Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00093573/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie, druk i dostawa „Spacerownika po Woli – 22 trasy tematyczne” – numer postępowania 4/ZP/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie, druk i dostawa „Spacerownika po Woli – 22 trasy tematyczne” – numer postępowania 4/ZP/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c128858-c4c0-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575135/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Aktualizacja treści, przygotowanie do druku i wydruk „Spacerownika po Woli – 22 trasy tematyczne”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226316,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69583,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja treści, skład graficzny, przygotowanie do druku, wydruk w nakładzie 3000 egzemplarzy i dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji „Spacerownik po Woli – 22 trasy tematyczne” ISBN 978-83-949755-1-7.
1) Podstawą aktualizacji treści jest projekt graficzny i tekst publikacji Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy „Spacerownik po Woli – 20 tras tematycznych”, Warszawa 2019, ISBN 978-83-911262-7-1, zwanej dalej „publikacją źródłową”.
2) Na potrzeby składu i wydruku „Spacerownika” Zamawiający udostępni Wykonawcy teksty i makietę graficzną. Zamawiający posiada autorskie prawa majątkowe do projektu graficznego makiety ,,Spacerownika”.
2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1) Aktualizacji publikacji źródłowej w zakresie:
a) modyfikacji projektu graficznego okładki i środka, tj. zmiany ilustracji okładkowych i zdjęć oraz modyfikacji kolorystyki i piktogramów;
b) składu treści, tj. tekstu i grafik dwóch nowych tras oraz tekstu i grafik dwudziestu tras z publikacji źródłowej, zaktualizowanych i dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego. Szacowana liczba znaków ze spacjami całej publikacji: nie więcej niż 190 tysięcy; szacowana liczba grafik, tj. zdjęć i mapek: nie więcej niż 175.
c) naniesienia na mapkach punktów lokalizacyjnych wskazanych przez Zamawiającego.
2) Wykonania korekt: językowej przed składem i po składzie oraz technicznej.
3) Składu graficznego i łamania;
4) Każdorazowej modyfikacji projektu graficznego i nanoszenia korekt według wskazań Zamawiającego;
5) Przygotowania do druku pliku i wydruku „Spacerownika” według parametrów:
• nakład: 3000
• format: 25x13 cm
• liczba stron: ok. 180 + okładka przód tył
• papier okładka przód i tył: kreda mat 300 g + folia matowa
• papier środek: kreda mat min. 155 g/ m²
• kolor 4+4
• łączenie sprężynowe
• sposób pakowania: w paczkach opisanych liczbą i tytułem publikacji.
6) Wykonania, obróbki graficznej i dostarczenia 100 zdjęć obiektów architektonicznych na terenie Dzielnicy Wola, w tym 25 zdjęć wykonanych przy pomocy drona. Zdjęcia wskazane przez Zamawiającego Wykonawca zamieści w zaktualizowanym „Spacerowniku”. Lista obiektów do sfotografowania stanowi załącznik nr 2 do umowy.
7) Dostarczenia wydrukowanej publikacji do Urzędu Dzielnicy Wola przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie.
8) Dostarczenia publikacji w formacie pdf umożliwiającym umieszczenie na stronie Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj i zakres prac objętych zamówieniem oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy - wzór umowy wraz załącznikami, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
4. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z usługami w zakresie poligrafii na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.
5. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia
kwotę brutto 73 062,50 zł.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
7. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji
79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze
79822300-5 - Usługi składania
79821100-6 - Usługi korektorskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62685,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R2 PRINT ADAM RYTTER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743221966
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 12-miesięcznych licencji w liczbie 288 na oprogramowanie VMware vSphere Foundation wraz ze wsparciem technicznym producenta trwającym w całym okresie obowiązywania licencji
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem w związku z organizacją zjazdu w ramach aplikacji legislacyjnej edycja 2025/2026
- Usługa pielęgnacyjnego cięcia drzew oraz uporządkowania terenu skarpy na nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Solskiego 35 i 41 w Bielsku-Białej
- Zakupy inwestycyjne dla ZPOW3 - Zakup i dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów dla potrzeb ZPOW3 przy ul. Łukowskiej 25 w Warszawie -dwóch z napędem elektrycznym oraz jednego z napędem hybrydowym
- Wykonanie ekspertyzy określającej wpływ eksploatacji górniczej PG Silesia na wały p.pow. położone na terenie gm. Goczałkowice Zdrój, Bestwina, Czechowice-Dziedzice, Miedźna i Pszczyna
- Awaryjna naprawa prawego brzegu rzeki Olzy w rejonie działki 6845/7 obręb Istebna, gm. Istebna
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku 3 gier dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- 78.2025 Sukcesywne usługi poligraficzne świadczone na rzecz Samorządu Studentów, organizacji studenckich i stowarzyszeń działających w Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Druk z dostawą 4 publikacji
- Usługi poligraficzne - druk m.in. plakatów, programów, folderu, mapek, ulotek, zaproszeń, kopert, pocztówek, zakładek, teczki oraz gazetek dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- "Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.