Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217669/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych
Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO RZECZNIKA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORCÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380779546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wilcza 46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-679
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 123 70 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.dzaman@rzecznikmsp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzecznikmsp.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d9a3cf9-ddcc-4b45-8655-9948601ab61f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Stoi na straży praw mikro, małych i średnich przedsiębiorców
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowychBiura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d9a3cf9-ddcc-4b45-8655-9948601ab61f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034289/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców – Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 93/04/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32521,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Lokal 1Warszawa, ul. Wilcza 46 I piętro: ok. 325 m2: 1 skrzydło biura, 2 łazienki (z rozróżnieniem na damską oraz męską), 1 aneks kuchenny, 2 sale konferencyjne, 5 pokoi, korytarz przejściowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 19991,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kraków: ul. Kanoniczna 11 lok. 5 ok. 340 m2 :• ok. 170 m2 na I piętrze – korytarz, 2 łazienki, 3 pomieszczenia biurowe, kuchnia
• ok. 170 m2 II piętro – recepcja, łazienka , 4 gabinety, sala konferencyjna, kuchnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 12530,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24589,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24589,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Security&Cleaning System Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Security&Cleaning System Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992567888
7.3.3) Ulica: Pl. Grunwaldzki 12-14
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-363
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Medica CIB Sp. z o.o. - 75% zakresu usługi
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24589,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15411,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54243,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15411,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dyrda NOICH SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793174808
7.3.3) Ulica: Aleja Powstania Warszawskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-541
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DYRDA NOICH SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DYRDA NOICH SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15411,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostawa obiektywu do projektora będącego w posiadaniu Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie
- Przedłużenie do 31.12.2027 r. subskrypcji na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie EDR (ang. Endpoint Detection and Response)
- Przegląd i naprawa systemu ASTKZ zbiornika Racibórz Dolny
- Dostawa oprogramowania komputerowego
- WYKONANIE ZEWNĘTRZNEJ HYDROIZOLACJI ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH W RAMACH INWESTYCJI pn. PRZEBUDOWA BUDYNKU MAGAZYNOWO BIUROWEGO PRZY UL. KRUCZKOWSKIEGO 12C W WARSZAWIE BEZ ZMIANY FUNKCJI
- Kontrola jakości przesiewowych badań cytologicznych oraz mammograficznych w ramach zadania "Poprawa jakości realizowanych w Polsce badań przesiewowych".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego w Jaworznie oraz na przylegających terenach zewnętrznych
- DZP.26.155.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej oraz wykonywanie prac gospodarczo-konserwatorskich.
- ZP.261.9.2025 KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w mieszkalnym budynku socjalnym położonym w Pogórzu przy ul. Słowackiego 1 - 4 edycja
- Usługa konserwacji dźwigów (6 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym i Budynku Biurowym oraz mycie dźwigu panoramicznego
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.