ŚRODOWISKA ORAZ SPRZĘTU WYSOKIEJ SPECJALIZACJI „W TYM:1) Zestaw do wyłamywania zamków -1 zestaw.
2) Zestaw do wyważania drzwi i cięcia pedałów - 1 zestaw.
3) Działko wodno-pianowe przenośne - 1 szt.
4) Skafander lodowo-ratowniczy - 2 szt.
5) Butla kompozytowa z zaworem i futerałem - 6 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – „ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA SŁUŻĄCEMU OGRANICZENIU LUBLIKWIDACJI ZAGROŻENIA” W TYM :
1) Zestaw podpór do stabilizacji - 1 zestaw.
2) Zestaw podnoszący - 1 zestaw.
3) Zestaw łańcuchów do rozpieraczy -1 zestaw.
4) Maszt oświetleniowy - 1 szt.
5) Gaśnica do paneli fotowoltaicznych - 2 szt.
6) Pilarka ratownicza - 1 szt.
7) Podest ratowniczy - 1 szt.
8) Dron z kamerą termowizyjną - 1 szt.
9) Płachta gaśnicza 1 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55645,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248474,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55645,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Czarnota Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Czarnota Kluczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55645,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147193,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319374,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147193,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWOAKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752667756
7.3.3) Ulica: UL. NOSKOWSKIEGO 1
7.3.4) Miejscowość: KUTNO
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147193,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Dostawa robota gaśniczego na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Dostawa 4 kpl. ratowniczych narzędzi hydraulicznych zasilanych akumulatorowo
- Odtworzenie zużytego sprzętu i doposażenie OSP w dodatkowy sprzęt do prowadzenia działań ratowniczych w związku z działaniami ratowniczymi na terenie BPN - dla OSP na terenie Gminy Dąbrowa Biał.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





