Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00208686/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
- 2024/BZP 00210338/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z usługą ologowania oraz dostawą do siedziby Zamawiającego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472077534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Snycerska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-302
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rcsplodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rcpslodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rcpslodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowiści prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka Społęczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z usługą ologowania oraz dostawą do siedziby Zamawiającego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9058a559-cca6-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048800/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi drukowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208686
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 383310,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39383,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z usługą ologowania oraz dostawą do siedziby Zamawiającego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30553,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47170,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30553,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency Irina Chicherina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852
7.3.3) Ulica: Ks. Czesława Klimasa 41d/27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-515
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30553,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- MZŻ.262.8.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 192
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
- 80/TP/ZP/U/2025 Świadczenie usługi telefonii stacjonarnej wraz z obsługą centrali telefonicznych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA DRUKU I TRANSPORTU 11 -STU PUBLIKACJI DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU.
- Druk i dostawa książki
- Uługa składu, łamania i druku Biuletynu AGH - Magazynu Informacyjnego AGH - DE-dzp.272-260/25
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r."
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Usługa wydruku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby III Kongresu Energetyki Rozproszonej - DE-dzp.272-252/25
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.